*houdt spiegel op*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef Cybart het volgende:
Que Viva La Vida stijgt deze week van 50 naar 13
![]()
[EDIT]
*plaatje verwijderd*
ach, wat geven jullie nou om lekkere wijven...
Niksquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef Cybart het volgende:
ach, wat geven jullie nou om lekkere wijven...
was zaterdag in belgie, blijkt ze daar as vrijdag een optreden te doen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Belle Perez is leuk
Draaien we tegenwoordig ook in de winkel
zwoel..... vroeger zou je heet gezegd hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Stout!
Ik stel zelf wel een Belle Perez cd'tje samen voor de zwoele zomeravonden
vroegerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
zwoel..... vroeger zou je heet gezegd hebben
ja, op het moment dat ouders aan elkaar voorgesteld gaan worden kun je al net zo goed een abbonement op een afrika-kindje nemenquote:
da's dan weer de generatie-kloof....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
Flippo's?
Je bedoelt 'The A-team'-plaatjes..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, op het moment dat ouders aan elkaar voorgesteld gaan worden kun je al net zo goed een abbonement op een afrika-kindje nemen
LOLquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:52 schreef Cybart het volgende:
vroeger... toen wax' gemiddelde post uit drie a4'tjes bestond
ja, echt als je nu de grappige en leuke users moet tellen kom ik ook niet verder dan ....quote:
Idd... ik tel ook alleen jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, echt als je nu de grappige en leuke users moet tellen kom ik ook niet verder dan ....
ja...euhm.... mezelf
wat nou "geen handvol, maar een land vol"
En Cybart nog driftwood was ...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:57 schreef Cybart het volgende:
Vroeger, toen vlarp nog een klein kereltje was
Vroeger, toen men nog niet blindelings vertrouwde op spellings- en grammaticacontrole.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Vroeger....toen ik nog geen schulden had en niet met één been in de goot lach
vergane gloriequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
en onder welke catagorie ben jij de alleenheerser in dit topic?
"looks & brains" ?
Oeh, een gevalletje *fap*fap*fap* voor jou he??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vroeger, toen men nog niet blindelings vertrouwde op spellings- en grammaticacontrole..
Klopt, Jody en ik hebben nog wat uit te vechtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
was Jody bernal ook niet genomineerd in die catgorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |