Wáárom vraag je 't dan...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:23 schreef Berkery het volgende:
Waar gaat dit over?
[..]
Ik had er zelf nog nooit van gehoord![]()
Goed genoeg. Pete Doherty.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:13 schreef peaceman het volgende:
ow die van de Libertines dan zeker, hoe heet die verslaafde ook al weer...Doherty ofzo?
Las over een slecht duet met Elton John...
dat klopt... daardoor weet je m ook zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:26 schreef cafca het volgende:
Die heb ik net gezien in het Werchter-foto topic
Yupquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat klopt... daardoor weet je m ook zeker?
Ik vond die foto van Elvis best mooiquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
ik mag niet meeraden.... heb de foto gemaakt.... en ik weet het: het is geen beste foto, maar mn fototoestel vindt het niet fijn om foto's te maken in de tent
Okay dank je wel.... tot dan deed mn toestel het ook wel goed... daarna stukken minder in ieder geval in de tent and dont know whyquote:
Volgens mij is er niemand behalve Cafca, jij en ik online...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:28 schreef peaceman het volgende:
Niemand enig idee?
Nee hoor, al de hele ochtend online. Maar de beste man zegt me niksquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand behalve Cafca, jij en ik online...
Maar zijn muziek staat me nu niet bij als specifiek vrolijk...quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:18 schreef Neleos het volgende:
Tom McRae?, aangezien peaceman fan is.
Peaceman is zeker fan ja! Gaaf optreden op Werchter!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:18 schreef Neleos het volgende:
Tom McRae?, aangezien peaceman fan is.
Let op de details van de hint:quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar zijn muziek staat me nu niet bij als specifiek vrolijk...
It's the end of the world news...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh sarcasm you wily devil you, you've bested me once again!
Ook ik ben fanquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:18 schreef Neleos het volgende:
Tom McCrae?, aangezien peaceman fan is.
Nee, maar d'r stond ook eenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar zijn muziek staat me nu niet bij als specifiek vrolijk...
It's the end of the world news...
Jepquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:34 schreef cafca het volgende:
dan zo:
Unkown Pleasures
Closer
Still
Substance
Heart And Soul
inkopper gemistquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:29 schreef Neleos het volgende:
Zet de volgende Joy Division albums op goede chronologische volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |