Zie het contrast met Blindquote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Hadden die spelers niet een iets vrolijker gezicht op kunnen zetten bij het vasthouden van dat mooie shirt?
Vooral de heer Lindenbergh ziet eruit alsof hij het héél erg naar zijn zin heeft.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Hadden die spelers niet een iets vrolijker gezicht op kunnen zetten bij het vasthouden van dat mooie shirt?
quote:Over het mogelijk aantrekken van spelers van AZ liet de nieuwe technisch directeur Martin van Geel zich niet uit. "Ik stap bij Ajax blanco binnen. We gaan eerst bij Ajax zelf kijken en dan bij andere clubs." Op een vraag over mogelijke belangstelling voor verdediger Ron Vlaar gaf hij een soortgelijk antwoord: "Ik stap hier blanco binnen, maar we leven wel in de voetballerij."
quote:Markus Rosenberg ging nog even kort in op wat vragen. De Zweedse spits had geen moeite gehad met het kiezen voor Ajax. ,,Ajax is een grote club. Ik heb natuurlijk gezien hoe het met Zlatan ging. We zijn wel heel andere types als spitsen. Bij Zweden onder 21 heb ik in een 4-3-3 systeem gespeeld en bij Malmö 4-4-2. Dat is wel een ander systeem dan bij Ajax, maar ik denk dat de omschakeling naar het Ajax-systeem niet al te moeilijk zal zijn.''
Dat dacht ik vorig jaar ook tegen een of andere amateurclub.quote:
No shit, Sherlock!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:40 schreef JeroenV het volgende:
Stekelenburg lijkt eerste keus als je op de nummers af gaat.
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:05 schreef F1Bas het volgende:
Loting eerste ronde Amste cup:
SC Joure-Jong Ajax
Ajax am-Ga Eagles
Nee, want waarom zou je een jong Nederlands talent niet goedkoop overnemen wanneer je een gebrek aan (centrum)verdedigers hebt?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:08 schreef gras het volgende:
Gelukkig maar.
Ik zie geen gebrek. Ja, gebrek aan kwaliteit bij Ron Vlaar.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou je een jong Nederlands talent niet goedkoop overnemen wanneer je een gebrek aan (centrum)verdedigers hebt?
Leg eens wat meer uit dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef gras het volgende:
[..]
Ik zie geen gebrek. Ja, gebrek aan kwaliteit bij Ron Vlaar.
En Davids!quote:
Heb ik al een paar keer gedaan. Opbouwend drama. Daarnaast zijn Vermaelen en Schilder ook prima met het oog op de toekomst.quote:
Knap he!?quote:
Zou echt oerdom zijn om hem niet aan te trekken nu hij nog een jeugdcontract heeft.quote:
Za 9 /7 /2005 15:00 oefen: DWV - Ajaxquote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Knap he!?
Wanneer is de eerste oefenwedstrijd? En gaan ze eigenlijk nog op een trip naar het buitenland? Ik ben helemaal niet zo op de hoogte van de voorbereiding.
Boven dat ongedierte eindigen wij altijd al......quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En Davids!![]()
Maar goed, zo lang wij ons versterken met Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg en Edgar Manucharyan, terwijl onze concurrent (rivaal is een betere verwoording) uit Rotte'dam het moet doen met Aerts, Ali B. en Schreuder, zie ik ons sowieso boven het ongedierte einden...
We worden gewoon kampioen, laat dat duidelijk zijn!![]()
Wat dachten jullie van de aankopen van jullie andere concurrent? Ik denk dat PSV met Simons, Ferreyra en Vayrinnen beter heeft ingekocht dan Ajax met Lindenbergh, Rosenberg en Manucharyan. Zeker als je kijkt naar wat er voor is betaald. PSV dan wel meer kwaliteit moeten inleveren, maar toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En Davids!![]()
Maar goed, zo lang wij ons versterken met Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg en Edgar Manucharyan, terwijl onze concurrent (rivaal is een betere verwoording) uit Rotte'dam het moet doen met Aerts, Ali B. en Schreuder, zie ik ons sowieso boven het ongedierte einden...
We worden gewoon kampioen, laat dat duidelijk zijn!![]()
Daarom. Vlaar komt gewoon.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef JeroenV het volgende:
'Vlaar is absoluut eeh niet aan de orde'
Neuh, daar had ik nooit een goed gevoel over.quote:
Hij hoeft ook niet meteen voor de basis gehaald te worden, als ie maar gehaald wordt. Kwil niet dat uiteindelijk die lampen hem aantrekken.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef Radegast het volgende:
VlaarDie beste jongen heeft amper twaalf wedstrijden op niveau gespeeld...
Niks mis met Grygera of Heitinga.
Ja en daar speelde hij best goed. Als hij straks een heel seizoen in de basis staat is hij niet meer te betalen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef Radegast het volgende:
VlaarDie beste jongen heeft amper twaalf wedstrijden op niveau gespeeld...
Niks mis met Grygera of Heitinga.
Hij heeft tegen Sporting Lissabon twee keer zeer goed gespeeld, deed het niet slecht op het wk-20 maar dat was tegen tegenstanders van weinig niveau, en eind van de vorige competitie deed hij ook mee met AZ en ze verloren alles.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en daar speelde hij best goed. Als hij straks een heel seizoen in de basis staat is hij niet meer te betalen.
Dan is Van Geel zijn geloofwaardigheid wel gelijk naar 0 gezakt. Na eerst dat gedoe met AZ. Maargoed, Vlaar is welkom.quote:
Ach, vaagheid omtrent het wel of niet komen van spelers is een voetbal club eigen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan is Van Geel zijn geloofwaardigheid wel gelijk naar 0 gezakt. Na eerst dat gedoe met AZ. Maargoed, Vlaar is welkom.
Zou erg dom zijn om te zeggen dat hij wel komt of dat ze er pogingen voor doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, vaagheid omtrent het wel of niet komen van spelers is een voetbal club eigen.
Juist.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou erg dom zijn om te zeggen dat hij wel komt of dat ze er pogingen voor doen.
Niet op letten, ten eerste zeggen oefenwedstrijden niks en moet je niet teveel aandacht aan het ongedierte besteden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
010 heeft met maarliefst 1(!!!!!!!!)-0 van 2e klasser zondag Alphense Boys gewonnen, dat word oppassen komend seizoen
nouja ik speel 1e klasse zondag en ik vind t best frapant om te zien dat een miljoenenploeg als de kakkerlakken slechts met 1-0 wint van een team dat een klasse lager dan ik speeltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet op letten, ten eerste zeggen oefenwedstrijden niks en moet je niet teveel aandacht aan het ongedierte besteden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef F1Bas het volgende:
Niet op letten, ten eerste zeggen oefenwedstrijden niks en moet je niet teveel aandacht aan het ongedierte besteden.
Leuk dat je langskomt Franky. Koffiequote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
Tussendoor nog een tripje naar Duitsland.
Maar voorlopig zijn ze dit seizoen nog wel ongeslagen met 0 doelpunten tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
010 heeft met maarliefst 1(!!!!!!!!)-0 van 2e klasser zondag Alphense Boys gewonnen, dat word oppassen komend seizoen
quote:Danny Blind wil met Ajax landstitel
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - Trainer Danny Blind formuleerde gisteren de doelstellingen voor het nieuwe seizoen: Ajax moet toetreden tot het hoofdtoernooi van de Champions League en de landstitel winnen.
Behalve een korte vooruitblik op het nieuwe seizoen gaf Blind ook drie nieuwe spelers een Ajax-shirt. Markus Rosenberg, Edgar Manucharyan en Olaf Lindenbergh werden officieel gepresenteerd in de Arena. Blind toonde zich tevreden, maar ook gereserveerd.
''De nieuwe spelers zijn een versterking of kunnen dat in de toekomst worden. Rosenberg en Manucharyan komen uit een tweespitsen-systeem. Je moet inschatten hoe ze het in het Ajax-systeem doen. Rosenberg is in principe centrumspits en Manucharyan kan op meerdere posities in de aanval uit de voeten. Lindenbergh kan spelen als linkshalf, controlerende middenvelder, centrale verdediger en linksachter.''
Hoewel Ryan Babel, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer, Hedwiges Maduro, Hatem Trabelsi en Angelos Charisteas zich pas over twee weken bij de groep melden, heeft Blind nu al een grote spelersgroep. Als iedereen is aangehaakt, werkt de trainer met 28 spelers, onder wie vier keepers. Begin augustus wil Blind de groep terugbrengen, al zei hij niet tot welk aantal. Blind wil ten minste drie keepers in de A-selectie houden. Waarschijnlijk valt Bogdan Lobont buiten de boot.
Hoewel Blind alle spelers aan boord wenst te houden, sluit hij niet uit dat alsnog enkele spelers bij Ajax vertrekken. Om echter te voorkomen dat hij aan het einde van de transferdeadline van 1 september voor verrassingen komt te staan, houdt Blind ook spelers bij Ajax voor wie hij op dit moment geen perspectief ziet. Pas als duidelijk is dat de beste spelers niet worden weggekocht, komen spelers die lager in de hiërarchie staan in aanmerking voor verhuur.
De transferregels laten dat toe. Op die manier wil Blind zich indekken tegen de farce van vorig seizoen, waarbij Zlatan Ibrahimovic werd weggekocht en diens vervanger Aruna Koné (Roda JC) werd afgekeurd.
De eerste doelstelling, kwalificatie voor het hoofdtoernooi van de Champions League, kan Ajax al snel behalen. Over een mand spelen de Amsterdammers een play-off tegen een tegenstander die pas op 29 juli bekend wordt. De voorbereidingstijd is vrij kort, maar dat vindt Blind geen probleem. ''We hebben ruim een maand de tijd, dat moet volstaan.''
Ajax heeft nog steeds geen opvolger gevonden voor de revaliderende linksachter Maxwell, op wie Blind pas na de winterstop rekent. ''We hebben enkele kandidaten op het oog, maar we zijn niet de enige. Met Julien Escudé, Thomas Vermaelen, Emanuelson en Lindenbergh hebben we goede noodverbanden achter de hand.''
Overigens heeft Maxwell zich gisteren wel al gemeld in Amsterdam. Als Ajax volgende week op trainingskamp gaat naar De Lutte keert de Braziliaan terug naar zijn vaderland voor verder herstel.
Blind maakt deze week bekend wie de aanvoerder van Ajax wordt. Ook de lijst met rugnummers wordt binnenkort gepubliceerd. Op de trainingsbroekjes waren echter al cijfers zichtbaar. Zo speelden keeper Maarten Stekelenburg met nummer één, Steven Pienaar met nummer tien en Wesley Sneijder met nummer achttien. ''Maar die cijfers zeggen niks over het elftal dat ik in mijn hoofd heb,'' zei Blind.
© Het Parool, 05-07-2005
Weer eens een keer uit bij psv winnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Natuurlijk is daar niks mis mee maar wat zouden anders de doelstellingen zijn?
Dat zou wel een fraaie doelstelling zijn ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Weer eens een keer uit bij psv winnenWordt wel weer eens tijd verdomme.
Het is inderdaad wel een heel erg open deur die hij intrapt, natuurlijk is het de bedoeling kampioen te worden!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Natuurlijk is daar niks mis mee maar wat zouden anders de doelstellingen zijn?
Zou op zich wel humor zijn als hij zo'n antwoord gafquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou wel een fraaie doelstelling zijn ja.
Jouirnalist: Danny, wat zijn de doelstellingen voro komend seizoen?
Blind: Landskampioen, de CL voorronde overleven en winnen bij PSV.
En als ie het niet haalt moet ie ontslagen worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:11 schreef Nashje het volgende:
Plaatsing voor CL vind ik zelf nog te laag. Ik zeg: kwartfinale zeker.
Er was er 1 om half 11, zometeen om 4 uur is er weer 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Hoe laat is die training vandaag. Weet iemand dat?
De JC-schaal lijkt mij wel een goede gelegenheid hiervoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Weer eens een keer uit bij psv winnenWordt wel weer eens tijd verdomme.
In het philips stadion. Na die magistrale 1-4 in het seizoen 94/95 hebben wij daar nooit meer weten te winnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De JC-schaal lijkt mij wel een goede gelegenheid hiervoor
Ja dat moet ik ook weer eens gebeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In het philips stadion. Na die magistrale 1-4 in het seizoen 94/95 hebben wij daar nooit meer weten te winnen
Wat een judasstreek!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:33 schreef Erwtensoep het volgende:
En wat te denken van Marcel Brands, die gaat gewoon van RKC naar AZ!!!
ongehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |