Das een van mijn katten.quote:
6.8 is idd niet hoog, voortaan klop ik niet bij jou aan voor Engelse hulpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:42 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm..voor groupdiscussion van engels hadden we een 6 voor de groep, was te oppervlakkig en ik had persoonlijk een 6,8.
Ben ik niet blij mee dus.
Wat hadden jullie?
groupdiscussion in het algemeen 6.8, voor idioom een 9 en fluency een 8,5 persoonlijke inbreng een 7.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:42 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm..voor groupdiscussion van engels hadden we een 6 voor de groep, was te oppervlakkig en ik had persoonlijk een 6,8.
Ben ik niet blij mee dus.
Wat hadden jullie?
Jij pimpt altijd met je engelse voc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
groupdiscussion in het algemeen 6.8, voor idioom een 9 en fluency een 8,5 persoonlijke inbreng een 7.
Big J vond dat ik teveel aan het pimpen was met m'n vocabulaire, dat is uiteraard onzin, als je moeilijke woorden kent moet je die gebruiken ook.
En we hadden een wreed diepzinnige discussie over religie, wetenschap en the meaning of life, dus die 6,8 was compleet misplaatst, maarja. J's wil is wet.
Ach, engelse woorden zijn mooi, en naar mijn idee doe ik dat echt niet expres ofzo, misschien sluipt er in het onderbewustzijn een elitair ondertoontje in, maargoedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jij pimpt altijd met je engelse voc.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, engelse woorden zijn mooi, en naar mijn idee doe ik dat echt niet expres ofzo, misschien sluipt er in het onderbewustzijn een elitair ondertoontje in, maargoed.
Dat voor dat english in action was overigens wel idd een beetje té, maar dat was omdat het zo'n wedstrijd was.
He. Stelletje na-apers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans, jij had je toch ook ingeschreven voor de IBB?
Ik moet alleen nog naar een één of andere online kassa, maar die is facked atm.
Ondanks de druk van school wel ja, maar het echte feest moet nog komenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Klopt, dat was echt ietwat té.
Heb je nog genoten van je verjaardag gister?
Jaar weg? wat mis ik weer eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He. Stelletje na-apers.
Maar als ik een jaar weg ben, zijn jullie mij voor..
quote:Kees ligt bij Hans in de tent (1)
Hans ligt niet bij mij in de tent (2)
(1) + (2) => Kees ligt niet bij mij in de tent
Okey, ik wordt wiskundefreak
pas maar op. Straks krijg je nog een goed cijfer voor wiskunde ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
HELP, IK WORD WISKUNDE FREAK!!!!!!
Eerst al m'n profielwerkstuk Wiskunde en nu moet ik wat uitleggen, wat typ ik:
[..]
Is het heel gek als ik jou niet snap?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
HELP, IK WORD WISKUNDE FREAK!!!!!!
Eerst al m'n profielwerkstuk Wiskunde en nu moet ik wat uitleggen, wat typ ik:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |