Nee, want waarom zou je een jong Nederlands talent niet goedkoop overnemen wanneer je een gebrek aan (centrum)verdedigers hebt?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:08 schreef gras het volgende:
Gelukkig maar.
Ik zie geen gebrek. Ja, gebrek aan kwaliteit bij Ron Vlaar.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou je een jong Nederlands talent niet goedkoop overnemen wanneer je een gebrek aan (centrum)verdedigers hebt?
Leg eens wat meer uit dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef gras het volgende:
[..]
Ik zie geen gebrek. Ja, gebrek aan kwaliteit bij Ron Vlaar.
En Davids!quote:
Heb ik al een paar keer gedaan. Opbouwend drama. Daarnaast zijn Vermaelen en Schilder ook prima met het oog op de toekomst.quote:
Knap he!?quote:
Zou echt oerdom zijn om hem niet aan te trekken nu hij nog een jeugdcontract heeft.quote:
Za 9 /7 /2005 15:00 oefen: DWV - Ajaxquote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Knap he!?
Wanneer is de eerste oefenwedstrijd? En gaan ze eigenlijk nog op een trip naar het buitenland? Ik ben helemaal niet zo op de hoogte van de voorbereiding.
Boven dat ongedierte eindigen wij altijd al......quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En Davids!![]()
Maar goed, zo lang wij ons versterken met Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg en Edgar Manucharyan, terwijl onze concurrent (rivaal is een betere verwoording) uit Rotte'dam het moet doen met Aerts, Ali B. en Schreuder, zie ik ons sowieso boven het ongedierte einden...
We worden gewoon kampioen, laat dat duidelijk zijn!![]()
Wat dachten jullie van de aankopen van jullie andere concurrent? Ik denk dat PSV met Simons, Ferreyra en Vayrinnen beter heeft ingekocht dan Ajax met Lindenbergh, Rosenberg en Manucharyan. Zeker als je kijkt naar wat er voor is betaald. PSV dan wel meer kwaliteit moeten inleveren, maar toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En Davids!![]()
Maar goed, zo lang wij ons versterken met Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg en Edgar Manucharyan, terwijl onze concurrent (rivaal is een betere verwoording) uit Rotte'dam het moet doen met Aerts, Ali B. en Schreuder, zie ik ons sowieso boven het ongedierte einden...
We worden gewoon kampioen, laat dat duidelijk zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |