Anders doe jij ff normaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
anders doe je effe anders
Ludeau S. Anders!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hat is mai, Ludeau!
*Wappert met haar.
anders wel, maar nu ff nietquote:
* AudreyHepburn imiteert Patty Brard.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hat is mai, Ludeau!
*Wappert met haar.
anders ga je een hobby zoekenquote:
Anders is het maandag, en ben ik even lui.quote:
Anders doe je even niet zo opgefokt, badmuts.quote:
Anders staan ze daarom ook tussen haakjesquote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
Anders beginnen Blokkeer aanders meteen even de hele uitrit & Ga anders even janken joh huilies bij Wielklem en Co helemaal niet met "Anders".
Anders maak je geen woordgrapjesquote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef Croupouque het volgende:
Anders Moberg je maar Bupatih, straks word ik nog boos.
Anders weet ik niet waar dat ligt?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Anders verhuis jij naar Dillingen an der Saar?
Anders get jij even een life.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders staan ze daarom ook tussen haakjes![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Anders post je even een foto van een mooie dame hier.
Beter dan een zin met 'anders'.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Anders begin je een zin met "beter", dat is helemaal crisis en ik hoor het steeds vaker...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |