bij een random goth-concert: "hebben jullie ook zwarte breezers?"quote:
(L) Amora (L)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:20 schreef JanaX het volgende:
[..]
nice![]()
eventjes tussen door, zie net waar je vandaan komt, ga je toevallig wel eens naar de ekko zo nu en dan? of ben je niet zon feestjes persoon :p
Dus ook die iritante K8T-gabbers van Sensation-Blackedition zijn koffiks???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef JanaX het volgende:
[..]
filmpjes van feesten zoals gothoord, cyberia, epicentre endergelijke zal je nooit vinden, aangezien dat niet past in hun plaatje van "gothics" (of zijn ze gewoon te lui om uit te zoeken wat nou echt gothic is en overal wat maar enig sinds zwart is gewoon bestempelen alszijnde gothics)
Uh, neen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus ook die iritante K8T-gabbers van Sensation-Blackedition zijn koffiks???![]()
![]()
AMora was gaafquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef Kemania het volgende:
[..]
(L) Amora (L)
Cyberia is ook cool, heb voor vanavond alleen geen vervoer![]()
* Classic-PC kijkt naar z'n zwarte shirt , kut kan vandaag niet naar buitenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef JanaX het volgende:
[..]
(of zijn ze gewoon te lui om uit te zoeken wat nou echt gothic is en overal wat maar enig sinds zwart is gewoon bestempelen alszijnde gothics)
Muziek was echt relaxed op Amora, alle lekkere nummers kwamen wel voorbij. Kan niet wachten op de volgende editie, helaas nog ff wachten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
AMora was gaaf(was voorheen the omen) die gast die ze organiseert is wel relaxt
komt altijd babbelen hoe ik de sfeer vind
ik ga helaas deze cyberia ook niet, normala heb ik 1 keer in de 2 weken op zaterdag vrij zodat ik naar cyberia kan maar deze keer is cyberia 1 week eerder dus helaas....
dan zou ik er ook een zijn , hoewel ik niet weet wat een K8T-gabber is.........net zoiets als K3, maar dan met DOENK DOENK DOENK erdoorheen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus ook die iritante K8T-gabbers van Sensation-Blackedition zijn koffiks???![]()
![]()
grote kans dat ik je wel gezien heb ^^quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:07 schreef Kemania het volgende:
[..]
Muziek was echt relaxed op Amora, alle lekkere nummers kwamen wel voorbij. Kan niet wachten op de volgende editie, helaas nog ff wachten...
Wat is vf?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:12 schreef JanaX het volgende:
[..]
grote kans dat ik je wel gezien heb ^^
heb je toevallig iets van een vf (das hip geloof ik )
Jawel hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:20 schreef JanaX het volgende:
[..]
nice![]()
eventjes tussen door, zie net waar je vandaan komt, ga je toevallig wel eens naar de ekko zo nu en dan? of ben je niet zon feestjes persoon :p
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jawel hoorGa in augustus nog naar summer darkness..
ik heb zelfs een wumpscut-shirt![]()
En dan gaan ze ook rondlopen met een scheef verknipte pony..?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:50 schreef Trafasi het volgende:
Laat ze toch lekker, ooit worden ze vast wel volwassen
en krijgen ze een realistisch zelf-beeld...![]()
Ben er (als het goed is) ook met Summer Darkness, dus vind het best =)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef JanaX het volgende:
@kamenia & Kamagurka, keertje meeting in de ekke ofzolijkt me wel gezellig ^^
tja ik moet morgen nog steeds werkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:01 schreef Kemania het volgende:
[..]
Ben er (als het goed is) ook met Summer Darkness, dus vind het best =)
wilde vanavond gaan, maar is nog steeds niet gelukt, kut treinen...
ja, daar zat ik nou al de hele tijd op te wachten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:23 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben er bij Qntal zeker
Zal misschien mijn wumpscut shirt aantrekken, maar ik laat het anders wel even weten(moet ook nog even topic over SD openen natuurlijk
)
Kijk even in het MUZ-forumquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:25 schreef Kemania het volgende:
[..]
ja, daar zat ik nou al de hele tijd op te wachten!
ben zelf te lui namelijk
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:03 schreef bas-beest het volgende:
![]()
gothic-bash-topics zijn zó vorig jaar...
Ik kijk meestal vol bewondering na dat soort mensenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
Vanmiddag zag ik opeens een gothic-wijf, ik schrok me de tering van dat rare hoofd. Dat is toch niet leuk meer. Draag dan een burqa ofzo.
Wat is daar eng aan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:52 schreef error32 het volgende:
het was eng, ik zag een keer 2 goths die verkering hadden. maar het engste was dus dat die vent meer make-up had en nagellak terwijl dat wijf echt veel minder had dan hij
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:55 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Wat is daar eng aan?
Als je zoiets ziet dan denk je toch gewoon aan de Carnaval
dan begin je zelf wel te lachen, beter dan dat je iets eng moet vinden![]()
Wat moeten we dan doen om een Gothic te zijn ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:13 schreef super-muffin het volgende:
Sukkels.
Als iemand een shirt draagt van een metalband is het al een gothic volgens jullie kortzichtige lapzwanzen.
- Kettingen aan je broekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen om een Gothic te zijn ?
Yep,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Nappel, ik ruik de lucht van bedorven erwtensoep al van het beeldscherm..
En blowe?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
- Kettingen aan je broek
- Lange leren jassen dragen
- Je haren laten groeien
- "Sterf!" als stopwoord aannnemen
Nee.. blowen is iets van alle hokjes! Blowen is tofquote:
..Slijmbalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:19 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Kopen ze dure kunstmest,maar als de hond in HUN tuin schijt doen ze moeilijk
Leuke opmerking
Jij zit in het hokje 'ze zeggen'?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef tonks het volgende:
Denk toch niet in hokjes zeggen ze dan.. maar ze hebben het wel altijd over 'Dat is geen gothic dat is een metalhead of een skater' boeiend gewoon dezelfde kneus!
Goh, ik ben niet echt een goth en ik was me dagelijks... toch is me nog nooit opgevallen dat het stinkt op gothfeesjes. Misschien ben je in de war met kraakhippies en dreadlocks?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Die je echt al vanaf 20, 30 meter ruikt, vreselijk, in en in triest.
Kijk, al loop je rond zoals die gozer op die foto, dat zal me jeuken, maar was je godverdomme. Er zijn legio zwervers die minder stinken dan die kids.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef bas-beest het volgende:
en ook in dit topic wordt eens te meer bewezen dat bepaalde mensen zeer goed zijn in selectief lezen...
(voor die opmerking geldt 'Wie de schoen past, trekke hem aan')
* bas-beest zet nog maar eens 'Bauhaus - In the Flat Field' op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |