kom kom, we zitten niet in SEX te eensch-oneeschen over een onnozele stelling als meisjes van 14 zijn strakker dan die van 16quote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef Zapper het volgende:
Geen discussie, geen gelul, alleen eens of oneens
Dit is letter voor letter precies wat ik dacht, zelfs incl die subquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:11 schreef Chielus het volgende:
Oneens,
Alle karakters vullen elkaar op en dat is juist de kracht. Helaas werd het personage van Phoebe af en toe misbruikt om als een aflevering niet genoeg humor bevatte iets leips te laten doen.
Wat een treurig topic is dit eigenlijk
Eensquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:59 schreef BMH het volgende:
Oneens. De serie Friends zal pas leuk zijn als de hele casts niet mee zou doen. Gewoon aleen een bankstel of een muur is nog grappiger.
quote:
Ben je gekquote:Op maandag 11 juli 2005 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind Phoebe juist leuk![]()
oneens dus.
Ross, die is pas![]()
Dat was dan ook niet de stelling?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Zeer eens. Uiterst vervelend personage.
quote:
Vooral in het begin is Ross echt oersaai. In de laatste seizoenen weet hij die saaiheid gelukkig om te zetten in droogheid, en wordt het nog wel grappig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:16 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Ben je gek
Ross is de coolste! Hij kan zo lekker hysterisch doen altijd, toen hij erachter kwam dat Chandler en Monica wat hadden bijvoorbeeld, of met zijn sandwich...geniaal!.
OT:
ONEEEEEEEEENS!
(hoezo kick.)
Hij is het eens met de stelling, omdat hij Phoebe niet leuk vind. Klopt toch?quote:
Maar het gaat hier om Phoebequote:Op zondag 25 juni 2006 01:16 schreef BigFire het volgende:
EENS
Lisa Kudrow staat op mijn lijstje van meest irritante vrouwen.
Dat heb ik wel maar ik vind Phoebe bloedje irritantquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Stelling: De TS heeft geen gevoel voor humor > Eens
Phoebs is cool, opzouten![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |