Dat komt omdat Tonks een lager IQ heeft dan een stoeptegel. Tonksquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:35 schreef JanaX het volgende:
[..]
wil niet lastig doen maar die afbeelding is alles behalve gothic..
verbaast me trouwes weer hoe heerlijk narrow-minded mensen hier op fok zijn.
[..]
agreed
Josti-gothquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tonks een lager IQ heeft dan een stoeptegel. TonksTis een Josti-gothic-met-hoog-sneuheidsgehalte.
![]()
christus nog an toe, die ziet er echt uit alsof hij (?) met ze kop in de aars van een koe heeft gezeten ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond ik op google met 'ugly gothic'
[afbeelding]
![]()
LIJST Pberends '07quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
mensen zoals hij maken de "echte" gothics alleen maar ten schande met hun poser gedrag, ja MM, HIM, CoF en kers versieringen onder je ogen teken zijn erg gothicquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
is idd. zoals al vermeld een metalheadquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:35 schreef JanaX het volgende:
wil niet lastig doen maar die afbeelding is alles behalve gothic..
verbaast dat je echt nog steeds?quote:verbaast me trouwens weer hoe heerlijk narrow-minded mensen hier op fok zijn.
Iemand die in hokjes denkt wil ook in een hokje geplaatst worden, bang om buiten de toon te vallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef tonks het volgende:
Denk toch niet in hokjes zeggen ze dan.. maar ze hebben het wel altijd over 'Dat is geen gothic dat is een metalhead of een skater' boeiend gewoon dezelfde kneus!
wat is extreem? Een burqa? Een jalalalalalalabad? Een australian trainingspak cq campingsmoking? Een kapotte spijkerbroek?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef pberends het volgende:
Als je er zo uitziet, vraag je er zelf om in een hokje geplaatst te worden.
Als je er zo extreem uitziet, vraag je zelf om extreme reacties.
Ja. Dan vraag je er gewoon om.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat is extreem? Een burqa? Een jalalalalalalabad? Een australian trainingspak cq campingsmoking? Een kapotte spijkerbroek?
Gothics veroordelen de samenleving door zich zo te kleden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, misschien moet je wat vaker op straat komen tussen het klootjesvolk. Echt, je moet met HEEL wat uit de kast komen om mij nog te shockeren. Gifgroen haar, knalroze shirt, lichtblauwe broek en gele schoenen vind ik al niet eens schokkend meer.
Wie ben jij om te oordelen over een ander?
of misschien omdat ze het mooi vinden. waarom heb jij dat plukje schaamhaar onder je lip zitten? Omdat je in je midlife crisis zit? Omdat je je jong wilt voelen na je scheiding? Ik weet het niet, en het interesseert me niet. Als jij er gelukkig mee bent, kan ik er vrede mee hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Gothics veroordelen de samenleving door zich zo te kleden.
auwww...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of misschien omdat ze het mooi vinden. waarom heb jij dat plukje schaamhaar onder je lip zitten? Omdat je in je midlife crisis zit? Omdat je je jong wilt voelen na je scheiding? Ik weet het niet, en het interesseert me niet. Als jij er gelukkig mee bent, kan ik er vrede mee hebben.
Altijd even checken als je over mongolen post...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Josti-goth
hoe spelen die muziek instrumenten dan? Josti's gebruiken kleurtes (blauw blauw groen rood groen geel), goth josti's zwart en paars?
met zulke extreme reacties vraag jij erom om totaal niet serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef pberends het volgende:
Als je er zo uitziet, vraag je er zelf om in een hokje geplaatst te worden.
Als je er zo extreem uitziet, vraag je zelf om extreme reacties.
I rest my case... Wat een lulkoekquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Gothics veroordelen de samenleving door zich zo te kleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |