Wow, waar zag je die?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:21 schreef zerotolerance het volgende:
De nieuwe Mitsubishi Eclipse en Galant.
Feit; Mark heeft gesproken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jean todt werkt bij en voor Ferrari
Feit is WELdat je meer dan 1 Ferrari moet hebben EER je word uitgenodigt door Ferrari om er 1 te kopen. Kei harde feiten is veel op TV geweest heeft in bladen en alles gestaan.
Is ook niet zo gek want hoe kan Ferrari anders zijn klanten benaderen voor de Enzo?
Zelfde feit is ook dat er maar 399 verkocht zijn en geen 400. De 400ste is gefeilt voor die slachtoffers van dat water gebeuren.
Feit is ook dat Ferrari NOOIT ronde aantallen auto,s maakt. Feit is ook dat ze de laatste Ferrari NOOIT afbouwen.
Feit is ook dat Ferrari helemaal niet blij is met de losse verkoop van de Enzo,s. Feit is ook dat er duidelijk gezegt is dat je de auto de eerste X maanden niet mag verkopen. TEKEN je ook voor.
Feit is ook dat van uit Ferrari zelf nooit 1 enzo word gegeven voor auto testjes. Ja 1 auto is dat geweest die van Ferrari zelf voor een handje vol mensen die er dan een stukje over mogen schrijven. Alle enzo,s in een auto programma die je ziet BUITEN de test baan van Ferrari is van een particuliere eigenaar.
Feit is dat hij wel te koop staat op de hoekquote:
Er zijn aardig wat Enzo's te koop.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Feit is dat hij wel te koop staat op de hoek![]()
die komt niet recht streeks van de Fabriek vandaanquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Feit is dat hij wel te koop staat op de hoek![]()
zie je wel dat je een klein tering ventje bent. Kon ook niet anders als je naar die reactie,s van je kijktquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:20 schreef Youp het volgende:
XJ220 +- 2 weekjes terug in Spa... met een van de kiddo's er bij...
[afbeelding]
Dat is zn buitenechtelijke zoontjequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zie je wel dat je een klein tering ventje bent. Kon ook niet anders als je naar die reactie,s van je kijkt![]()
Toch zou ik geen Ferrari van een recent bouw jaar willen hebben, zelfs de Enzo niet. Het hele merk doet me niet zoveel eigenlijk, sinds de jaren 70 vind ik ze niet echt mooie auto's bouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die komt niet recht streeks van de Fabriek vandaan![]()
Tja het is een auto voor verzamelaars en alleen een ferrarigek betaalt dergelijke bedragen voor een Enzo, dus 1 en 1 is al snel 2 natuurlijk, maar ik denk dat een dealer deze occasion best mag verkopen, maar dan in samenspraak met de importeur/dealer/fabriek of iets dergelijks.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Algemeen bekend. Je moet een collectie hebben anders krijg je de auto niet. Je moet een X aantal ferrari,s hebben of een groot auto verzamelaar zijn. Was toen ook al met de F50.
Let maar eens op. Alle eigenaren van de Enzo hebben meerdere ferrari,s of rijden daar al hun hele leven in.
Kvind de 288GTO en de F355 toch wél toppers..quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:06 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Toch zou ik geen Ferrari van een recent bouw jaar willen hebben, zelfs de Enzo niet. Het hele merk doet me niet zoveel eigenlijk, sinds de jaren 70 vind ik ze niet echt mooie auto's bouwen.
leuk winkeltje, ze hebben ook een stuk of 5 veyrons liggen, daar zou ik wel eff 5 minuten gratis willen winkelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:25 schreef Saabmobiel het volgende:
Autohaus Singen heeft nog 8 Enzo's te koop staan. (hoewel ze geen showroompics hebben)
http://www.autosalon-singen.de/Fahrzeuge_RecordView.cfm?PageNum=1&marke=&modell=enzo&select=0&languageID=DE
Ze hebben ook nog een riedeltje Pagani's staan:
http://www.autosalon-singen.de/Fahrzeuge_RecordView.cfm?PageNum=1&marke=Pagani&modell=&select=0&languageID=DE
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zie je wel dat je een klein tering ventje bent. Kon ook niet anders als je naar die reactie,s van je kijkt![]()
Die M6 is mooi hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:00 schreef r_kluft het volgende:
Vandaag gespot (in den Haag Plein1813)
BMW M6 (met carbon dak)
Hmm was ook net nieuw "Datum eerste afgifte Nederland 16 juli 2005"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |