Inderdaad. Lekker makkelijk om als man zulke dingen te eisen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
]
Whaha...idd! En dan meteen een hele soeplepel naar binnenwerken hé!
ja, je begrijpt wel dat dit nu echt gaat gebeuren hé!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
Oh, geen probleem!
Zeker weten!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
ja, je begrijpt wel dat dit nu echt gaat gebeuren hé!
Oke, afgesproken!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom niet, ik ben niet vies van mezelf!![]()
Lijkt me goed!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie meeten? Maak meteen ff foto's en mail ze me dan
Foto's blijven natuurlijk wel onder ons, das logisch. Niet iedereen hoeft te zien hoe Zwans z'n eigen goedje tot zich neemt.quote:
Juist wel! Leuk voor t userfoto topic!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Foto's blijven natuurlijk wel onder ons, das logisch. Niet iedereen hoeft te zien hoe Zwans z'n eigen goedje tot zich neemt.
quote:
Ik denk aambeien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:23 schreef Nouk het volgende:
Aambeien of aardbeien?
Tuurlijk post ze er, de enige plek waar mensen d'r nog leuk vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]Post die bolle greppeldel daar nog? Zal ze leuk vinden, maagdelijk als ze is..
Ik ben benieuwd. Ik wacht al op het moment dat ik je gezicht zie als je het oplurktquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef Zwansen het volgende:
Aardbeien! Daar gaat het lekker van smaken.
Fijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef Zwansen het volgende:
Aardbeien! Daar gaat het lekker van smaken.
Ik ga zo slapen denk ik...quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik wacht al op het moment dat ik je gezicht zie als je het oplurkt.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over lelijke baby's.
Pardon? Een beetje normaal he.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ga nu alvast sparen voor als ik jouw bek mag volspuiten... Man dan moet je slikken tijdens dat ik klaarkom anders stroomt je bek over...
Doe er een Lush zeepje bij en ze zuigt je schraal!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:27 schreef Nouk het volgende:
Zwans. Die kansloze hoer wil ook vast slikken, ze is allang blij dat ze eens een lul in het echt ziet. Ik denk dat je het binnen een uur geregeld hebt, go for it.
Nou inderdaad. Zij vind vast die taal van je wel te genieten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Doe er een Lush zeepje bij en ze zuigt je schraal!
Nee die taal van jou is vriendelijk...quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Zij vind vast die taal van je wel te genieten.
Daar kickt ze stiekem op. Hard in d'r dikke aars genomen worden, en dan zo'n spuiter over d'r heen....plek zat om die kwak op los te laten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Zij vind vast die taal van je wel te genieten.
Bullshit. Ik doe niet zo grof over sex.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee die taal van jou is vriendelijk...![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daar kickt ze stiekem op. Hard in d'r dikke aars genomen worden, en dan zo'n spuiter over d'r heen....plek zat om die kwak op los te laten.
Inderdaad. Lekker plakken in dat rode haar van d'r. Kan dat gelijk eens bijgeknipt wordenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daar kickt ze stiekem op. Hard in d'r dikke aars genomen worden, en dan zo'n spuiter over d'r heen....plek zat om die kwak op los te laten.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker plakken in dat rode haar van d'r. Kan dat gelijk eens bijgeknipt worden.
Ik doe pas weer mee over mode als BB er weer is, anders voel ik me zo alleenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef Zwansen het volgende:
Ok, waar gaan we nu over discussieren?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:12 schreef Shirley het volgende:
sneakers van K-Swiss
hey garfield is cool ja ! ... jee wat gaat het hier ineens over sex zegquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:37 schreef Shirley het volgende:
Maar het gaat over die Garfield, en meteen is het dood.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik doe pas weer mee over mode als BB er weer is, anders voel ik me zo alleen
je kunt het gewoon beter doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey garfield is cool ja ! ... jee wat gaat het hier ineens over sex zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |