neehoor, is over 't algemeen inderdaad ook helemaal niet nodig bij die kleintjes. maar Piet heeft op een gegeven moment zo'n erge berg gehad, was echt niet leuk meer. hij had toen al heel veel haar, dus je zag er niks van. een paar keer flink in de olie was gelukkig de oplossing (ik dacht echt dat ik 't nooit weg zou krijgen, zo veel was 't) dus ik probeer er nu met Anna iets beter op te letten. bij haar valt 't ook nog erg op tussen die dunne rode haartjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:28 schreef Luchtbel het volgende:
![]()
Echt ik begon al met blozen maar maar maar het hoeft niet toch
Hoezo bij de hand,ik niet hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 07:38 schreef jessie het volgende:
Die mannen zijn gewoon bijdehand!
Wat een schatjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef Moeizaam het volgende:
Dan toch maar aanmelden, nu weer een beetje tijd over om te Fokken.
Didi, dochter van Moeizaam is geboren op 26 juni jongstleden.
Wanneer mogen ze wat??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:01 schreef Martineke het volgende:
edit zelf al iets gevonden
mag een baby al ham eigenlijk??
Vreemd, want in de potjes vanaf 6 maanden zit al vlees en vis (o.a. ook ham ja)... Kon geen potjes vinden vanaf 6 maanden zonder vleesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:11 schreef Githa het volgende:
- vlees, kip, vis, ei vanaf 7 maanden
Ik neem tenminste aan dat ham daar ook onder valt
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:42 schreef jessie het volgende:
Ik heb het over die mannen Edje, die mannen die zogneaamd dan niet meer kunnen slapen, die niet wakker worden van t gehuil of wat dan ook. Die mannen zijn bijdehand. En die vrouwen...... die zijn gek![]()
Zo doen wij dat dus ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:25 schreef snakelady het volgende:
![]()
Valt mee hoor, Remco gaat er altijd op zondag uit en dan kan ik uislapen.![]()
Zo hebben we beide een uitslaapdag.
Renzell en julius ,
Dat zou trouwens ook Noah's rare drink gedrag van de laatste dagen kunnen verklaren, bedenk ik me netquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef texelonia het volgende:
Volgens mij komt Noah's eerste tandje doorRechts onder. Je ziet nog niks, maar voel wel 2 scherpe puntjes
En links onder dan voelt het dus echt anders...
Nu wordt ie echt groot![]()
Ow bedoelde je dat!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:42 schreef jessie het volgende:
Ik heb het over die mannen Edje, die mannen die zogneaamd dan niet meer kunnen slapen, die niet wakker worden van t gehuil of wat dan ook. Die mannen zijn bijdehand. En die vrouwen...... die zijn gek![]()
quote:Een kind met hersenvliesontsteking heeft behalve koorts ook een stijve nek, waardoor het zijn kin niet meer op zijn borst kan leggen. De fontanel is vaak opgezet, het kind is overgevoelig voor licht en moet soms overgeven. Ook kan het kleine, paarsrode vlekjes op zijn huid hebben, die worden veroorzaakt door bloedinkjes en kunnen samengroeien tot grotere vlekken. Als je kind deze verschijnselen vertoont, moet je onmiddellijk een arts waarschuwen.
Hoe gaat het nu met Noa?quote:Op zondag 10 juli 2005 05:47 schreef Suzanna het volgende:
Noa heeft sinds vannacht best hoge koorts (voor het eerst sinds de geboorte)...
Ze werd heel vaak wakker en voelt heel erg warm aan, dus ik heb haar een paracetamol gegeven... is dat goed? (dacht eigenlijk later pas: koorts moet eigenlijk de gelegenheid hebben om z'n werk te doen in het lichaam, heb ik dat nu niet tegengehouden?) Ze zweet helemaal niet, voelt alleen heel erg warm aan (en heeft 39,5).
Ook is haar fontanel opgezet, ik weet niet of dat gevaarlijk of normaal is bij koorts, is nog nooit zo geweest.
Waarschijnlijk niets bijzonders allemaal, maar ja, ze is dus nog nooit ziek geweest dus allemaal nieuw voor mij. Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |