Niet mijn soort film.quote:
Uh, ja!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef MAX_crazy het volgende:
ali en niels moeten jullie jezelf niet is ff toevoegen aan Team Texel op fad.qik.nl
Van mij ook niet. Vin Diesel is echt dom. En daarmee bedoel ik ook zijn herseninhoud, dom, dom, dom. Ik snap niet dat sommige meisjes hem helemaal te gek vinden. Bweeeeh.quote:
Net even opgezocht wie dat ook alweer precies is, en dat is idd niet de slimste. Maarja, als je als meisje op kaal valt...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Vin Diesel is echt dom. En daarmee bedoel ik ook zijn herseninhoud, dom, dom, dom. Ik snap niet dat sommige meisjes hem helemaal te gek vinden. Bweeeeh.
Ik heb de film trouwens niet gezien.
Jups, en dikke ho's in de fonteinquote:
vage vermoedens van jou... nergens last vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
Waarom heb ik het vermoeden dat Kabeltex weer eens down is.
Als iedereen uit je msn-lijst met Kabeltex (ook jij dus) opeens offline gaat...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
vage vermoedens van jou... nergens last van
En ja, hij is heel over the top leuk
Nouja, ik was film kijken, heb iig niks gemerktquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als iedereen uit je msn-lijst met Kabeltex (ook jij dus) opeens offline gaat...
Hoe staat het nou met die cd's en dvd's?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, ik was film kijken, heb iig niks gemerkt
1. vrijdag is mijn betaling weggegaan, maar omdat zij rabobank hebben duurt het 5 dagen. Denk dat ze nu dus ongeveer het geld hebben, nog een paar dagen opgestuurd... volgende week moet het er iig wel zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met die cd's en dvd's?
En ga jij ook eens FaD draaien.![]()
Mjah, ik vroeg aan Joram of we nog ergens een biertje moesten halen vanwege het eind van de vakantie en toen vond hij Cel 4 wel een geschikte plek, dus tot vanavondquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:29 schreef errrrr het volgende:
eitjes worden hier net naar binnen gewerkt, vakantie \o/ \o/
Bio was simpel... ik hoorde btw dat we vanavond in het hok het begin van de vakantie gingen vieren
quote:
quote:
Geen ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
Waarom heb ik het vermoeden dat Kabeltex weer eens down is.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Triple X = xXx
Maar als je op xxx gaat zoeken @ eMule krijg je toch wat andere hits hoor![]()
[..]
[..]
[afbeelding]
En dat vind jij bleeh? zo'n gespierde gevoelige man![]()
of is bleeh Esmees voor "leuk"?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Vin Diesel is echt dom. En daarmee bedoel ik ook zijn herseninhoud, dom, dom, dom. Ik snap niet dat sommige meisjes hem helemaal te gek vinden. Bweeeeh.
Ik heb de film trouwens niet gezien.
ja dvd's beginnen hier nu ook echt op te raken. Zodrekt 3 branden er vanavond weer 2 downloaden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met die cd's en dvd's?
En ga jij ook eens FaD draaien.![]()
regisseur erbij zetten doet wonderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Triple X = xXx
Tsja... slim weet ik niet, maar het is echt zo'n Swarzenegger figuurquote:[..]
[..]
[afbeelding]
Volgende keer bestel ik wel alles en storten jullie geld naar mij toe. Ik heb namelijk ook raboquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. vrijdag is mijn betaling weggegaan, maar omdat zij rabobank hebben duurt het 5 dagen. Denk dat ze nu dus ongeveer het geld hebben, nog een paar dagen opgestuurd... volgende week moet het er iig wel zijn
2. Mijn CPU wordt al warm genoeg zonder dat soort dingen
Die film heb ik gezien, om te huilenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Triple X = xXx
[..]
[..]
[afbeelding]
hihihihiquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:07 schreef il_mostro het volgende:
[pissig mode aan]
GVD GVD GVD... blijkt dat alle reboots, BSOD's enzo... komen omdat m'n geheugen niet goed is en memtest86 gaf geen enkele error. Maar ga ik met Microsoft Memory Diagnostic testen krijg ik toch een waslijst met error.
[/pissig mode uit]
maar gelukkig er zit garantie op, dus maar ff terug sturen.
sorry, maar moest het echt even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |