Oja dat is ook zo...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:55 schreef clauwheee het volgende:
Oe het is maandag, Atletico Ananas straks weer
Morgenavond mijn diploma-uitreiking, of Noca gelijk ff eerder vrij mocht nemen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef Suijk het volgende:
Half 8 begint de diploma uitreiking, appelsien.
Om 17.00 uur in de Olle Grieze ( Martinikerkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo...
hoe laat is dat ook al weer ??
Cewl dat is wel gaafquote:Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Om 17.00 uur in de Olle Grieze ( Martinikerk), beetje gekke tijd vond ik..maar goed. Hoezo, wil je ook komen?
![]()
Ik zal speciaal voor jullie een clauwheee-poseert-met-diploma-foto maken
dat is een superresultaat voor feyenoord ze hebben eindelijk de verdediging dicht kunne houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
04-07-2005: RUSTSTAND ALPHENSE BOYS - FENOORD: 0-0
Feyenoord heeft in de eerste helft niet kunnen scoren tegen amateurclub Alphense Boys. Erwin Koeman begon de eerste helft met Lodewijks in het doel. In de verdediging begonnen Alexander Östlund, Serginho Greene, André Bahia en Pascal Bosschaart. Op het middenveld Sebastián Pardo, Nick Hofs, Salomon Kalou en Romeo Castelen. Danko Lazovic was de enige spits in het team van Koeman.
.
Bjoro's vrouw is bevallen van een negroďde tweeling. Ze heten Moubaramoubie en D'nufie.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef rubbereend het volgende:
heb de afgelopen 3 hoolsen nauwelijks gepost heb k nog nieuws gemist?
ik heb vanmorgen verschillende kuddes met eenden moeten ontwijken die mijn fietspad voor hun sloot aanzagen....quote:
Goed puntquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
nog een klein dingetje....... misschien wordt t tijd voor de VBL awards?
Niet aan het eind van het jaar ?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
naar mijn weten werden die in de zomerstop uitgereikt.quote:
* SCH mag altijd wakker gemaakt worden voor een harinkie, of 6quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef DIGGER het volgende:
Zul je altijd zien, verkopen ze de beste Haring, wonen er alleen maar haring haters in de buurt
Kijk DD eens lief aan zou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil je nooit meer kwijtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
Nu 17 centimeter
k zal t eens doen als ie online is....quote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk DD eens lief aan zou ik zeggen
Ga ik dit overleven ?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Dus tong heeft een gekleurd ding van 17 cm lang en 17 inch doorsnee?
* Bluezz stapt in de auto richting bommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |