Heb ik net nee leren zeggen...quote:
Darling! Je bent er zelf een dus mag je het woord gebruiken! Meid, het geeft ons kracht als we het gebruiken. Doe al je GLBT-vriendinnen een plezier en gebruik het zo vaak mogelijk!quote:
Heb je de koe zelf moeten melken ofzo??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Wijfieeee! Je denk toch zeker niet dat je mij stil gaat krijgen met je blah blah?![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je de koe zelf moeten melken ofzo??
Nee...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawwww...![]()
Maar idd, msn=bereikbaar zijn, TENZIJ je op offline staat
De rest blokkeer je toch gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee...
MSN = bereikbaar zijn als je online staat en ALLEEN bereikbaar zijn voor leuke mensen als je afwezig staat
Neuh.. ik wil me wel belangrijk voelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De rest blokkeer je toch gewoon..
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen jou en de portier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me op m'n werk ook belangrijk nu omdat ik met m'n pas directe toegang heb gekregen naar de kantoren toe. Eerst moest ik beneden langs de portier. Nu kan ik bovenlangs direct van het magazijn naar de kantoren. Het normale personeel mag dat niet omdat je dan zonder controle producten mee naar buiten zou kunnen smokkelen.
't is een sukkelige patserquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen jou en de portier.
Aah, je hebt een move gemaakt en nu heeft hij je afgewezen?quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aah, je hebt een move gemaakt en nu heeft hij je afgewezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |