quote:
Bedankt voor je medeleven.quote:
Wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De viking?
de Raceauto?
Die zijn het tofst
De raceauto ken ik niet, maar vikingen wel. Fucking meesterlijk is dat. En debiel.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De viking?
de Raceauto?
Die zijn het tofst
quote:
Klinkt grappig, voor 5 minuten.quote:Benodigdheden:
Bier en vrienden.
De Regels:
Je zit in een kring (zo'n 6 man). Aan het begin wordt er 1 viking aangewezen. Degenen die links en rechts van hem zitten zijn de roeiers. De rest is de zee.
Wat je moet doen als:
Viking: Je houdt je handen als 2 horentjes bij je hoofd (als een vikinghelm) en maakt 'viking geluiden' (Aarrrrghh, Raaaaaarrrrrrrrrrrw etc).
Roeier: Je maakt een roeibeweging en zegt voortdurend "Roei, roei, roei, roei...." (LET OP: JE ROEIT BUITEN DE BOOT! Anders atten)
Zee: Je doet met je handen de golven na en zegt voortdurend "woesh, woesh, woesh..."
De viking wijst op een willekeurig moment met zijn ''horens' een nieuwe viking aan en het spel draait mee. Let je niet op? ATTEN! Doe je het fout? ATTEN! Zeg je iets verkeerds? ATTEN! Roei je binnenboords? ATTEN!
Het is dan ook een minigame voor Kingsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Klinkt grappig, voor 5 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
fucking ingewikkeld met al die verschillende kaarten of niet??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Darkestrah het volgende:
Hier staan de kaarten van ons zelfgemaakte Kingsen-achtige spel.
Het werkt exact hetzelfde als normaal Kingsen, alleen heeft nu elke kaart een eigen betekenis.
Enorm makkelijk juist. De betekenis staat op de kaart zelf.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef peejdorie het volgende:
[..]
fucking ingewikkeld met al die verschillende kaarten of niet??
Wij deden altijd dat diegene die af was moest atten maar ook een woord mocht verzinnen. En inderdaad, bijvoorbeeld een getal. Vijf is nu zes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef Slickk het volgende:
Juffen 2.0 is wel leuker, dat is hetzelfde als standaard Juffen alleen dan met extra regels. Zo draait het rondje elke keer als er een 'juf' is en in plaats van Juf van mag je van alles zeggen. Dus stel, iemand is 6, zegt 6 en jij bent 'Juf' dan zeg je 'Hihaho' dan moet degene die 6 had, weer omdat het draait. Bij 27 en 28 is dat altijd wel leuk. En vooral als je mensen gaat aankijken als je Juf hebt en 'Jij bent!' zegt, terwijl degene helemaal niet is.Ik fuck altijd mensen door een random getal te zeggen in plaats van 'juf'. Maakt het wat leuker.
Hmm, dat vind ik dan weer wat te ver gaan, het is al 'moeilijk' genoeg aangezien er altijd mensen bij zitten die het nooit spelen. Ik blijf altijd samen met iemand over of in ieder geval bij de laatste 3, gaat lekker snel danquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wij deden altijd dat diegene die af was moest atten maar ook een woord mocht verzinnen. En inderdaad, bijvoorbeeld een getal. Vijf is nu zes!
Dan had je natuurlijk altijd een mongol die niet kon rekenen.
een - twee - drie - vier - zes - JUF!- (En iedereen: Nee lul, vijf was zes, na zes komt sowieso zes
)
Dan had je het spel zoals het eigenlijk bedoeld is, namelijk dat de grootste sukkels het hardst moeten zuipen.
Vertel..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Robophatt het volgende:
Regels die wij hanteren zijn toch leuker.
Ik mis vooral het vikingen. En moose.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |