abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2005 @ 17:40:06 #226
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_29298429
Hoe heet die Chevrolet die je kan ombouwen tot pick-up, convertible en gewone 'coupé'?
Want daar heb ik er 2 van gezien in Blanes. Best geinige wagens
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 31 juli 2005 @ 17:55:31 #227
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_29298825
d'r zitten met enorme negerwielen onder herm

lijkt wel of hij op z'n velgen cruised
pi_29301521
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:55 schreef Hugster het volgende:
d'r zitten met enorme negerwielen onder herm

lijkt wel of hij op z'n velgen cruised
idd

En 't was een gewone blanke die te krenterig was om een carkit te kopen want hij zat niet-handsfree te bellen
pi_29301653
Chevy SSR toch?
  zondag 31 juli 2005 @ 19:52:16 #230
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_29301918
quote:
Op zondag 31 juli 2005 19:44 schreef Geqxon het volgende:
Chevy SSR toch?
Ja, die ja
In het geel en in het zilvergrijs, vond 'm in het echt geslaagder dan op foto's!
Maarja, omdat 'k geen foto's heb gemaakt is dit niet echt een positieve bijdrage aan het topic
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_29302593
Die heb ik laatst nog een paar keer gezien, en het is echt een supercombinatie Wat jammer dat hij hier in nederland zo stinkend duur is

32.592 in amerika, hier is een tweedehands al 50.000 euro
pi_29302750
Veel geblaat, weinig geplaat.
Zandvoort vandaag.

GT3 2x

M5

RS4

Carrera 4S

A4 S-Line

5 Serie Hartge

E 55 AMG

Continental GT

meer foto's op http://www.autogespot.com
Leverancier van www.autogespot.nl
  zondag 31 juli 2005 @ 21:01:56 #233
84341 alsem
ja toch
pi_29304063
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:19 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Veel geblaat, weinig geplaat.

Continental GT

meer foto's op http://www.autogespot.com
klopt, ik heb ook weer eff wat foto's geupload.
enne, wtf:

bijna precies de zelfde foto
pi_29309161
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jean todt werkt bij en voor Ferrari

Feit is WELdat je meer dan 1 Ferrari moet hebben EER je word uitgenodigt door Ferrari om er 1 te kopen. Kei harde feiten is veel op TV geweest heeft in bladen en alles gestaan.
Doe niet zo naief. Daar kan TV en de geschreven media van alles over zeggen maar het kopen van een Enzo is een discrete aangelegenheid. Niemand weet onder welke voorwaarden Enzo's destijds werden verkocht. Het is alleen bekend dat de Enzo werd verkocht aan een select groepje klanten. Dat 'vaste' klanten daarbij voorrang krijgen is dan niet meer dan logisch. Dat vaste klanten dan ook degenen zijn die al eerder Ferrari's bezeten hebben en er waarschijnlijk ook meer dan 1 bezitten, is dan welhaast noodzakelijk. Dat betekent niet dat Ferrari de eis stelt dat je een Ferrari-collectie moet hebben alvorens je een Enzo 'mag' kopen.
quote:
Is ook niet zo gek want hoe kan Ferrari anders zijn klanten benaderen voor de Enzo?
Zelfde feit is ook dat er maar 399 verkocht zijn en geen 400. De 400ste is gefeilt voor die slachtoffers van dat water gebeuren.

Feit is ook dat Ferrari NOOIT ronde aantallen auto,s maakt. Feit is ook dat ze de laatste Ferrari NOOIT afbouwen.
Wat bazel je nou? De 400ste is toch gewoon gebouwd? Dan zijn er toch 400 Enzo's? Dat is toch een mooi rond getal? Voor een fabriek die van zichzelf zou zeggen dat ze NOOIT in ronde getallen produceren, zou het toch vreemd zijn dat ze besluiten die 400ste Enzo te bouwen. Dan kunnen ze het geld ook gewoon doneren. Kennelijk is het exacte productie aantal niet zo ontzettend belangrijk voor Ferrari.

Laat je niet foppen door de (door de media gecreerde) mystiek. Er is helemaal niets mystieks aan Ferrari. Ze bouwen daar in Maranello fantastische machines, maar het enige ware talent van Enzo Ferrari, was zijn talent om auto's te verkopen. Daartoe had hij als instrument zijn feilloze gave altijd de juiste mensen aan te trekken. Zowel de techneuten (Colombo, Lampredi, Jano, Forghieri) als de ontwerpers c.q. koetswerkbouwers (Touring Superleggera, Pininfarina, Boano, Vignale). Ergo, Ferrari bouwde alle auto's die zij kon verkopen met 1 kanttekening, altijd eentje minder dan de totale vraag vereist, zodat de vraag nooit bevredigd wordt. Zo kon het zijn dat in de jaren tachtig, vroege jaren negentig, toen iedereen geld had, meer dan 1300 F40's werden gebouwd en verkocht, terwijl de F50 met 349 exemplaren toch al een stuk zeldzamer is. Zo ook de 288GTO met 272 exemplaren.
quote:
Feit is ook dat Ferrari helemaal niet blij is met de losse verkoop van de Enzo,s. Feit is ook dat er duidelijk gezegt is dat je de auto de eerste X maanden niet mag verkopen. TEKEN je ook voor.
Hoe kom je daar toch bij? Heb jij een Enzo-koopcontract zelf bestudeerd? Heeft iemand jou zon contract laten zien? En waarom zou Ferrari iedere klant exact hetzelfde contract voorleggen? En hoe komt het dan dat je niet veel moeite hoeft te doen om een te koop aangeboden Enzo op te sporen? Pharell Williams heeft een zwarte Enzo (#134282 als ik me niet vergis), maar die heeft de fabriek niet aan hem verkocht hoor.
quote:
Feit is ook dat van uit Ferrari zelf nooit 1 enzo word gegeven voor auto testjes. Ja 1 auto is dat geweest die van Ferrari zelf voor een handje vol mensen die er dan een stukje over mogen schrijven. Alle enzo,s in een auto programma die je ziet BUITEN de test baan van Ferrari is van een particuliere eigenaar.
Klopt en ook dat heeft Ferrari liever niet, maar ja, zodra iemand anders de eigenaar is geworden, doe je daar niet zoveel tegen. Ferrari heeft ook liever niet dat klanten met hun Enzo gaan racen. Daar is de Maserati MC12 nu juist voor in het leven geroepen.

En als je het echt niet meer kunt houden, dan kun je altijd nog informeren naar de mogelijkheden om een Enzo FXX aan te kopen. Het geschatte produktieaantal? 20. Alvast een mooi rond getal...

Ergo:
Je moet niet alles zomaar geloven wat je hoort en leest.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 31 juli 2005 @ 23:35:05 #235
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_29309840

Iemand die weet wat voor auto dat is? Reed gisteren op de A28 tussen Assen en Hoogeveen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 31 juli 2005 @ 23:40:25 #236
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_29310036
Kenteken 87-99- ZT

Voertuigsoort Personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming BUGGY
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Massa ledig voertuig 710 kg
Maximum massa voertuig 0 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.

Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Datum eerste afgifte Nederland 28 oktober 1970
Datum eerste toelating 28 oktober 1970
Datum aanvang tenaamstelling 27 juli 2005

Vervaldatum APK 20 september 1996

pi_29310057
87-99-ZT

Voertuigsoort Personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming BUGGY
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
pi_29310106
juist ja.

Zoal je kan zien is ie ZWART
  zondag 31 juli 2005 @ 23:43:24 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29310159
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Argento het volgende:

lang verhaal
ja ik heb mensen gesproken die een enzo wilde kopen.
ja je tekent er voor dat je een X aantal maanden de enzo niet mag verkopen. Wil je dat niet jammer dan. Het is niet dat Ferrari luistert naar zijn of haar klanten. Ferreri stelt het simpel. Of je koopt hem en vind je de regels niks koop je hem toch lekker niet

Geen 1 enzo koper heeft ooit 1KM gereden in de auto eer hij hem kocht.(spreek ik over de 399 kopers )
je gaat langs je ziet en hoort hem rijden je mag er in zitten en klaar. Dan ga je naar huis je word gebeld door de dealer of de fabriek met de vraag of je hem wilt of niet.

Het is niet gek dat de enzo nu veel te koop is. Hij is al weer een aardige lange tijd op de markt.
Dat ding was als ik me niet vergis al te koop eind 2002.

En het is een feit dat je een collectie moest hebben eer Ferrari ook maar contakt met je opnam of dat laat doen door de dealer. Je moest of een verzameling hebben van mooie auto,s. Of van Ferrari,s.

denk nou eens nuchter na. Hoe komt een Ferrari dealer of de fabriek aan JOU tel nummer om een enzo aan te bieden? Mag jij me dat uitleggen.

En productie aantal? Bouw nooit meer auto,s dan je kan verkopen. En 299 is puur omdat ferrari nooit de laatste auto bouwt. Is een feit! ( weet niet wat ze met de auto,s doen die niet afgebouwd zijn) Later heeft Ferrari nog een speciale enzo gemaakt om te veilen voor het goeie doel. Als bijdrage.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_29310826
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef Butros het volgende:
juist ja.

Zoal je kan zien is ie ZWART
Het is duidelijk alleen maar het chassis van een vw buggy
pi_29310846
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef P-au-L het volgende:
Kenteken 87-99- ZT

knip
Héy wat handig! Hoe kan je dat zien? Via de RDW site? Wel een oude auto zo te zien, eerste afgifte 1970 van de APK. Had er nooit een Volkswagen achter gezocht eigenlijk!

Thnx.
pi_29311231
quote:
Dankje
pi_29317391
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:01 schreef alsem het volgende:

[..]

klopt, ik heb ook weer eff wat foto's geupload.
enne, wtf:
[[url=http://img68.imageshack.us/img68/1139/img0210um.th.jpg]afbeelding][/URL]
bijna precies de zelfde foto
Ik vind dit de leukste hoek om foto´s te maken al rijdend
Leverancier van www.autogespot.nl
pi_29317559
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Argento het volgende:

[..]

Doe niet zo naief. Daar kan TV en de geschreven media van alles over zeggen maar het kopen van een Enzo is een discrete aangelegenheid. Niemand weet onder welke voorwaarden Enzo's destijds werden verkocht. Het is alleen bekend dat de Enzo werd verkocht aan een select groepje klanten. Dat 'vaste' klanten daarbij voorrang krijgen is dan niet meer dan logisch. Dat vaste klanten dan ook degenen zijn die al eerder Ferrari's bezeten hebben en er waarschijnlijk ook meer dan 1 bezitten, is dan welhaast noodzakelijk. Dat betekent niet dat Ferrari de eis stelt dat je een Ferrari-collectie moet hebben alvorens je een Enzo 'mag' kopen.
[..]

Wat bazel je nou? De 400ste is toch gewoon gebouwd? Dan zijn er toch 400 Enzo's? Dat is toch een mooi rond getal? Voor een fabriek die van zichzelf zou zeggen dat ze NOOIT in ronde getallen produceren, zou het toch vreemd zijn dat ze besluiten die 400ste Enzo te bouwen. Dan kunnen ze het geld ook gewoon doneren. Kennelijk is het exacte productie aantal niet zo ontzettend belangrijk voor Ferrari.

Laat je niet foppen door de (door de media gecreerde) mystiek. Er is helemaal niets mystieks aan Ferrari. Ze bouwen daar in Maranello fantastische machines, maar het enige ware talent van Enzo Ferrari, was zijn talent om auto's te verkopen. Daartoe had hij als instrument zijn feilloze gave altijd de juiste mensen aan te trekken. Zowel de techneuten (Colombo, Lampredi, Jano, Forghieri) als de ontwerpers c.q. koetswerkbouwers (Touring Superleggera, Pininfarina, Boano, Vignale). Ergo, Ferrari bouwde alle auto's die zij kon verkopen met 1 kanttekening, altijd eentje minder dan de totale vraag vereist, zodat de vraag nooit bevredigd wordt. Zo kon het zijn dat in de jaren tachtig, vroege jaren negentig, toen iedereen geld had, meer dan 1300 F40's werden gebouwd en verkocht, terwijl de F50 met 349 exemplaren toch al een stuk zeldzamer is. Zo ook de 288GTO met 272 exemplaren.
[..]

Hoe kom je daar toch bij? Heb jij een Enzo-koopcontract zelf bestudeerd? Heeft iemand jou zon contract laten zien? En waarom zou Ferrari iedere klant exact hetzelfde contract voorleggen? En hoe komt het dan dat je niet veel moeite hoeft te doen om een te koop aangeboden Enzo op te sporen? Pharell Williams heeft een zwarte Enzo (#134282 als ik me niet vergis), maar die heeft de fabriek niet aan hem verkocht hoor.
[..]

Klopt en ook dat heeft Ferrari liever niet, maar ja, zodra iemand anders de eigenaar is geworden, doe je daar niet zoveel tegen. Ferrari heeft ook liever niet dat klanten met hun Enzo gaan racen. Daar is de Maserati MC12 nu juist voor in het leven geroepen.

En als je het echt niet meer kunt houden, dan kun je altijd nog informeren naar de mogelijkheden om een Enzo FXX aan te kopen. Het geschatte produktieaantal? 20. Alvast een mooi rond getal...

Ergo:
Je moet niet alles zomaar geloven wat je hoort en leest.
The oracle has spoken...

Netjes uiteengezet
Yeah baby Yeah!
pi_29318085
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef ook_gek het volgende:
er rijden er toch twee van in nederland? Van die CLK DTM
Die dealer (ASV - veghel) heeft er nu 2 staan . Serieus. Ik dacht dat ik dubbel zag.
pi_29318373

Brabus Mercedes in Duitsland gespot.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:43:22 #248
70795 GiSH
waiting for sun
pi_29322381
afgelopen weekend naar Berlijn geweest voor de Duitse premiere van Herbie,

mooie auto's gezien

deze bestuurder had volgens de organisatie de mooiste New Beetle, en als prijs een radio met navigatie daar zat tie vast op te wachten

diverse kleuren van het nieuwe model van de New Beetle..

totaal zo'n 5 RSI's gezien maar deze 3 had ik nog niet gezien

voor het oog gewoon een kevertje.. maar wie goed kijkt ziet dat dit er eentje is van de allerlaatste serie.. uit de mexicaanse fabriek

om van te kwijlen een bugatti

en een paar straatjes verder stond deze

Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_29322553
Oke.... Zeg, er staat hier ergens een grijze BMW 530 nieuw model, met her en der wat spoilertjes en witte achterlichten... Is dat nog interessant of is die al zoooooooovaak voorbij gekomen hier? Of zooooo doorsnee....
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:18:26 #250
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29327083
Goed komt ie dan he, misschien zitten er geen super bijzondere tussen maar ze zijn wel aardig:
Porsche Carrera Cabrio

Jaguar X of XJ type (kon het zo niet zien)

Porsche Carrera 4

Patserige BMW Cabrio met ingebouwde schermen

Mercedes SL 500

Nissan 350Z Roadster

Jaguar X of XJ (kon het weer niet zien en weet zo de verschillen niet)

Mazda RX 8 ja bij een Mazda dealer in Zell am See in Oostenrijk maar wel vet mooi, en kon zo op het terrein komen

Pontiac Firebird

Audi RS 6

Aston Martin DB 7

Corvette Cabrio

Mitsubischi Eclipse Cabrio

Porsche Cayenne (gewone, S of Turbo is niet te zien)

Porsche Carrera 4

Land Rover V8 Vogue

Mercedes E 500

Jaguar X of XJ maar kon ook wel een Daimler zijn...

Porsche Boxster (S)

Deze (oude) A4 heeft toch iets bijzonders, let op de wielkast randen. Had ik nog nooit gezien. Tis wel een A4 in de Executive uitvoering

Mercedes CLS 350

BMW Z1

VW Lupo GTI

VW Phaeton

Aan de rand van Zell am See (AT) gingen we ff een stukkie lopen, wat komen we tegen: WTF Porsche Desig Studio? ontwerpen ze hier de Porsche's? Tis wel zo dat Ferdinand Porsche in Zell am See ligt begraven, dus het zou zo maar kunnen.

en voor de deur: Porsche Cayennen S

Seat Leon FR (Formula Racing is een speciak pakket met een motor van 150 PK)

BMW Z4

Mercedes SL 500

Hyundai Coupe

Porsche Carrera Cabrio (met verschrikkelijke zwarte velgen)

Volgens mij is dit een Seat Ibiza Cupra (gelet op de alu spiegels?)

BMW Z4 (paars )

Goed dat was het. Een hele lijst zie ik nu als nog. Alle auto's zijn gespoot tussen 16 en 30 Juli, onderweg, tijdens en op de terug reis van mijn vakantie naar Zell am See (AT). De meeste foto's zijn gemaakt met mn digitul Ixus 430, en een aantal met mn Nokia 6230i.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')