5 moet je toch ook kennen, R.E.M. heeft 't gecoverdquote:
herkenbaarquote:Op maandag 4 juli 2005 23:06 schreef ranja het volgende:
Ik had met die 3 al moeite genoeg. Meezingen is geen probleem, dan verstaat toch niemand memaar letterlijk opschrijven?
En toch, als je zoekt op de exacte regel "sometimes i feel so happy" krijg je bij de eerste zoekresultaten wel telkens hetzelfde nummer, Pale Blue Eyes dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Grobbel het volgende:
Mja, nummer vijf klinkt algemeen genoeg dat het kan slaan op best veel liedjes, en ik kan er zo gauw geen een noemen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:07 schreef Prep2Fight het volgende:
5. Sometimes I feel so happy, Sometimes I feel so sad
Pale Blue Eyes...
Ik begin er steeds meer op te letten; maar ik studeer dan ook Engels, dus ergens wordt dat ook wel enigszins van mij verwacht. Heb het ook al een paar keer moeten doen voor een of andere nutteloze cursus, trouwens. Ooit wat Modest Mouse teksten mogen analyseren voor een opdracht.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:06 schreef ranja het volgende:
Ik had met die 3 al moeite genoeg. Meezingen is geen probleem, dan verstaat toch niemand memaar letterlijk opschrijven?
Ik zie al een rebus opdoemenquote:Can you guess where I'm calling from?
I know it's hard to hear
It's just the echo on the line
Yes, that's right I'm calling from
I just wanna say that I'm feeling fine
Dat was de laatste!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef dolle_hond het volgende:
1. the las vegas hilton
tot de nieuwe vraag denk ik welquote:
Natuurlijk. Lust voor het oor en oogquote:Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef Neleos het volgende:
KT Tunstall op Rock Werchter?
Wiequote:Op maandag 4 juli 2005 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Natuurlijk. Lust voor het oor en oog![]()
Neleos +2
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef Neleos het volgende:
Grindcore
GLO, daar heb ik al een tijdje niks meer van gehoord nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef peaceman het volgende:
voor alsnog niks bekends....
GLO op vakantie ofzo?
Grindcore is an extreme form of Heavy Metal related to Death Metal, but historically formed by combining elements of early Thrash Metal (which predated the advent of Death Metal) and Hardcore Punk.quote:
dan zeg ik Napalm Deathquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat zegt All Music.
De vaders van grindcore zelfs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |