30 mm of meer in 1 uur tijd is een wolkbreuk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef 61neorej het volgende:
in 5 minuten moet er 10 mm vallen voor een wolkbreuk dacht ik.
Heeeel erg vaag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:03 schreef 61neorej het volgende:
Een bui, waarin het zo hard regent dat er in 5 minuten ruim 10 mm of meer valt wordt door de waarnemers van het KNMI een wolkbreuk genoemd
en
In een uur zou er dan meer dan 25 mm kunnen vallen en als die hoeveelheid wordt gemeten wordt de bui als wolkbreuk in de klimatologische overzichten van het KNMI gearchiveerd
Beetje vaag dus
bron: KNMI
60 / 5 = 12quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:03 schreef 61neorej het volgende:
Een bui, waarin het zo hard regent dat er in 5 minuten ruim 10 mm of meer valt wordt door de waarnemers van het KNMI een wolkbreuk genoemd
en
In een uur zou er dan meer dan 25 mm kunnen vallen en als die hoeveelheid wordt gemeten wordt de bui als wolkbreuk in de klimatologische overzichten van het KNMI gearchiveerd
Beetje vaag dus
Zuid Maastricht is nog steeds droog. In welke Maastricht woon jij? Ik Maastricht, Limburg...quote:
Randwyckquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:59 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Zuid Maastricht is nog steeds droog. In welke Maastricht woon jij? Ik Maastricht, Limburg...![]()
Omg, Vriezenveen hier, ff kijken of ik hem ook kan zien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:30 schreef coz het volgende:!
Net gespot ... !!!!! Twister !!!!! , (bij almelo)
als het goed is krijg ik zo de foto, met cam van zus enzenz
Onduidelijk? Volgens mij niet echt:quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:03 schreef 61neorej het volgende:
en
Beetje vaag dus
Brug N36? ik woon bij afslag Vriezenveen net 3 huizen van de N36 weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:34 schreef coz het volgende:
ik had inderdaad me onderkaak op kniehoogte ja
(was kruispunt almelo wierden, voor de brug ...dus dat duurt nog wel even![]()
ok sterkte, ren naar de schuilkelderquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Brug N36? ik woon bij afslag Vriezenveen net 3 huizen van de N36 weg.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb contacten met je zus, ze stuurt hem eerst naar mij.
jawel , maar ze moet eerst zoonlief naar bed brengen , ff bijkomen en vast nog 1001wel belangrijke dingen doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:52 schreef i2Them2 het volgende:
geen pics??
Ik kan meer van deze moeson tijd genieten, dan van een hittegolfquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Zijn we nu nóg niet in deeltje 100?
Hier vandaag weer een flinke bui overgekomen, maar dat wordt al normaal
Ben benieuwd of die hittegolf volgende week door gaat zetten...
ik wil ook picsquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef coz het volgende:
zo ongeveer boven uhm staal ding ?
nou zus , opschieten met die foto ... ik wil een primeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |