Wow, waar zag je die?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:21 schreef zerotolerance het volgende:
De nieuwe Mitsubishi Eclipse en Galant.
Feit; Mark heeft gesproken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jean todt werkt bij en voor Ferrari
Feit is WELdat je meer dan 1 Ferrari moet hebben EER je word uitgenodigt door Ferrari om er 1 te kopen. Kei harde feiten is veel op TV geweest heeft in bladen en alles gestaan.
Is ook niet zo gek want hoe kan Ferrari anders zijn klanten benaderen voor de Enzo?
Zelfde feit is ook dat er maar 399 verkocht zijn en geen 400. De 400ste is gefeilt voor die slachtoffers van dat water gebeuren.
Feit is ook dat Ferrari NOOIT ronde aantallen auto,s maakt. Feit is ook dat ze de laatste Ferrari NOOIT afbouwen.
Feit is ook dat Ferrari helemaal niet blij is met de losse verkoop van de Enzo,s. Feit is ook dat er duidelijk gezegt is dat je de auto de eerste X maanden niet mag verkopen. TEKEN je ook voor.
Feit is ook dat van uit Ferrari zelf nooit 1 enzo word gegeven voor auto testjes. Ja 1 auto is dat geweest die van Ferrari zelf voor een handje vol mensen die er dan een stukje over mogen schrijven. Alle enzo,s in een auto programma die je ziet BUITEN de test baan van Ferrari is van een particuliere eigenaar.
Feit is dat hij wel te koop staat op de hoekquote:
Er zijn aardig wat Enzo's te koop.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Feit is dat hij wel te koop staat op de hoek![]()
die komt niet recht streeks van de Fabriek vandaanquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Feit is dat hij wel te koop staat op de hoek![]()
zie je wel dat je een klein tering ventje bent. Kon ook niet anders als je naar die reactie,s van je kijktquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:20 schreef Youp het volgende:
XJ220 +- 2 weekjes terug in Spa... met een van de kiddo's er bij...
[afbeelding]
Dat is zn buitenechtelijke zoontjequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zie je wel dat je een klein tering ventje bent. Kon ook niet anders als je naar die reactie,s van je kijkt![]()
Toch zou ik geen Ferrari van een recent bouw jaar willen hebben, zelfs de Enzo niet. Het hele merk doet me niet zoveel eigenlijk, sinds de jaren 70 vind ik ze niet echt mooie auto's bouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die komt niet recht streeks van de Fabriek vandaan![]()
Tja het is een auto voor verzamelaars en alleen een ferrarigek betaalt dergelijke bedragen voor een Enzo, dus 1 en 1 is al snel 2 natuurlijk, maar ik denk dat een dealer deze occasion best mag verkopen, maar dan in samenspraak met de importeur/dealer/fabriek of iets dergelijks.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Algemeen bekend. Je moet een collectie hebben anders krijg je de auto niet. Je moet een X aantal ferrari,s hebben of een groot auto verzamelaar zijn. Was toen ook al met de F50.
Let maar eens op. Alle eigenaren van de Enzo hebben meerdere ferrari,s of rijden daar al hun hele leven in.
Kvind de 288GTO en de F355 toch wél toppers..quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:06 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Toch zou ik geen Ferrari van een recent bouw jaar willen hebben, zelfs de Enzo niet. Het hele merk doet me niet zoveel eigenlijk, sinds de jaren 70 vind ik ze niet echt mooie auto's bouwen.
leuk winkeltje, ze hebben ook een stuk of 5 veyrons liggen, daar zou ik wel eff 5 minuten gratis willen winkelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:25 schreef Saabmobiel het volgende:
Autohaus Singen heeft nog 8 Enzo's te koop staan. (hoewel ze geen showroompics hebben)
http://www.autosalon-singen.de/Fahrzeuge_RecordView.cfm?PageNum=1&marke=&modell=enzo&select=0&languageID=DE
Ze hebben ook nog een riedeltje Pagani's staan:
http://www.autosalon-singen.de/Fahrzeuge_RecordView.cfm?PageNum=1&marke=Pagani&modell=&select=0&languageID=DE
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zie je wel dat je een klein tering ventje bent. Kon ook niet anders als je naar die reactie,s van je kijkt![]()
Die M6 is mooi hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:00 schreef r_kluft het volgende:
Vandaag gespot (in den Haag Plein1813)
BMW M6 (met carbon dak)
Hmm was ook net nieuw "Datum eerste afgifte Nederland 16 juli 2005"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iddquote:Op zondag 31 juli 2005 17:55 schreef Hugster het volgende:
d'r zitten met enorme negerwielen onder herm![]()
lijkt wel of hij op z'n velgen cruised
Ja, die jaquote:Op zondag 31 juli 2005 19:44 schreef Geqxon het volgende:
Chevy SSR toch?
klopt, ik heb ook weer eff wat foto's geupload.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:19 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Veel geblaat, weinig geplaat.
Continental GT
meer foto's op http://www.autogespot.com
Doe niet zo naief. Daar kan TV en de geschreven media van alles over zeggen maar het kopen van een Enzo is een discrete aangelegenheid. Niemand weet onder welke voorwaarden Enzo's destijds werden verkocht. Het is alleen bekend dat de Enzo werd verkocht aan een select groepje klanten. Dat 'vaste' klanten daarbij voorrang krijgen is dan niet meer dan logisch. Dat vaste klanten dan ook degenen zijn die al eerder Ferrari's bezeten hebben en er waarschijnlijk ook meer dan 1 bezitten, is dan welhaast noodzakelijk. Dat betekent niet dat Ferrari de eis stelt dat je een Ferrari-collectie moet hebben alvorens je een Enzo 'mag' kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jean todt werkt bij en voor Ferrari
Feit is WELdat je meer dan 1 Ferrari moet hebben EER je word uitgenodigt door Ferrari om er 1 te kopen. Kei harde feiten is veel op TV geweest heeft in bladen en alles gestaan.
Wat bazel je nou? De 400ste is toch gewoon gebouwd? Dan zijn er toch 400 Enzo's? Dat is toch een mooi rond getal? Voor een fabriek die van zichzelf zou zeggen dat ze NOOIT in ronde getallen produceren, zou het toch vreemd zijn dat ze besluiten die 400ste Enzo te bouwen. Dan kunnen ze het geld ook gewoon doneren. Kennelijk is het exacte productie aantal niet zo ontzettend belangrijk voor Ferrari.quote:Is ook niet zo gek want hoe kan Ferrari anders zijn klanten benaderen voor de Enzo?
Zelfde feit is ook dat er maar 399 verkocht zijn en geen 400. De 400ste is gefeilt voor die slachtoffers van dat water gebeuren.
Feit is ook dat Ferrari NOOIT ronde aantallen auto,s maakt. Feit is ook dat ze de laatste Ferrari NOOIT afbouwen.
Hoe kom je daar toch bij? Heb jij een Enzo-koopcontract zelf bestudeerd? Heeft iemand jou zon contract laten zien? En waarom zou Ferrari iedere klant exact hetzelfde contract voorleggen? En hoe komt het dan dat je niet veel moeite hoeft te doen om een te koop aangeboden Enzo op te sporen? Pharell Williams heeft een zwarte Enzo (#134282 als ik me niet vergis), maar die heeft de fabriek niet aan hem verkocht hoor.quote:Feit is ook dat Ferrari helemaal niet blij is met de losse verkoop van de Enzo,s. Feit is ook dat er duidelijk gezegt is dat je de auto de eerste X maanden niet mag verkopen. TEKEN je ook voor.
Klopt en ook dat heeft Ferrari liever niet, maar ja, zodra iemand anders de eigenaar is geworden, doe je daar niet zoveel tegen. Ferrari heeft ook liever niet dat klanten met hun Enzo gaan racen. Daar is de Maserati MC12 nu juist voor in het leven geroepen.quote:Feit is ook dat van uit Ferrari zelf nooit 1 enzo word gegeven voor auto testjes. Ja 1 auto is dat geweest die van Ferrari zelf voor een handje vol mensen die er dan een stukje over mogen schrijven. Alle enzo,s in een auto programma die je ziet BUITEN de test baan van Ferrari is van een particuliere eigenaar.
ja ik heb mensen gesproken die een enzo wilde kopen.quote:
Héy wat handig! Hoe kan je dat zien? Via de RDW site? Wel een oude auto zo te zien, eerste afgifte 1970 van de APK. Had er nooit een Volkswagen achter gezocht eigenlijk!quote:
Dankjequote:Op maandag 1 augustus 2005 00:15 schreef Geqxon het volgende:
https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx
alstu
Ik vind dit de leukste hoek om foto´s te maken al rijdendquote:Op zondag 31 juli 2005 21:01 schreef alsem het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook weer eff wat foto's geupload.
enne, wtf:
[[url=http://img68.imageshack.us/img68/1139/img0210um.th.jpg]afbeelding][/URL]
bijna precies de zelfde foto
The oracle has spoken...quote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Argento het volgende:
[..]
Doe niet zo naief. Daar kan TV en de geschreven media van alles over zeggen maar het kopen van een Enzo is een discrete aangelegenheid. Niemand weet onder welke voorwaarden Enzo's destijds werden verkocht. Het is alleen bekend dat de Enzo werd verkocht aan een select groepje klanten. Dat 'vaste' klanten daarbij voorrang krijgen is dan niet meer dan logisch. Dat vaste klanten dan ook degenen zijn die al eerder Ferrari's bezeten hebben en er waarschijnlijk ook meer dan 1 bezitten, is dan welhaast noodzakelijk. Dat betekent niet dat Ferrari de eis stelt dat je een Ferrari-collectie moet hebben alvorens je een Enzo 'mag' kopen.
[..]
Wat bazel je nou? De 400ste is toch gewoon gebouwd? Dan zijn er toch 400 Enzo's? Dat is toch een mooi rond getal? Voor een fabriek die van zichzelf zou zeggen dat ze NOOIT in ronde getallen produceren, zou het toch vreemd zijn dat ze besluiten die 400ste Enzo te bouwen. Dan kunnen ze het geld ook gewoon doneren. Kennelijk is het exacte productie aantal niet zo ontzettend belangrijk voor Ferrari.
Laat je niet foppen door de (door de media gecreerde) mystiek. Er is helemaal niets mystieks aan Ferrari. Ze bouwen daar in Maranello fantastische machines, maar het enige ware talent van Enzo Ferrari, was zijn talent om auto's te verkopen. Daartoe had hij als instrument zijn feilloze gave altijd de juiste mensen aan te trekken. Zowel de techneuten (Colombo, Lampredi, Jano, Forghieri) als de ontwerpers c.q. koetswerkbouwers (Touring Superleggera, Pininfarina, Boano, Vignale). Ergo, Ferrari bouwde alle auto's die zij kon verkopen met 1 kanttekening, altijd eentje minder dan de totale vraag vereist, zodat de vraag nooit bevredigd wordt. Zo kon het zijn dat in de jaren tachtig, vroege jaren negentig, toen iedereen geld had, meer dan 1300 F40's werden gebouwd en verkocht, terwijl de F50 met 349 exemplaren toch al een stuk zeldzamer is. Zo ook de 288GTO met 272 exemplaren.
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Heb jij een Enzo-koopcontract zelf bestudeerd? Heeft iemand jou zon contract laten zien? En waarom zou Ferrari iedere klant exact hetzelfde contract voorleggen? En hoe komt het dan dat je niet veel moeite hoeft te doen om een te koop aangeboden Enzo op te sporen? Pharell Williams heeft een zwarte Enzo (#134282 als ik me niet vergis), maar die heeft de fabriek niet aan hem verkocht hoor.
[..]
Klopt en ook dat heeft Ferrari liever niet, maar ja, zodra iemand anders de eigenaar is geworden, doe je daar niet zoveel tegen. Ferrari heeft ook liever niet dat klanten met hun Enzo gaan racen. Daar is de Maserati MC12 nu juist voor in het leven geroepen.
En als je het echt niet meer kunt houden, dan kun je altijd nog informeren naar de mogelijkheden om een Enzo FXX aan te kopen. Het geschatte produktieaantal? 20. Alvast een mooi rond getal...
Ergo:
Je moet niet alles zomaar geloven wat je hoort en leest.
Die dealer (ASV - veghel) heeft er nu 2 staanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef ook_gek het volgende:
er rijden er toch twee van in nederland? Van die CLK DTM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |