Je bent dus nog jong genoeg om er ooit eens echt verstand van te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:33 schreef fransie102 het volgende:
Mijn eerste herrinering is het WK van 1994. Toen was ik 9 jaar oud. Daarna eigenlijk alleen maar het Nederlands elftal gevolgd, en vanaf 1998 begon in Feyenoord echt te volgen.
Voor mij is er nog hoop...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus nog jong genoeg om er ooit eens echt verstand van te krijgen.
Viel het je niet op dat nogal rustig was op straat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik 7 jaar was, was ik tijdens de EK-Finale in 88 de 2e helft gewoon aan het basketballen buiten...![]()
De panini plaatjes waren ook mijn eerste contact met het voetbal. Dat waren tijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik 7 jaar was, was ik tijdens de EK-Finale in 88 de 2e helft gewoon aan het basketballen buiten...![]()
'94,'98,'95quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:35 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nu 15 en de wedstrijden die ik me echt goed herinner:
WK Brazilie - Nederland 2-2 (geloof ik) penalty's wint Brazilie, trainer Hiddink.
Amstel Cup finale Ajax - psv 5-0
Herinner me ook vaag iets van Ajax - Milan.
Welke jaren dat zijn weet ik echt niet, als iemand dat zou willen vertellen zou 't wel leuk zijn.
Sorry.je hebt idd gelijk,was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:37 schreef Zwansen het volgende:
Die penalties tegen Brazilie waren 1998....
we zijn niet allemaal zo jong als jou golferquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Kinderen....nooit Piet Keizer en JC echt hebben zien spelen.
Nooit Willy van der Kuilen en Van Beveren?
Geen Lazeroms?
Het blijft steeds maar bij 88 en 94
Het grappigste plaatje ooit is van die Bulgaar uit het 94 boek.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb de Panini boeken nog van competitie '89, '90, '93 en '95. Van de EK's '92, 2004 en van de WK's '90, '94 en '98. Ik kijk er ongeveer 1 keer per jaar in om de namen en gezichten niet te vergeten. Vooral plaatjes van een Vialli met haar zijn leuk.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het grappigste plaatje ooit is van die Bulgaar uit het 94 boek.
Echt een monster,. Kan ff niet op z'n naam komen.
het begon allemaal nog zo goed met je, jammer dat je in zo'n diep dal bent gezaktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef Suijk het volgende:
EK 88 idd. Daarvoor wel ooit eens mee naar psv geweest maar daar vond ik toen al niet veel aan.
Had ook zo'n panini boek, bij het openen van het eerste pakje was ik hevig teleurgesteld. Ik had Adri v. Tiggelen erbij zitten, terwijl ik natuurlijk had verwacht dat Gullit, Rijkaard en v. Basten erin zouden zitten. Gedurende het toernooi leerde je de spelers veel meer kennen en op het eind had ik het ook compleet.Helaas kan ik dat boek nu niet meer terugvinden.
In de jaren daarna steeds vaker helemaal naar Amsterdam om naar Ajax te gaan en op de middelbare school (een psv bolwerk) altijd ruzie maken over voetbal.
Dat was bij ons Valderamma. Met zijn afrokapsel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:04 schreef Thetallguy het volgende:
De meest lachewekkende 94 speler man, het hele schoolplein kende hem
Wat zegt ie dan? " A...Aj....AJAX"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Ajax-fan was ik al toen ik m'n eerste woordje kon zeggen.
Dat kan, tegen Marokko dacht ik, met links.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat was bij ons Valderamma. Met zijn afrokapsel.
Mijn echte eerste herrinering was volgens mij het WK van 94, met een goal van Bergkamp. Een lobje over de keeper heen, kan dat?
Hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben op mn vijfde gaan voetballen, dus dat is '87 geweest...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Glenn keek toen ie een maand oud was de hele voormiddag naar een wedstrijd van Feyenoord.
Toen ze daarna overschakelden naar de UFO begon ie meteen te huilen
Ik ken de foto nog uit de VIquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Van het beruchte mes-incident in't Oosterpark.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de foto nog uit de VIUit 79 schat ik zo.
Veel users hier hebben 1986 dus gemist, was toch 1 van de leukere WK's, met Diego, de rode Duivels, dat machtige Azteken stadion en veel krakers van wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
1988, sinds het EK. Toen was ik 7.
Dat was inderdaad een leuk toernooi, met een ouderwetse ster die echt het verschil maakte.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Veel users hier hebben 1986 dus gemist, was toch 1 van de leukere WK's, met Diego, de rode Duivels, dat machtige Azteken stadion en veel krakers van wedstrijden.
Plus nog eens een leuke spannende finale met veel goals.
Zonde ja. Maar toen was ik 5. Heb later wel beelden teruggezien uiteraard, maar dat is toch anders.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Veel users hier hebben 1986 dus gemist, was toch 1 van de leukere WK's, met Diego, de rode Duivels, dat machtige Azteken stadion en veel krakers van wedstrijden.
Misschien wel na 74 mijn favoriete WK samen met die van 82.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wanneer speelde De Graafschap zo'n wereldwedstrijd? Lang geleden? Wel een mooie eerste ervaring.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef cultheld het volgende:
De eerste wedstrijd die ik ooit live heb gezien is De Graafschap - Ajax. M'n vader nam me mee naar de Spinnenkop en Ajax werd overklast door De Graafschap. Ik zal het nooit meer vergeten en het werd 0-0.
En dat was in welk jaarquote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef cultheld het volgende:
De eerste wedstrijd die ik ooit live heb gezien is De Graafschap - Ajax. M'n vader nam me mee naar de Spinnenkop en Ajax werd overklast door De Graafschap. Ik zal het nooit meer vergeten en het werd 0-0.
Ik was nog erg jong in ieder geval. Ik was volgens mij het jongst op de tribune, want we stonden tussen de harde kern (voor zover aanwezig) van De Graafschap. Ik kan me nog Peter Hoekstra, Edgar Davids, Olaf Lindenberg en Edwin Godee herinneren. In de goal van Ajax stond Grim en in die van De Graafschap Olyschlager.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wanneer speelde De Graafschap zo'n wereldwedstrijd? Lang geleden? Wel een mooie eerste ervaring.
Paar jaar geleden dus maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:42 schreef cultheld het volgende:
Ik was nog erg jong in ieder geval. Ik was volgens mij het jongst op de tribune, want we stonden tussen de harde kern (voor zover aanwezig) van De Graafschap. Ik kan me nog Peter Hoekstra, Edgar Davids, Olaf Lindenberg en Edwin Godee herinneren. In de goal van Ajax stond Grim en in die van De Graafschap Olyschlager.
Ik denk 1996 of zo.quote:
Klopt.quote:
Sjeezus, das lang geleden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
Ik begin me steeds ouder te voelen hier in dit topic.
DOS-Ajax 1960 en het WK 1966 zegt jullie natuurlijk niet echt veel meer.
Die finale kan ik me nog wel herinneren, Argentinie vs. Duitsland. Een camping vol met Nederlanders die de schurft hadden aan Duitsland en allemaal voor Argentinie waren. Ik als 6-jarig ventje had daar natuurlijk schijt aan en kleurde Duitse vlaggetjes op m'n wangen (Duitse opa namelijk). Geen idee meer hoeveel het is geworden, maar weet nog wel dat mensen ons doodkeken toen m'n broertje en ik juichten bij een Duitse goal.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En toch 1 van de leukste WK wedstrijden ooit: Belgie - Belanovquote:Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien wel na 74 mijn favoriete WK samen met die van 82.
Schitterende wedstrijden, met Frankrijk Brazilië Duitsland en de Belgen die stuntten. En natuurlijk de beste speler ooit tijdens een WK.
En Rick de Saedelaer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En toch 1 van de leukste WK wedstrijden ooit: Belgie - Belanov
Het hele toernooi was bagger. Alleen Kameroen was leuk om te zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Dieptriest het volgende:
.
1990 was het absolute dieptepunt, niet alleen vanwege de afgang van Nederland maar nog meer vanwege die enge narcistische scheidsrechter in de finale....Wat een afknapper
Als de dag van gisteren, no way dat die bal over de lijn was! Hadden ze ijzeren Rinus maar eens op los moeten laten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
het WK 1966 zegt jullie natuurlijk niet echt veel meer.
Later dook er een foto p waaruit idd bleek dat de bal op de lijn was.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als de dag van gisteren, no way dat die bal over de lijn was! Hadden ze ijzeren Rinus maar eens op los moeten laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |