Uh, ja!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef MAX_crazy het volgende:
ali en niels moeten jullie jezelf niet is ff toevoegen aan Team Texel op fad.qik.nl
Van mij ook niet. Vin Diesel is echt dom. En daarmee bedoel ik ook zijn herseninhoud, dom, dom, dom. Ik snap niet dat sommige meisjes hem helemaal te gek vinden. Bweeeeh.quote:
Net even opgezocht wie dat ook alweer precies is, en dat is idd niet de slimste. Maarja, als je als meisje op kaal valt...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Vin Diesel is echt dom. En daarmee bedoel ik ook zijn herseninhoud, dom, dom, dom. Ik snap niet dat sommige meisjes hem helemaal te gek vinden. Bweeeeh.
Ik heb de film trouwens niet gezien.
Jups, en dikke ho's in de fonteinquote:
vage vermoedens van jou... nergens last vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
Waarom heb ik het vermoeden dat Kabeltex weer eens down is.
Als iedereen uit je msn-lijst met Kabeltex (ook jij dus) opeens offline gaat...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
vage vermoedens van jou... nergens last van
En ja, hij is heel over the top leuk
Nouja, ik was film kijken, heb iig niks gemerktquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als iedereen uit je msn-lijst met Kabeltex (ook jij dus) opeens offline gaat...
Hoe staat het nou met die cd's en dvd's?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, ik was film kijken, heb iig niks gemerkt
1. vrijdag is mijn betaling weggegaan, maar omdat zij rabobank hebben duurt het 5 dagen. Denk dat ze nu dus ongeveer het geld hebben, nog een paar dagen opgestuurd... volgende week moet het er iig wel zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met die cd's en dvd's?
En ga jij ook eens FaD draaien.![]()
Mjah, ik vroeg aan Joram of we nog ergens een biertje moesten halen vanwege het eind van de vakantie en toen vond hij Cel 4 wel een geschikte plek, dus tot vanavondquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:29 schreef errrrr het volgende:
eitjes worden hier net naar binnen gewerkt, vakantie \o/ \o/
Bio was simpel... ik hoorde btw dat we vanavond in het hok het begin van de vakantie gingen vieren
quote:
quote:
Geen ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
Waarom heb ik het vermoeden dat Kabeltex weer eens down is.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Triple X = xXx
Maar als je op xxx gaat zoeken @ eMule krijg je toch wat andere hits hoor![]()
[..]
[..]
[afbeelding]
En dat vind jij bleeh? zo'n gespierde gevoelige man![]()
of is bleeh Esmees voor "leuk"?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Vin Diesel is echt dom. En daarmee bedoel ik ook zijn herseninhoud, dom, dom, dom. Ik snap niet dat sommige meisjes hem helemaal te gek vinden. Bweeeeh.
Ik heb de film trouwens niet gezien.
ja dvd's beginnen hier nu ook echt op te raken. Zodrekt 3 branden er vanavond weer 2 downloaden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met die cd's en dvd's?
En ga jij ook eens FaD draaien.![]()
regisseur erbij zetten doet wonderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Triple X = xXx
Tsja... slim weet ik niet, maar het is echt zo'n Swarzenegger figuurquote:[..]
[..]
[afbeelding]
Volgende keer bestel ik wel alles en storten jullie geld naar mij toe. Ik heb namelijk ook raboquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. vrijdag is mijn betaling weggegaan, maar omdat zij rabobank hebben duurt het 5 dagen. Denk dat ze nu dus ongeveer het geld hebben, nog een paar dagen opgestuurd... volgende week moet het er iig wel zijn
2. Mijn CPU wordt al warm genoeg zonder dat soort dingen
Die film heb ik gezien, om te huilenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Triple X = xXx
[..]
[..]
[afbeelding]
hihihihiquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:07 schreef il_mostro het volgende:
[pissig mode aan]
GVD GVD GVD... blijkt dat alle reboots, BSOD's enzo... komen omdat m'n geheugen niet goed is en memtest86 gaf geen enkele error. Maar ga ik met Microsoft Memory Diagnostic testen krijg ik toch een waslijst met error.
[/pissig mode uit]
maar gelukkig er zit garantie op, dus maar ff terug sturen.
sorry, maar moest het echt even kwijt
Hij is zo over the top dat ie leuk is, echtquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die film heb ik gezien, om te huilen.
Was echt vre-se-lijk slecht. Haha.. echt. En absoluut niet overdreven. Dat kan mijn mama beamen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hij is zo over the top dat ie leuk is, echt
Ik dus te oefenen voor muziek, op zoek naar een standaard voor het keyboard (was een of andere voorstelling die ze bijna allemaal in gebruik had), Esmé moet zo koebel-spelen begreep ik, maar ze wist zelf niet wanneer
Doen ze nou nog pijn als je ze gewoon in hebt?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, terug van Winnubst, 6 paar lenzen besteld, maar ga toch met name mijn nieuwe bril dragen, en dan af en toe lenzen, ik zie wel.
In- uitdoen is echt te moeilijk, whegh, m'n ogen doen nu nog pijn. Esmé, geef me eens wat tips van de expert....
Das klote.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:07 schreef il_mostro het volgende:
[pissig mode aan]
GVD GVD GVD... blijkt dat alle reboots, BSOD's enzo... komen omdat m'n geheugen niet goed is en memtest86 gaf geen enkele error. Maar ga ik met Microsoft Memory Diagnostic testen krijg ik toch een waslijst met error.
[/pissig mode uit]
maar gelukkig er zit garantie op, dus maar ff terug sturen.
sorry, maar moest het echt even kwijt
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Was echt vre-se-lijk slecht. Haha.. echt. En absoluut niet overdreven. Dat kan mijn mama beamen.![]()
Ik moest op de conga's en de koebel.En ik wist sowieso niet wanneer ik op moest, maar ook niet wanneer ik moest invallen bij nummers. De hele percussie groep eigenlijk niet. Dus de Matthieu en Imme keken dan af en toe naar ons, en wij dan maar spelen. helemaal niet op de maat. Was echt afschuwelijk. Ik doe hier nooit meer aan mee. En ik heb mss 3 tikken op de koe-bel gegeven en 6 op de conga's, meer wist ik niet.
Nare ervaring, maar was te verwachten aangezien we ieder nummer maar 1 x geoefend hadden, en zelfs toen er nog helemaal niks van konden.
Ik voel(de) me zo dom.
Dat je het niet leuk vond snap ik. Maar waarom oefen je dan niet wat vaker? Lijkt me geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Was echt vre-se-lijk slecht. Haha.. echt. En absoluut niet overdreven. Dat kan mijn mama beamen.![]()
Ik moest op de conga's en de koebel.En ik wist sowieso niet wanneer ik op moest, maar ook niet wanneer ik moest invallen bij nummers. De hele percussie groep eigenlijk niet. Dus de Matthieu en Imme keken dan af en toe naar ons, en wij dan maar spelen. helemaal niet op de maat. Was echt afschuwelijk. Ik doe hier nooit meer aan mee. En ik heb mss 3 tikken op de koe-bel gegeven en 6 op de conga's, meer wist ik niet.
Nare ervaring, maar was te verwachten aangezien we ieder nummer maar 1 x geoefend hadden, en zelfs toen er nog helemaal niks van konden.
Ik voel(de) me zo dom.
Dat in en uitdoen van lenzen lijkt me ook geen prettig werkje. Kan je zie niet altijd inhouden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, terug van Winnubst, 6 paar lenzen besteld, maar ga toch met name mijn nieuwe bril dragen, en dan af en toe lenzen, ik zie wel.
In- uitdoen is echt te moeilijk, whegh, m'n ogen doen nu nog pijn. Esmé, geef me eens wat tips van de expert....
Nee, dit is het geheugen wat ik vorige week besteld had, dat van de HCC... dat OEM geheugen doet et primaquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Das klote.
Is dat dat geheugen van de HCC? Of inmiddels alweer ander?
Tsja, al die klote electronica ook altijd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:35 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Nee, dit is het geheugen wat ik vorige week besteld had, dat van de HCC... dat OEM geheugen doet et primamaar in het duurdere Corsair geheugen zit een fout...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Die antwoordenboekjes voor Ned. hebben we toch nooit gehad?
nee kees, die heb je nooit gehad.. wij op de havo ook nietquote:
Ze doen geen pijn, maar ik voelde ze wel, af en toe ook wat kriebelende jeuk enzo, en het beeld werd af en toe onscherp. Maar de rechter was ook nog niet echt scherp afgesteld. Bij de bestelde zit dat wel goed. En ik zal eens vragen naar zo'n zuignapje is misschien idd wel prettigerquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Doen ze nou nog pijn als je ze gewoon in hebt?
Ehm, ik was begonnen met een soort van zuignapje. Die moest je op je oog doen en dan kon je het er weer uittrekken, heel handig. Vraag daar eens naar.
Daarna raakte ik m kwijt, waardoor ik wel met mijn vingers moest, maar aangezien ik al gewend was mijn oog met zo'n ding aan te raken, was de stap kleiner om met mijn vingers dat te doen.
Ach, slechter dan hoe het bij ging kan het dus echt niet. En nee, ik overdrijf echt niet. serieuuuheuus.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wij moeten dinsdag... we hadden tot vandaag geen zanger(es), toen we uit het lokaal liepen hadden ze die Sara(h) even gevraagd en die bleek wel te willen... van het weekend gaan we nog oefenen, maar wordt waarschijnlijk ook niks
ik zie wel... het is sowieso altijd een beetje raar, want wij hebben van die harde rocknummers, en dan zitten al die ouders daar wat te kijken...
Ik kon er niets aan doen. We moesten maandag en vorige week maandag bij elkaar komen. Meer niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat je het niet leuk vond snap ik. Maar waarom oefen je dan niet wat vaker? Lijkt me geen overbodige luxe.
Nou en, het is een naar gevoel.quote:En je moet het jezelf niet aanrekenen als je er niets aan kon doen. Zeker niet voor de hele groep ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |