Verbijstering valt daar bij mij niet onder,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, een gevalletje *fap*fap*fap* voor jou he??
Oh ja lariiibaaa Wax at the water linequote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
Hebben we alweer een leuke zomerhit trouwens? Iets ala The Kutchup song, Dragostei din tei of Jody's gejodel?
Waaromquote:
chick-fight!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Klopt, Jody en ik hebben nog wat uit te vechten
Nou, we verbijsteren allemaal met je mee... er viel overal toch wel een stilte, waarbij de spanning voelbaar was. Ver-bij-sterd.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verbijstering valt daar bij mij niet onder,.
Ik vond die string met die bont-bikini ook niet echt je van het hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef Markie-Mark het volgende:
M'n moeder is zo makkelijk op de kast te jagen
"doe je DAT aan vanavond "
![]()
*LOL* Wax & The Cityquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef Cybart het volgende:
Vroeger.... toen je dacht dat je bi was
Die zijn er nog steeds hoorquote:
Subtielquote:
dat van dat kuche wist ik niet.... of ben ik vergeten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Subtiel
Maar als ik hoest dan zeg ik kuche
Maar hij was leuk gevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat van dat kuche wist ik niet.... of ben ik vergeten...
(ja, mn woordenschat is niet zo uitgebreid als het over dit soort feitjes gaat)
Heb ik net nee leren zeggen...quote:
Darling! Je bent er zelf een dus mag je het woord gebruiken! Meid, het geeft ons kracht als we het gebruiken. Doe al je GLBT-vriendinnen een plezier en gebruik het zo vaak mogelijk!quote:
Heb je de koe zelf moeten melken ofzo??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Wijfieeee! Je denk toch zeker niet dat je mij stil gaat krijgen met je blah blah?![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je de koe zelf moeten melken ofzo??
Nee...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawwww...![]()
Maar idd, msn=bereikbaar zijn, TENZIJ je op offline staat
De rest blokkeer je toch gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee...
MSN = bereikbaar zijn als je online staat en ALLEEN bereikbaar zijn voor leuke mensen als je afwezig staat
Neuh.. ik wil me wel belangrijk voelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De rest blokkeer je toch gewoon..
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen jou en de portier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me op m'n werk ook belangrijk nu omdat ik met m'n pas directe toegang heb gekregen naar de kantoren toe. Eerst moest ik beneden langs de portier. Nu kan ik bovenlangs direct van het magazijn naar de kantoren. Het normale personeel mag dat niet omdat je dan zonder controle producten mee naar buiten zou kunnen smokkelen.
't is een sukkelige patserquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen jou en de portier.
Aah, je hebt een move gemaakt en nu heeft hij je afgewezen?quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aah, je hebt een move gemaakt en nu heeft hij je afgewezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |