Van Gemerden werd 5 keer gebroken. Haarhuis wist nooit waar ie aan toe was. Met Wessels had ie zekerheid gehad en was ie zelf aan het net beter uit de verf gekomen. Nu was het steeds half omdat ie niet kon anticiperen op de service van z'n partnerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:18 schreef mitt het volgende:
Hij verdedigt zijn keuze gewoon.
Verder niet bepaald realistisch.
Maar het blijft natuurlijk raar om een 39-jarige en een debutant, die bovendien nog nooit samen hadden gespeeld, op te stellen. Bogtstra heeft daar een enorm risico mee genomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gemerden werd 5 keer gebroken. Haarhuis wist nooit waar ie aan toe was. Met Wessels had ie zekerheid gehad en was ie zelf aan het net beter uit de verf gekomen. Nu was het steeds half omdat ie niet kon anticiperen op de service van z'n partner
Ik zou wel eens willen weten wie er dan had moeten spelen ? De rest was geblesseerd van Gemerden was 2de reserve. Kan de coach er wat aan doen dat er 2 man geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het blijft natuurlijk raar om een 39-jarige en een debutant, die bovendien nog nooit samen hadden gespeeld, op te stellen. Bogtstra heeft daar een enorm risico mee genomen.
Dat niet, maar feit is dat hij een groot risico genomen heeft. Als het goed had uitgepakt had iedereen Bogtstra inderdaad tot tactisch meesterbrein benoemd, maar feit is dat het misgelopen is en dat is mede de schuld van Bogtstra.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wie er dan had moeten spelen ? De rest was geblesseerd van Gemerden was 2de reserve. Kan de coach er wat aan doen dat er 2 man geblesseerd zijn.
Al voor zijn aanstellingquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer achteraf. Of zei je dit ook na de 1e set?
Welk dubbel had je dan graag willen zien? Wassen - Haarhuis (dan kom je in de knoop met de single op zondag) of Wassen - Van Gemerden (2 debutanten, als we het dan toch over risico's hebben..)?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:28 schreef okee6 het volgende:
[..]
Al voor zijn aanstellingJe staat tegenover een cruciaal treffen met een tweede selectie. Waarom dan twee spelers spelen die geen top speelritme hebben. Van Gemerden heeft amper wat gewonnen, dat zou betekenen dat de gok op Haarhuis 100% raak moest wezen. Wel een groot risico, bij voorbaat. En persoonlijk zie ik vandaag liever Haarhuis singelen dan een geblesseerde Wessels of Sluiter. Beck is te pakken, Hrbaty moet het op zich al wel af kunnen maken.
Bogstra liet gister doorschemeren dat ie Van Gemerden in wil zetten tegen Hrbaty. Wessels zou niet topfit zijn. Dat Sluiter er geestelijk doorheen zit en fysiek amper een vijfsetter kan volbrengen tegen Beck, schijnt er minder toe te doenquote:Op zondag 17 juli 2005 11:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kunnen sluiter en wessels nu allebei niet spelen vandaag ?
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef okee6 het volgende:
Wassen - Haarhuis uiteraard. Van Gemerden deed het gister niet slecht, maar het gaat om het duo. En misschien kan je me eens inlichten wat er op tegen is om Haarhuis te laten enkelen. Behalve dan dat ie daar niet voor gekomen is. Ik zie geen knoop in de singles.
Dus Haarhuis had niet de vijfde partij mogen spelen? Mijn gok zou zijn geweest om Haarhuis eventueel de vijfde te laten spelen. Je mocht niet verwachten dat je na vrijdag met 0-2 voor zou staan. Zowel in het geval van een 2-0 als een 1-1 moest het dubbelspel worden verzilverd. Dan kan je maar beter een kracht als Wassen inzetten, toch een subtopper. Haarhuis had zich dan nog wel op kunnen trekken. En dan niet beginnen over niet ingespeeld etcetera, Van Gemerden heeft met Van Scheppingen ook weinig laten zien. Qua singles, Wessels geef/gaf ik een klein kansje tegen Hrbaty, maar Sluiter zit er zwaar doorheen. Als het dan op een beslissing aan zou moeten komen, had ik die kans liever aan Haarhuis gegund. Nu heb ik het idee dat die partij er niet meer toedoet. En laten we wel wezen, Beck zou raar opkijken als ie plots tegen zo'n oude vent moest spelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:50 schreef Butra het volgende:
[..]![]()
Kom op zeg. Een dubbel is wel ff iets minder slopend dan een enkel. Of wil jij de gok wagen dat Haarhuis zn schouder het begeeft na een setje of 4?
Nee, geef mij dan maar een Wessels met ietwat zware benen.
Nood breekt wet in dit geval, zonder het Slowaakse duo uit te willen vlakken. Haarhuis moest sowieso wel spelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:02 schreef Mark het volgende:
Ja, maar je moet ook 2 aanvullende types hebben. Ondanks het verlies sta ik wel achter de keuze, er had meer in gezeten.
Ja, misschien was hij zo hard gaan lachen dat hij spontaan buikpijn kreeg en Haarhuis de wedstrijd kado kreeg.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:59 schreef okee6 het volgende:
En laten we wel wezen, Beck zou raar opkijken als ie plots tegen zo'n oude vent moest spelen.
Maar nu wil je 'm eventueel wel een allesbeslissende 5e partij laten spelen?quote:dat zou betekenen dat de gok op Haarhuis 100% raak moest wezen. Wel een groot risico, bij voorbaat.
Die twijfel zit hem in het speelritme. Haarhuis heeft veel routine, maar recent niet veel gespeeld in het circuit. Hij weet wel wat het is om te winnen. Van Gemerden kan beide niet meebrengen. Een verdienstelijke dubbelaar, maar niet eentje die Haarhuis eroverheen kan trekken.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Butra het volgende:
[..]
Maar om nog even een quote van je vorige post aan te halen:
[..]
Maar nu wil je 'm eventueel wel een allesbeslissende 5e partij laten spelen?
Nu de stand 2-1 is, verwacht ik niet dat Hrbaty zich de kaas van het brood laat eten. Ook geheel fit zou Wessels niet de betere papieren hebben, realiteit. De vijfde partij zou prooi kunnen zijn voor knokker Sluiter, maar hij staat hier niet in Rotterdam, maar in Bratislava. Verder kwam hij vrijdag erg teneergeslagen over. Zou een stunt van Wessels hem daar dan nog overheen helpen?quote:Maar goed, allemaal leuk een aardig dit, maar onze vrind Van Gelder meldt net dat Wessels en Sluiter gewoon spelen.
het zou wat zijn hequote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef Butra het volgende:
Laten we positief blijven:
Wie heeft er al kaarten voor Nederland - Argentinie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |