Zie het contrast met Blindquote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Hadden die spelers niet een iets vrolijker gezicht op kunnen zetten bij het vasthouden van dat mooie shirt?
Vooral de heer Lindenbergh ziet eruit alsof hij het héél erg naar zijn zin heeft.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Hadden die spelers niet een iets vrolijker gezicht op kunnen zetten bij het vasthouden van dat mooie shirt?
quote:Over het mogelijk aantrekken van spelers van AZ liet de nieuwe technisch directeur Martin van Geel zich niet uit. "Ik stap bij Ajax blanco binnen. We gaan eerst bij Ajax zelf kijken en dan bij andere clubs." Op een vraag over mogelijke belangstelling voor verdediger Ron Vlaar gaf hij een soortgelijk antwoord: "Ik stap hier blanco binnen, maar we leven wel in de voetballerij."
quote:Markus Rosenberg ging nog even kort in op wat vragen. De Zweedse spits had geen moeite gehad met het kiezen voor Ajax. ,,Ajax is een grote club. Ik heb natuurlijk gezien hoe het met Zlatan ging. We zijn wel heel andere types als spitsen. Bij Zweden onder 21 heb ik in een 4-3-3 systeem gespeeld en bij Malmö 4-4-2. Dat is wel een ander systeem dan bij Ajax, maar ik denk dat de omschakeling naar het Ajax-systeem niet al te moeilijk zal zijn.''
Dat dacht ik vorig jaar ook tegen een of andere amateurclub.quote:
No shit, Sherlock!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:40 schreef JeroenV het volgende:
Stekelenburg lijkt eerste keus als je op de nummers af gaat.
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:05 schreef F1Bas het volgende:
Loting eerste ronde Amste cup:
SC Joure-Jong Ajax
Ajax am-Ga Eagles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |