Ik dacht al. Wat een kut vebindingquote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef Party_P het volgende:
url van filmpjes:
http://213.93.212.26/
Is vanaf mijn eigen laptop gehost dus tja, verwacht geen hoge snelheden (max 60kb/s)
soms ligt die eruit, chello werkt dan ff niet mee!!
daar komt het idd op neer.quote:Dus die wolken bestaan helemaal niet?
Ah. Bedankt voor je hulpquote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef Klonk het volgende:
AMD 64 vroeg in het vorige topic n.a..v wat wolken die bij Hanover op de kaart hingen (ws valse echo)
[..]
daar komt het idd op neer.
De poes is toch wel binnen...?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef Party_P het volgende:
url van filmpjes:
http://213.93.212.26/
Is vanaf mijn eigen laptop gehost dus tja, verwacht geen hoge snelheden (max 60kb/s)
soms ligt die eruit, chello werkt dan ff niet mee!!
Vergeet niet dat er bij Leeuwarden een dubbele buienlijn is.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:31 schreef -Mk- het volgende:
1 flits in Leeuwarden
Begint weer licht te worden.
Wat een noodweer, poeh poeh..
Vervelend heh, mooi weerquote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef Robje23 het volgende:
Krijgt Twente nog meer of weer niks??? Want word er zo een keer gek van altijd beloven dat het Noodweer word en achteraf zijn het een paar druppels of helemaal niks tewijl zuid en west nederland bijna altijd de volle laag krijgt!
zou het in Utrecht nou klaar zijn met de regen ?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef KillerDream het volgende:
Status om 14:30 uur
[afbeelding]
Het achterveld op het ijselmeer is flink gegroeid.
De westen van Frieland kan dus nog een hoop regen verwachten.
Midden-Drenthe krijgt nu te maken met de buien lijn en zal over een half uur de provincie Groningen bereiken.
aha... dus de bui hier in hengelo was nog maar een voorproefje.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef KillerDream het volgende:
[afbeelding]
Midden-Drenthe krijgt nu te maken met de buien lijn en zal over een half uur de provincie Groningen bereiken.
Ja, Zeker de komen 3 uur geen stevige buien.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef paultjuhhh het volgende:
zou het in Utrecht nou klaar zijn met de regen ?
In dat groene stukje zitten Vroomshoop en Vriezenveen volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Robje23 het volgende:
Zoals het lijkt krijgen we toch nog wat? dat groene stukje in Twente is het droog en daar achter lijkt nog wel wat te zitten. afwachten maar weer
Ja, de buienlijn in twente is in activitiet gezckt.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef maestro1980 het volgende:
aha... dus de bui hier in hengelo was nog maar een voorproefje.
Hopen dat die lijn die nu boven de achterhoek ligt Enschede nog even meepakt straks.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef KillerDream het volgende:
[afbeelding]
Meer dan hangen doet ie hier momenteel niet..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef KillerDream het volgende:
Ik zie in Groningen West de donkere lucht in Frieland hangen.
Je cam is dood.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:47 schreef Robje23 het volgende:
en hoorde weer onweer iin de verte.
Dank u! Graci! Merci! Thanks!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef KillerDream het volgende:
727480
No wayquote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef KillerDream het volgende:
De wind is gaan liggen Groningen West
Hier begint het feest netquote:
Is dat dan een nieuw regengebied dat nog over het hele land komt (met andere woorden, is er nog hoop voor vanavond?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef FRaGMaN het volgende:
Wolkbreuk in Gorinchem. Gaat helemaal los hier
toch kewlquote:Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hier de shelf waar ik het over had, staat er helaas niet goed op, hij zag er veel scherper uit, maarja beter dan niets:
http://www.weerwoord.be/uploads/157200544880.jpg
Mee eens, het ziet er op de radar heftiger uit dan het is. Er is wel veel regen gevallen in bijvoorbeeld zeeland en nog een aantal andere plaatsen maar dat gebeurt wel vaker. Had er veel meer van verwacht.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Voor mijn gevoel, of eigenlijk mijn ervaring, zitten we hier hysterisch te doen om een heel normale regenbui....Het enige dat misschien apart is, is de snelle ommezwaai van het sóórt weer...
Groningen oost ook lekker windje, zit je daar onder die lekkere donkere wolkquote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef Poerkie het volgende:
[..]
No wayGroningen Noord waait het volop
![]()
Dan is binnen een half uurtje noord Limburg ook aan de beurt!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:14 schreef FRaGMaN het volgende:
Iedereen in het zuiden van Limburg kan zijn borst letterlijk weer nat maken binnen een paar minuten.
En die temperatuur is niet zo heel hoog meer...maar het kan zijn dat de bovenlucht nu eens lekker koud is, dan zou het nog wel goed kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef KillerDream het volgende:
Status om 15:00 uur
[afbeelding]
De buienlijn heeft Groningen bereikt en verdwijt binnen een uur naar de Noordzee.
Van Haarlem tot aan Maastricht ontstaat een nieuwe buien lijn.
De ontwikkeling lijkt rustig te verlopen.
Hoe groot dez egaat worden hangt puur van van de tempratuur in de provincie Gelderland en Overijssel.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Mee eens, het ziet er op de radar heftiger uit dan het is. Er is wel veel regen gevallen in bijvoorbeeld zeeland en nog een aantal andere plaatsen maar dat gebeurt wel vaker. Had er veel meer van verwacht.![]()
Dat zie je goedquote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef JoeKurr het volgende:
Ik zat net even de beelden van mijn webcam te bekijken, kwam ik dit tegen:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/shelf-04-07-2005.gif]afbeelding][/url]
Zie ik dat goed en zit daar stiekem een shelf in verstopt?
De animatie loopt van 06:08 tot 06:24 vanmorgen
Ik woon hier pal tegen de provincie Drenthe aan, en hier is met de passage van het koufront zelfs nog vrijwel geen regen gevallen, en inderdaad, ook niets te zien of horen wat op onweer wijst,quote:Op maandag 4 juli 2005 15:16 schreef KillerDream het volgende:
Ik zie totaal geen onweer mee in Friesland en Drenthe.
Klopt dat?
Die kijkt uit naar het Noord-Westen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:22 schreef FRaGMaN het volgende:
http://webcast.xs4all.nl/(...)=debrink%5Fgroningen
Webcam in Groningen
Yup, nog niet groot maar hij is der welquote:
Alweer?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:29 schreef dimage het volgende:
hier stond dus 15cm water in de straatmaar we hebben het ergste nu gehad. het oosten is nu aan de beurt.
De eerste spetters hebben Amsterdam bereikt, weinig spectakel inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Yup, nog niet groot maar hij is der wel. Alhoewel ik er niet veel van verwacht als ik de ontwikkeling zo zie.
Beide, uiteraardquote:
Idd veel meer is het niet, heb het raam alweer open staan, waait ook niet zo hard meerquote:Op maandag 4 juli 2005 15:35 schreef Stevie_ het volgende:
Groningen
Regent nog steeds...beschouw het als een gezellig bui'tje.
Yep. Wel verfrissend die regen though.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef -Mk- het volgende:
De wolken zagen er erg dreigend uit hier.
Had best wat kunnen worden.
Inmiddels regent het een tijdje matig. Maar om nou te spreken van noodweer hier? Nee, dat is erg overdreven.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef MikelenniuM het volgende:
verslikken? verdrinken zal je bedoelen![]()
Daar ben ik net 5km doorheengefietst, jeemig wat een water, ik ben drijfnatquote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef fratsman het volgende:
In Venlo begint het weer donker te worden + een flinke bui.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef Poerkie het volgende:
Groningen stelt niks voor, zie de regen amper... kan makkelijk even boodschappen gaan doen nu.
Kon met open jas terug. Beetje spetters. Maar als ik nu zou gaan...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan tijdens de terugweg niet echt droog thuis gekomen...
Overigens. Meeste is hier in Groningen wel gevallen. (regent nog wel aardig)
Ach, je moet het maar zo zien: als morgen weer volop zon is, groeit het gras weer goed! En jij maar maaien en alles.....quote:Op maandag 4 juli 2005 16:33 schreef Marky-Boom het volgende:
Het 2de buienlijntje staat op het punt om hier te passeren. Geen spectaculair uizicht. Gewoon een huis-tuin & keuken bui.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Er komt een tropische zone vanuit Andorra deze kant op nu....
Welkom terug Speedy. Ik maar denken dat je op vakantie wasquote:Op maandag 4 juli 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is de code voor vandaag?
Ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven een selfcloud gezien
Had mijn camera niet bij me dus dan maar met mobiel opgenomen, prachtig!!!!!
Zal kijken of ik vanavond nog een gaatje vrij heb
Plus het vochtige gedeelte vanuit mexico met de straalstroom.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]En een ijskoude lucht vanuit de noordpool
En straks nog een aardbeving in de Noordzee. Wat wil je nog meerquote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Plus het vochtige gedeelte vanuit mexico met de straalstroom.
En dat botst allemaal met elkaar boven Nederland.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
En jezus komt morgen weer op aardequote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
It's al in de mixquote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef Marky-Boom het volgende:
Juist, dan hebben we een tsunado.
En vertel jij eens waaarom jij ons alleen hebt gelatenquote:
Hey, ik snap het eindelijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt.
Er vormen nieuwe buien in belgie die flink kunnen uit groeien.
Daarnaast is er een nieuwe buien lijn die richting friesland trekt![]()
Hee wat doet u met mijn achtergrond!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:46 schreef AMD64 het volgende:
En Speedy, deze is nog voor u
Drelletje:
[afbeelding]
Ik mag het toch nogmaals hier plaatsen?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef drelletje het volgende:
[..]
Hee wat doet u met mijn achtergrond!Mooi is die geworden he? Je hebt geen idee hoe nat ik ben geworden toen! Moeson regens! Was aan het Chasen met iemand van het forum. Was wel leuk! En leuke foto's en filmpies!
Geef je mail maar... Of mail me ff op franciss at gmail dot comquote:Op maandag 4 juli 2005 16:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik mag het toch nogmaals hier plaatsen?
Dit moet speedy gewoon hebben gezien. En jij bedankt Drell
Heb jij misschien een 1280×1024 van?
Heb je ook geen telefoon in huis dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb niets in huis en heb honger. Maar durf niet richting de sjinees.
Je had me laatst ook al gemaildquote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef drelletje het volgende:
[..]
Geef je mail maar... Of mail me ff op franciss at gmail dot com
Dan mail ik hem je wel. Mijn mooiste chasre foto. Heb ook een aantal overstroom foto's maar heb nu geen zin ze te uploaden.
2 in 1. Wat wil je nog meerquote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Whehehe. Dat wel. Maar dan krijg ik een bezorghoer
Waar Drelletje toch niet goed voor isquote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nope dit heb ik niet gezien.
Wel een pracht van een selfcloud
YOEPIE!!quote:Waarschuwing voor het wegverkeer
Opgesteld op maandag 04 juli 2005, om 17.05 uur.
AQUAPLANING
Zware buien in het noordoostelijk deel van het land trekken verder naar
het noordoosten. Deze buien kunnen in korte tijd veel neerslag geven en
kunnen daardoor gevaar opleveren op de weg.
Een volgende buienlijn met onweer boven Zeeuws-Vlaanderen trekt de
komende uren noordoostwaarts over ons land.
Update 18.00 uur
Haha heb ik voor jullie gedaan! Midden in een weiland staan terwijl er noodweer komt! Alles voor DASOOquote:
quote:
waar is hier?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:57 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het onweert en regent hier weer.
Mwah. 't is toch wel enigszins afgekoeld. Beter dan vanmorgen iigquote:Op maandag 4 juli 2005 18:07 schreef man_in_love het volgende:
Hier in M'streech vind ik het weer benauwd warm. Doe nog maar zo'n buitje!
En hopen dat je niet getroffen wordtquote:Op maandag 4 juli 2005 17:23 schreef drelletje het volgende:
[..]
Haha heb ik voor jullie gedaan! Midden in een weiland staan terwijl er noodweer komt! Alles voor DASOO
Ik hield nog een tijdje een ijzeren hek vast... heb ik toch maar even los gelatenquote:
Whehehe. Weet jij wat. Ik ga met een lange ijzeren paal rondlopen in een weiland. Maak jij de foto?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik hield nog een tijdje een ijzeren hek vast... heb ik toch maar even los gelaten
Heb m'n vader er niet over gehoord (die zit op Terschelling), wel dat er enkele takken waren afgebroken.quote:"Journalist en fotograaf Jan Karel Lameer was op Terschelling getuige van een hoos, die over de dorpen Hoorn, Lies en Formerum trok. Er gingen enkele zware bomen om en enkele huizen en auto's werden (licht) beschadigd." KNMI
In Duitsland was afgelopen weekend (dacht ik) een jonge van 17 door de bliksem dodelijk getroffen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Whehehe. Weet jij wat. Ik ga met een lange ijzeren paal rondlopen in een weiland. Maak jij de foto?
Klinkt dus echt heer erg spannend.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Heb m'n vader er niet over gehoord (die zit op Terschelling), wel dat er enkele takken waren afgebroken.
Tja. Dan vraag je er ook naarquote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In Duitsland was afgelopen weekend (dacht ik) een jonge van 17 door de bliksem dodelijk getroffen.
Hij liep met een paraplu over een open veld of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |