Das een van mijn katten.quote:
6.8 is idd niet hoog, voortaan klop ik niet bij jou aan voor Engelse hulpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:42 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm..voor groupdiscussion van engels hadden we een 6 voor de groep, was te oppervlakkig en ik had persoonlijk een 6,8.
Ben ik niet blij mee dus.
Wat hadden jullie?
groupdiscussion in het algemeen 6.8, voor idioom een 9 en fluency een 8,5 persoonlijke inbreng een 7.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:42 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm..voor groupdiscussion van engels hadden we een 6 voor de groep, was te oppervlakkig en ik had persoonlijk een 6,8.
Ben ik niet blij mee dus.
Wat hadden jullie?
Jij pimpt altijd met je engelse voc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
groupdiscussion in het algemeen 6.8, voor idioom een 9 en fluency een 8,5 persoonlijke inbreng een 7.
Big J vond dat ik teveel aan het pimpen was met m'n vocabulaire, dat is uiteraard onzin, als je moeilijke woorden kent moet je die gebruiken ook.
En we hadden een wreed diepzinnige discussie over religie, wetenschap en the meaning of life, dus die 6,8 was compleet misplaatst, maarja. J's wil is wet.
Ach, engelse woorden zijn mooi, en naar mijn idee doe ik dat echt niet expres ofzo, misschien sluipt er in het onderbewustzijn een elitair ondertoontje in, maargoedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jij pimpt altijd met je engelse voc.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, engelse woorden zijn mooi, en naar mijn idee doe ik dat echt niet expres ofzo, misschien sluipt er in het onderbewustzijn een elitair ondertoontje in, maargoed.
Dat voor dat english in action was overigens wel idd een beetje té, maar dat was omdat het zo'n wedstrijd was.
He. Stelletje na-apers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans, jij had je toch ook ingeschreven voor de IBB?
Ik moet alleen nog naar een één of andere online kassa, maar die is facked atm.
Ondanks de druk van school wel ja, maar het echte feest moet nog komenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Klopt, dat was echt ietwat té.
Heb je nog genoten van je verjaardag gister?
Jaar weg? wat mis ik weer eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He. Stelletje na-apers.
Maar als ik een jaar weg ben, zijn jullie mij voor..
quote:Kees ligt bij Hans in de tent (1)
Hans ligt niet bij mij in de tent (2)
(1) + (2) => Kees ligt niet bij mij in de tent
Okey, ik wordt wiskundefreak
pas maar op. Straks krijg je nog een goed cijfer voor wiskunde ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
HELP, IK WORD WISKUNDE FREAK!!!!!!
Eerst al m'n profielwerkstuk Wiskunde en nu moet ik wat uitleggen, wat typ ik:
[..]
Is het heel gek als ik jou niet snap?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
HELP, IK WORD WISKUNDE FREAK!!!!!!
Eerst al m'n profielwerkstuk Wiskunde en nu moet ik wat uitleggen, wat typ ik:
[..]
quote:Loop ik gisteren door De binnenhof in Amstelveen, moet ik schijten als een gek dus ik de V&D in gesjeest en naar de plee daar.
Ik zit net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te lullen: "Hey, hoe is 't?"
Nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op de plee van de V&D, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord: "Ja, lekker..."
Die andere gast weer: "Wat ben je aan het doen dan?"
Wat is dat voor vraag? Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "Nou..hetzelfde als jou, een beetje zitten hier..."
Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die gast weer een vraag stelt. Komt die gast met het volgende: "Zal ik met je meegaan naar huis straks?"
Nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig: "Eh...ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag.."
Dan hoor ik die gast opeens een beetje geïrriteerd het volgende zeggen: "Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere idioot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, later.
mooi dan weet ik dat... (laats binnen gehaald) niet kijken dusquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:07 schreef MrAli het volgende:
Mindhunters gezien, niet slecht, maar verre van geweldig.
Ik vond hem wel goedquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:07 schreef MrAli het volgende:
Mindhunters gezien, niet slecht, maar verre van geweldig.
Tsja, Niels houd nou eenmaal van B-filmsquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed![]()
Je ziet het einde in ieder geval niet en je moet hem echt kijken alsof het een Triller is.
Liever een low budget / nederlandse film dan een of andere klote Hollywood jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, Niels houd nou eenmaal van B-films
Nog even wat bio, naar school, en VAKANTIE!!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, klaar met nakomen en net even langs winnubst geweest, nieuwe bril geschoord en ik zit nu met mijn nieuwe lenzen in. Voelt best vaag zo, het is ook vaag, alles is scherp zonder bril. Dat is wel behoorlijk wennen.
Maargoed, beeld is af en toe nog wat onscherp omdat hij nog wel eens draait, kijken of dat straks beter gaat, vanmiddag 5 uur weer even terug voor wat extra testjes.
Nah, ik voel de randjes wel een beetje, maar irritant is het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:23 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Spannend! Je voelt het ook helemaal niet he? hihi, ik vond het de eerste keer met zachte lenzen ook zo apart.
Was je ook niet naar sportdag geweest?![]()
Hoe onsportief.
Je kan hem best kijken hoor, ik heb me die anderhalf uur prima vermaakt. Het is alleen een soort van standaarverhaal, je moet geen topfilm verwachten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:19 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
mooi dan weet ik dat... (laats binnen gehaald) niet kijken dus
Tuurlijk niet, de film moet er zelf voor zorgen dat je het als een triller ervaart, je moet niet zelf gaan doen alsof het er eentje is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed![]()
Je ziet het einde in ieder geval niet en je moet hem echt kijken alsof het een Triller is.
Is dat zo? Hoe laat? Gewoon zelfde tijd neem ik aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:29 schreef errrrr het volgende:
eitjes worden hier net naar binnen gewerkt, vakantie \o/ \o/
Bio was simpel... ik hoorde btw dat we vanavond in het hok het begin van de vakantie gingen vieren
Ken ik die film als Tripple X ? (Niet gezien, maar van naam.)quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef errrrr het volgende:
Omg, ben nu xXx aan het kijken, vette over-the-top actiefilm, a la GTA
volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ken ik die film als Tripple X ? (Niet gezien, maar van naam.)
Met Vin Diesel, toch?quote:
Niet mijn soort film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |