Wow, volgens mij is dit de langste verkapte tvp allertijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren. Reeds zijn wij alweer bij deel 470 beland. Nu vrees ik met grote vrezen dat het
500e topic
tijdens mijn verblijf in het buitenland geopend zal worden. Ik stel dan ook voor de komende 30 topics zeer spaarzaam met posts om te gaan. Dus: luisteren naar Beathoven, en geen tvp's meer plaatsen. En voor al het oeverloze off-topic-gelul kunnen jullie best tijdelijk een ander topic openen.
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
TSE.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, volgens mij is dit de langste verkapte tvp allertijden
eensch!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren. Reeds zijn wij alweer bij deel 470 beland. Nu vrees ik met grote vrezen dat het
500e topic
tijdens mijn verblijf in het buitenland geopend zal worden. Ik stel dan ook voor de komende 30 topics zeer spaarzaam met posts om te gaan. Dus: luisteren naar Beathoven, en geen tvp's meer plaatsen. En voor al het oeverloze off-topic-gelul kunnen jullie best tijdelijk een ander topic openen.
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
TSE.
Nou, geef het goede antwoord dan maar, en stel daarna je opstart-vraag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eensch!
cafca: ik was ook al bezig met een opstarter, want ik moest toch nog wat goedmaken na gisterenavond. maar er kwam weer wat tussen hier op werk, dus dank
* Mark gaat scorenquote:
Het lijkt me dat we bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:26 schreef cafca het volgende:
@ TSE: Ik dacht dat al besloten was om het volgende jubileum topic over te slaan, een een nieuw jubileum te doen bij nr. 666 ofzo?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit soort onzin-posts bedoel ik dus.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry, kon 't niet laten
Maar goed ik wil niet weer heel de "welk jublieum vieren we wel en welke niet"-discussie opstarten. daar is trouwens een apart topic voor maar dat kan ik niet vinden. Maar 't 500ste moeten we natuurlijk zeker gaan vieren, das natuurlijk 't jubileum der jubilea jubileums?.
quote:Although they barely receive credit,(singer
and keyboardist
) is the source point for virtually every synth pop duo that glutted the pop marketplace (especially in England) in the early '80s. Without the trailblazing
and
, there would have been no Soft Cell, Erasure, Bronski Beat, Yaz....
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef ranja het volgende:
is dat Suicide?
Ligt er een beetje aan wat je geluisterd hebt, en in welk licht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:32 schreef ranja het volgende:
ik heb er eens een nummer van beluistered nav een eerdere vraag (in topic VI ofzo) maar vond het erg tegenvallen
3quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:26 schreef bigshadow het volgende:
Baz Luhrman - Everybody is free (to wear sunscreen)
TV on the radio - Staring at the sun niet met verbranden te maken, althans niet direct
Len - Steal your sunshine
Rage against the machine - People of the sun wat heeft dat met verbanden te maken?
Beulah - Burned by the sun
8quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
graham gouldman - sunburn
muse - sunburn
cure - hot! hot! hot! vooruit..ken de tekst niet, maar voor het eindresultaat maakt het niet uit
anneke gronloh - brandend zand
iron maiden - sun and steel zie hot hot hot van the cure
12quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:40 schreef cafca het volgende:
Muse - Sunburn dubbel
The Levellers - Red Sun Burns
The Cult - Rain (like a desert sun that burns my skin..)
The Alarm - Rain in the Summertime (My body to dust, scorched by the might of the sun)
Texas - Summer Son (he burns my skin)
Nee, en er mist sowieso nog een redenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:30 schreef cafca het volgende:
Rene Froger dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |