Als jij wat vaker was gekomen hadden we nu op nr.5 gezeten.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kom nooit in het NIN topic zijn jullie zulke fans dat het al het derde topic waard is ?
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehoudenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kom nooit in het NIN topic zijn jullie zulke fans dat het al het derde topic waard is ?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehouden
Zo kan ik het ookquote:Op maandag 4 juli 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehouden
Volgens mij krijg je hem overal nog in karton.. heb ook nog nooit een gewone versie van The Downwards Spiral gezien trouwens..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef wonko het volgende:
is Broken nog te koop eigenlijk? Liefst in het originele kartonnen hoesje.
Dat heeft Limp Bizdick zelfs al gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Heeft niemand dan door dat de Backstreet Boys NIN hebben gecovered?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef wonko het volgende:
Ik heb verdriet...ik wou net mijn eerste cd van NIN opzetten bleek deze zelfmoord gepleegd te hebben. Waaaaaaaaaaaaaahhhhhhh....is Broken nog te koop eigenlijk? Liefst in het originele kartonnen hoesje.
Het was laatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Devlinsect het volgende:
Deeltje drie!Waardeloze OP trouwens. Had wel wat links verwacht van je Mark.
ik zit te zoeken, maar ik kan hem zo één twee drie niet vinden. In het interview zegt Trent ook niet veel meer dan "when I hear Dr Dre took a sample from one of my songs, and twisted it so it fits the new song, I think he did a pretty good job. Most people won't even know it's a Nine Inch Nails sample, unless you put their face in it."quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Devlinsect het volgende:
Deeltje drie!Goede OP trouwens. Prima links, Mark.
Welk nummer van dr. Dre dan? Daar ben ik benieuwd naar. Wat ik wel weet is dat dr. Dre een bijdrage heeft in The Big Come Down...
Productiviteit op gebied van eigen muziek creëeren of het maken van kinderen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Constatering; "The Fragile" is goed voor de productiviteit.
tip; ga naar plato met een dikke zak geld, en loop naar buiten met The Fragile, All THat Could Have Been (zowel DVD als CD), Further Down the spiral, the downward spiral, the perfect drug, now I'm nothing en with teeth.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:13 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
ik vond ze supervet op werchter en ga me er maar eens in verdiepen
maar waar moet je dan vervolgens beginnen met luisteren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tip; ga naar plato met een dikke zak geld, en loop naar buiten met The Fragile, All THat Could Have Been (zowel DVD als CD), Further Down the spiral, the downward spiral, the perfect drug, now I'm nothing en with teeth.
Ik weet dat ik er een paar vergeet, maar ik ben gaar na 8 uur werk.....
Als je die dikke zak met geld niet meeneemt zou ik gaan voor de cd 'And all that could have been.' Dit is namelijk een live cd met daarop een redelijk overzicht waar NIN voor staat en ook nog eens geweldig uitgevoerd en opgenomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar waar moet je dan vervolgens beginnen met luisteren?
laat ik die nou nèt besteld hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Als je die dikke zak met geld niet meeneemt zou ik gaan voor de cd 'And all that could have been.' Dit is namelijk een live cd met daarop een redelijk overzicht waar NIN voor staat en ook nog eens geweldig uitgevoerd en opgenomen.
alles in een CD-wisselaar proppen, en in chronologische volgorde luisteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar waar moet je dan vervolgens beginnen met luisteren?
van wat ik begrepen heb komt de With Teeth tour op DVD uit..............en ome Trent kennende zal hij weer flink uitpakkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:41 schreef Devlinsect het volgende:
ZIjn er al goede geluidsopnames van Rock in Park of Werchter?
nee vind ik niet, ik het vooral vet gedaan als hij zeg maar uit de diepte komt lopen en tegen het spijkerbed aanslaat (hoe kan je dit beter zeggen?)quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh jeugdsentiment! Toen ik klein was ging ik altijd bij de Blokker lopen spelen met die knikkertjes aan die touwtjes, en met zo'n spijkerbed![]()
Wel ehm aparte clip.. mooi gemaakt maar ik vind 'm een beetje langdradig
Ja dat is idd cool gedaan maar dat heb ik na een minuut wel gezien.. komt misschien ook omdat ik het nummer niet zo geweldig vind, in tegenstelling tot veel anderen geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee vind ik niet, ik het vooral vet gedaan als hij zeg maar uit de diepte komt lopen en tegen het spijkerbed aanslaat (hoe kan je dit beter zeggen?)
quote:Nine Inch Nails mastermind Trent Reznor has revealed that fans may see a follow-up to May’s ‘With Teeth’ album as soon as next year. “We’re already in talks about when we can put it out,” Reznor tells Kerrang!. “‘With Teeth’ was finished but my creative cycle isn’t, so I’m trying to focus and apply myself to writing while I’m on the road.” Reznor added that while five songs didn’t make the final cut of ‘With Teeth’, they won’t necessarily appear on the as-yet untitled album. “I’ll see if they fit with the new stuff. If so, then great, but I’m not using them like ‘Oh, look I’m already halfway done’. They may just show up as B-sides.” The forthcoming album will mark NIN’s fifth full-length since the band’s debut in 1989.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |