Nee, ik wil dat ik zelf vind dat ik er leuk uitzie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik moet kiezen tussen kleren kopen die ik leuk vind en de rest niet of kleren kopen die ik leuk vind en de rest ook. Dan is de keuze toch snel gemaakt?
Ik bedoel, hoe dom het in principe ook is, je wil toch dat mensen je er leuk uit vinden zien... Tenminste, dat heb ik.
Ja logisch, maar als ik iets leuk vindt en anderen zeggen dat het echt niet staat, zal ik het niet zo snel meer kopen/aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ik zelf vind dat ik er leuk uitzie.
En ik denk dat je vaak een overlap hebt tussen wat jij leuk vindt en wat anderen leuk vinden. Belangrijkst vind ik toch echt wat ik ervan vind.
Vreemd dat we altijd zo'n behoefte aan bevestiging hebben. Als je de meest idiote kleren aanhebt , maar iedereen zegt dat het geweldig staat, zou iedereen er dus ook gewoon zo bijlopen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het gaat niet over schoenen alleen, gewoon over het voorkomen in het algemeen. Ik wil er gewoon altijd een beetje goed gekleed uitzien, en niet voor lul lopen in iets wat gewoon echt niet staat. Vraag ook gewoon advies of iets bij me staat of niet. Niet iedereen kan alles maar hebben.
Ik wel, je weet toch op een bepaald moment zelf wel wat je wel en niet kan hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja logisch, maar als ik iets leuk vindt en anderen zeggen dat het echt niet staat, zal ik het niet zo snel meer kopen/aantrekken.
Misschien wel ja. Dat ligt er maar net aan wat diegene interpreteert als idioot.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vreemd dat we altijd zo'n behoefte aan bevestiging heben. Als je de meest idiote kleren aanhebt , maar iedereen zegt dat het geweldig staat, zou iedereen er dus ook gewoon zo bijlopen...
Kijk maar eens om je heen in de stad, dat weten de meesten dus duidelijk niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wel, je weet toch op een bepaald moment zelf wel wat je wel en niet kan hebben?
Da's jouw mening.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kijk maar eens om je heen in de stad, dat weten de meesten dus duidelijk niet.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's jouw mening.
Maak je je dan ook altijd heel erg druk over wat anderen over jou zeggen, laat staan wat ze zouden kunnen zeggen?
Dat is toch heel wat anders? Dat gaat over persoonlijkheid, wij hebben het over uiterlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's jouw mening.
Maak je je dan ook altijd heel erg druk over wat anderen over jou zeggen, laat staan wat ze zouden kunnen zeggen?
Nou wel een beetje. Want als het je niks boeit hoef je ook je kleding niet te veranderen omdat iemand dat vind.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders? Dat gaat over persoonlijkheid, wij hebben het over uiterlijk.
Ja, als je het zo gaat bekijken. Maar uiteindelijk boeit het me niks.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou wel een beetje. Want als het je niks boeit hoef je ook je kleding niet te veranderen omdat iemand dat vind.
Ja dat heb ik ook. Het ligt er gewoon aan wie het zegt. Kijk als een of andere bolle rooie hoer commentaar heeft, zal het aan m'n reet roesten. Maar als iemand die je aardig vind iets zegt, of iemand die jij altijd heel leuk eruit vind zien, ist heel anders.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, als je het zo gaat bekijken. Maar uiteindelijk boeit het me niks.Best dubbel eigenlijk
Juist! Zo zie ik het ook, mensen die ik niet ken of die me niet boeien, mogen zeggen wat ze willen, heb ik echt dikke blubberschijt aan, maar mensen die ik mag, daar trek ik het me van aan. Soms dan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Het ligt er gewoon aan wie het zegt. Kijk als een of andere bolle rooie hoer commentaar heeft, zal het aan m'n reet roesten. Maar als iemand die je aardig vind iets zegt, of iemand die jij altijd heel leuk eruit vind zien, ist heel anders.
Geweldig! Een frisse impuls doet wonderen! Nu wil ik het over sex hebben!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef Nouk het volgende:
Wat een inhoud heeft het GPD ineens dankzij jou Shir.
Ga jij nou maar goeie schoenen kopen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef Zwansen het volgende:
Zo poeh he...
Pijp jij met je handen erbij? Daar had ik een heel gesprek over paar dagen geleden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geweldig! Een frisse impuls doet wonderen! Nu wil ik het over sex hebben!
Ahahhaquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Pijp jij met je handen erbij? Daar had ik een heel gesprek over paar dagen geleden.
Ja inderdaad. Gewoon beide he? Ik heb een vriendin die doet t zonder handen. En die kreeg als commentaar dat ze d'r handen moest gebruiken. Had ze nog nooit eerder gehad als commentaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
AhahhaDat wisselt
Af en toe een balletje in de hand, beetje over die borst aaien...het standaardwerk, je kent het wel.
Waar liet ze die dan? Op d'r rug? Je had de afgelopen weken een programma op tv, Beter in Bed, die gaven ook goeie tipsquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon beide he? Ik heb een vriendin die doet t zonder handen. En die kreeg als commentaar dat ze d'r handen moest gebruiken. Had ze nog nooit eerder gehad als commentaar.
Dus ik denk dat je toch gewoon beide moet doen, soort van om en om afwisselend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |