quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende: om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende: Alle bieren tellen mee.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Mr-Z het volgende: Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende: De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende: Bier.. Het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur Het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende: Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
Moet je zien hoe snel dit deel vol is als DD in deel 28 haar tieten postquote:duurt te lang gortsdomme
Held.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Effe opzoeken en wat mensen daarvan om een foto vragen.![]()
Mijn harde schijf is gecrashed![]()
Details, detailsquote:
Te laat.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
PIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Tieten!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel dit deel vol is als DD in deel 28 haar tieten post
Ik durf de reeks op het moment niet te verlaten, later.quote:
Ik had de last post in het vorig deel.quote:
Maar geen fipoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WAT!
Het was toch een post met een post icoon erin.
Ik weet welke cupmaat ze heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef JohnHancock het volgende:
Als DD haar tetsers niet wil plaatsen gaan we over op IJsmeis![]()
John.
Daar hebben we het laatst nog over gehad...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef JohnHancock het volgende:
Als DD haar tetsers niet wil plaatsen gaan we over op IJsmeis![]()
John.
Heb je ook dé ijsmeis foto's?quote:
Volgens mij mogen we die niet posten...quote:
nog 1?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je zou een aparte reeks kunnen maken over ijsmeis haar cupmaat
Heb je ze wel dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we die niet posten...
ijsmeis? *puppy ogen opzet*
Daar is al een topic over geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die ging kei snel volquote:
Niet op deze pc iig. Mijn eigen pc is al een maand kapot, en ik heb geen idee wat daar nog op de schijf staatquote:
*Eensch!quote:
Wat kost het?quote:
ben je getrouwd?quote:
Ik geloof je niet.quote:
Neem dan tenminste de moeite om m even op je eigen webspace te zettenquote:
Cerror, maar ik denk niet dat die ze stuurtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet op deze pc iig. Mijn eigen pc is al een maand kapot, en ik heb geen idee wat daar nog op de schijf staat
Maar er zullen heus wel mensjes zijn die ze nog hebben hoor
newbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik mis iets![]()
Wélke beruchte ijsmeis foto's ?![]()
Ik heb ze ook gemistquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik mis iets![]()
Wélke beruchte ijsmeis foto's ?![]()
boebiedoe heeft ze vast nog welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Cerror, maar ik denk niet dat die ze stuurt
Als iemand er nou een biertje voor kan fotoshoppenquote:
Maar die ken ik ook niet goedquote:
Over de knie ermeequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kom er net achter dat m'n zus de frituur mee heeft genomen en dat die daar kapot is gegaan.!
Ik msn onder het fokken mênquote:
Wat een lieve foto.quote:
De pics niet neequote:
De sletquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kom er net achter dat m'n zus de frituur mee heeft genomen en dat die daar kapot is gegaan.!
DD houdt me fulltime bezigquote:
De schooiersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Nu je eigen mutsen tet!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:58 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
[..]
nu nog je eigen tetten muts!
Dat dan weer welquote:
Dat is dan wel weer beter natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar we hadden nog de bon, en nu wachten tot we bercht krijgen..
Dat is ook zéér okequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef pc-fr34k het volgende:
En bier!
Lul, ik was op weg naar een kwartet.quote:
Posten danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef pc-fr34k het volgende:
En tieten!
Ik wacht op DD, en ijsmeis.quote:
Doe dat dan niet met van die onzinnige postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lul, ik was op weg naar een kwartet.!
Is goed, welke?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Zebbie kun jij ff een bestandje van gta naar mij sturen?
Dat heb ik ook steedsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik wil verder gaan aan mijn nieuwe usericon, maar ik durf niet weg te gaan uit de reeks..
quote:
Gaat moeilijk met nuttige posts rond deze tijd...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Doe dat dan niet met van die onzinnige posts
Ik kreeg net dé ijsmeis foto's binnenquote:
mag ik?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Voor wie is #28 eigenlijk?
huh, ik dacht dat je john heettequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Doe mij eens toevoegen op msn, dan vertel ik je een geheimpje
dirk[at]webgeit.nl
John.
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
GTA San Andreas\data\gta.dat
timbrand@xs4all.nl
Dankje
Van mij wel.quote:
JDUDE had er al een klaarliggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Voor wie is #28 eigenlijk?
Oja.quote:
En die is er niet meerquote:
Een kwartet dient opgebouwt te worden uit minstends 3 kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:07 schreef Molluck het volgende:
dan mag iemand anders
ik geloof een van de ONZ modsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie is de grondlegger van deze indrukwekkende reeks?
Beklijk deel 1 dan gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
JDudequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
JDudequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef Molluck het volgende:
Pool of JDUDE
Ja, verdomd ik zit helemaal verkeerd te denkenquote:
Gefrituurde tostiquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:09 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Je houdt van goede muziek maar je vergeet Fish.De ex-zanger van Marrilion.
speciaal voor jou zal ik hem in de frituur gooien ok?quote:
Oke, tot zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef Litso het volgende:
Als iedereen dan toch weg gaat, g ik maar ff douchen..
en als ik terug kom moeten DD en ijsmeis er wel weer zijn hoor!
Gaarnequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
speciaal voor jou zal ik hem in de frituur gooien ok?
En kei liefquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet wel. Kuiltjes in de wangetjes.. Das kei sexy.
quote:
Die komt me bekend voorquote:
Doe dan text only op je werk.quote:
Ik heb mijn opdracht bijna af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef JohnHancock het volgende:
Foei ijmeis! snel werken, en geen overheidsgeld verpesten![]()
John.
Link stuq?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie hem tien seconden recht houdt krijgt van mij een pul bier!---http://www.badmutsen.nl/archives/bierspel.swf
*Proberen gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie hem tien seconden recht houdt krijgt van mij een pul bier!---http://www.badmutsen.nl/archives/bierspel.swf
Oja, die moet ik hier thuis ook weer eens installeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Zebbie het volgende:
Ik zou bij deze even willen vermelden dat ik op het moment 750000 keys opgespaard heb met whatpulse omdat ik tegenwoordig met 50000 per dag ga
Wow, 50 letters per post? dat haal ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Zebbie het volgende:
Ik zou bij deze even willen vermelden dat ik op het moment 750000 keys opgespaard heb met whatpulse omdat ik tegenwoordig met 50000 per dag ga
I like your spirit!Dat zijn de echte die-hards.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Zebbie het volgende:
Wie zou er gestemd hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Het gaat de goede kant op met m'n icon..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook!!!!![]()
Ik moedig mijn personeel echter aan alles voor me op te slaan op de server.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]ViezerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, niet deze keuze dinges, maar ik ben weer met wat nieuws bezig. Alleen een slider maken schijnt niet te lukken.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
38 seconden, en nu?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Hey, ik vraag alleen maar waar hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
quote:
Gisteren ging ik met 75000 keys, maar ik had het over het gemiddeldequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wow, 50 letters per post? dat haal ik niet.
John.
Er loopt een topic overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, die moet ik hier thuis ook weer eens installeren.!
quote:
En dan nog een keer proberen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:19 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Je krijgt een pul bier,maar wel in 1 keer opzuipen!
Check de IMG naam mênquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Opkezen ga ik proberen in te voerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:22 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
De uitdrukking "Harold" is hier nog niet ingeburgerd...
Opkezen
24.677 secquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef DaveMasteR het volgende:
quote:
Die kan je laten opkezen natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:25 schreef Molluck het volgende:
mooie beursten en een mooi gezicht, jammer van die puisten rond de schaamstreek (bij die eerste foto)
en ijsmeis, waar werk je?
HA! ik had 14 seconden meerquote:
.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:24 schreef DaveMasteR het volgende:
Iedere niet bierliefhebbend wezen opgekaasd!
Hier!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:25 schreef Molluck het volgende:
mooie beursten en een mooi gezicht, jammer van die puisten rond de schaamstreek (bij die eerste foto)
en ijsmeis, waar werk je?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:24 schreef DaveMasteR het volgende:
Iedere niet bierliefhebbend wezen opgekaasd!
leuk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier!
In Boxmeer bij CYBOX als Vormgeefster.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier!
In Boxmeer bij CYBOX als Vormgeefster.
Oprotten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
wat een kuttopic
kikoooooquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
wat een kuttopic
Benut mijn bierspugende kut. Gij trut.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
wat een kuttopic
Die lust geen bier,opkezen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
wat een kuttopic
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Benut mijn bierspugende kut. Gij trut.
Gheilheidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nunet weer 12quote:
Van stage naar vakantiewerk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
leuk!
part-time (of full-time natuurlijk) of vakantiewerk?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
plus uit mijn pik je kan een auw biertje tappen
Ik kom niet aan pikken van andere mensenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
plus uit mijn pik je kan een auw biertje tappen
"hee! dies van mij!"quote:
Hoeveel uur per week?quote:
Maar wel uit een pik die gekeesd heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik kom niet aan pikken van andere mensen
Bedenk wel dat Fokken haar manier van werken is hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
"hee! dies van mij!"
wat kunnen wij binnenkort van jouw hand bewonderen?![]()
John.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik kom niet aan pikken van andere mensen
Ja uiteraard, maar om in een biertopic om een spelfoutje te gaan mierenquote:
Wie maakt de volgende?quote:
Ik bewerk soms een foto.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
"hee! dies van mij!"
wat kunnen wij binnenkort van jouw hand bewonderen?![]()
En mijn 600ste postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:32 schreef snellejelle het volgende:
zo heb ik me daar bijna een topic gemist
JDude, maar die is er niet, dus dan mag litso.quote:
Donn-E?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens ben ik wel een site aan het maken van mijn 'idool' .
Mag ik dat zijn.?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens ben ik wel een site aan het maken van mijn 'idool' .
Oke, voor het geval we straks weer 10 minuten moeten wachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
JDude, maar die is er niet, dus dan mag litso.
LaPo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |