Je bent dus nog jong genoeg om er ooit eens echt verstand van te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:33 schreef fransie102 het volgende:
Mijn eerste herrinering is het WK van 1994. Toen was ik 9 jaar oud. Daarna eigenlijk alleen maar het Nederlands elftal gevolgd, en vanaf 1998 begon in Feyenoord echt te volgen.
Voor mij is er nog hoop...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus nog jong genoeg om er ooit eens echt verstand van te krijgen.
Viel het je niet op dat nogal rustig was op straat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik 7 jaar was, was ik tijdens de EK-Finale in 88 de 2e helft gewoon aan het basketballen buiten...![]()
De panini plaatjes waren ook mijn eerste contact met het voetbal. Dat waren tijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik 7 jaar was, was ik tijdens de EK-Finale in 88 de 2e helft gewoon aan het basketballen buiten...![]()
'94,'98,'95quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:35 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nu 15 en de wedstrijden die ik me echt goed herinner:
WK Brazilie - Nederland 2-2 (geloof ik) penalty's wint Brazilie, trainer Hiddink.
Amstel Cup finale Ajax - psv 5-0
Herinner me ook vaag iets van Ajax - Milan.
Welke jaren dat zijn weet ik echt niet, als iemand dat zou willen vertellen zou 't wel leuk zijn.
Sorry.je hebt idd gelijk,was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:37 schreef Zwansen het volgende:
Die penalties tegen Brazilie waren 1998....
we zijn niet allemaal zo jong als jou golferquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Kinderen....nooit Piet Keizer en JC echt hebben zien spelen.
Nooit Willy van der Kuilen en Van Beveren?
Geen Lazeroms?
Het blijft steeds maar bij 88 en 94
Het grappigste plaatje ooit is van die Bulgaar uit het 94 boek.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb de Panini boeken nog van competitie '89, '90, '93 en '95. Van de EK's '92, 2004 en van de WK's '90, '94 en '98. Ik kijk er ongeveer 1 keer per jaar in om de namen en gezichten niet te vergeten. Vooral plaatjes van een Vialli met haar zijn leuk.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het grappigste plaatje ooit is van die Bulgaar uit het 94 boek.
Echt een monster,. Kan ff niet op z'n naam komen.
het begon allemaal nog zo goed met je, jammer dat je in zo'n diep dal bent gezaktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef Suijk het volgende:
EK 88 idd. Daarvoor wel ooit eens mee naar psv geweest maar daar vond ik toen al niet veel aan.
Had ook zo'n panini boek, bij het openen van het eerste pakje was ik hevig teleurgesteld. Ik had Adri v. Tiggelen erbij zitten, terwijl ik natuurlijk had verwacht dat Gullit, Rijkaard en v. Basten erin zouden zitten. Gedurende het toernooi leerde je de spelers veel meer kennen en op het eind had ik het ook compleet.Helaas kan ik dat boek nu niet meer terugvinden.
In de jaren daarna steeds vaker helemaal naar Amsterdam om naar Ajax te gaan en op de middelbare school (een psv bolwerk) altijd ruzie maken over voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |