quote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef MikelenniuM het volgende:
verslikken? verdrinken zal je bedoelen![]()
Daar ben ik net 5km doorheengefietst, jeemig wat een water, ik ben drijfnatquote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef fratsman het volgende:
In Venlo begint het weer donker te worden + een flinke bui.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef Poerkie het volgende:
Groningen stelt niks voor, zie de regen amper... kan makkelijk even boodschappen gaan doen nu.
Kon met open jas terug. Beetje spetters. Maar als ik nu zou gaan...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan tijdens de terugweg niet echt droog thuis gekomen...
Overigens. Meeste is hier in Groningen wel gevallen. (regent nog wel aardig)
Ach, je moet het maar zo zien: als morgen weer volop zon is, groeit het gras weer goed! En jij maar maaien en alles.....quote:Op maandag 4 juli 2005 16:33 schreef Marky-Boom het volgende:
Het 2de buienlijntje staat op het punt om hier te passeren. Geen spectaculair uizicht. Gewoon een huis-tuin & keuken bui.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Er komt een tropische zone vanuit Andorra deze kant op nu....
Welkom terug Speedy. Ik maar denken dat je op vakantie wasquote:Op maandag 4 juli 2005 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is de code voor vandaag?
Ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven een selfcloud gezien
Had mijn camera niet bij me dus dan maar met mobiel opgenomen, prachtig!!!!!
Zal kijken of ik vanavond nog een gaatje vrij heb
Plus het vochtige gedeelte vanuit mexico met de straalstroom.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]En een ijskoude lucht vanuit de noordpool
En straks nog een aardbeving in de Noordzee. Wat wil je nog meerquote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Plus het vochtige gedeelte vanuit mexico met de straalstroom.
En dat botst allemaal met elkaar boven Nederland.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
En jezus komt morgen weer op aardequote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
It's al in de mixquote:Op maandag 4 juli 2005 16:43 schreef Marky-Boom het volgende:
Juist, dan hebben we een tsunado.
En vertel jij eens waaarom jij ons alleen hebt gelatenquote:
Hey, ik snap het eindelijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt.
Er vormen nieuwe buien in belgie die flink kunnen uit groeien.
Daarnaast is er een nieuwe buien lijn die richting friesland trekt![]()
Hee wat doet u met mijn achtergrond!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:46 schreef AMD64 het volgende:
En Speedy, deze is nog voor u
Drelletje:
[afbeelding]
Ik mag het toch nogmaals hier plaatsen?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef drelletje het volgende:
[..]
Hee wat doet u met mijn achtergrond!Mooi is die geworden he? Je hebt geen idee hoe nat ik ben geworden toen! Moeson regens! Was aan het Chasen met iemand van het forum. Was wel leuk! En leuke foto's en filmpies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |