Die finale kan ik me nog wel herinneren, Argentinie vs. Duitsland. Een camping vol met Nederlanders die de schurft hadden aan Duitsland en allemaal voor Argentinie waren. Ik als 6-jarig ventje had daar natuurlijk schijt aan en kleurde Duitse vlaggetjes op m'n wangen (Duitse opa namelijk). Geen idee meer hoeveel het is geworden, maar weet nog wel dat mensen ons doodkeken toen m'n broertje en ik juichten bij een Duitse goal.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Veel users hier hebben 1986 dus gemist, was toch 1 van de leukere WK's, met Diego, de rode Duivels, dat machtige Azteken stadion en veel krakers van wedstrijden.
Plus nog eens een leuke spannende finale met veel goals.
En toch 1 van de leukste WK wedstrijden ooit: Belgie - Belanovquote:Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien wel na 74 mijn favoriete WK samen met die van 82.
Schitterende wedstrijden, met Frankrijk Brazilië Duitsland en de Belgen die stuntten. En natuurlijk de beste speler ooit tijdens een WK.
En Rick de Saedelaer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En toch 1 van de leukste WK wedstrijden ooit: Belgie - Belanov
Het hele toernooi was bagger. Alleen Kameroen was leuk om te zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Dieptriest het volgende:
.
1990 was het absolute dieptepunt, niet alleen vanwege de afgang van Nederland maar nog meer vanwege die enge narcistische scheidsrechter in de finale....Wat een afknapper
Als de dag van gisteren, no way dat die bal over de lijn was! Hadden ze ijzeren Rinus maar eens op los moeten laten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
het WK 1966 zegt jullie natuurlijk niet echt veel meer.
Later dook er een foto p waaruit idd bleek dat de bal op de lijn was.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als de dag van gisteren, no way dat die bal over de lijn was! Hadden ze ijzeren Rinus maar eens op los moeten laten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |