quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
Ik weet hetquote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Tique het volgende:
Beetje matig molluck
zebbie..dat was geen vreemd taalgebruik..dat was een typfout
Beetje snel doorposten en dan istie vol voor de modjes hem op slot kunnen gooienquote:
Die moet je dan zelf maar ff regelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Billekoek het volgende:
Ik mis tieten
Grolschquote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef tho_Omas het volgende:
Brand bier
Dat kan dan de volgende wordenquote:
Verkapte FIPO TVPquote:Op maandag 4 juli 2005 14:06 schreef Sjoe538 het volgende:
lol
Bier lied in inmiddels geregeld.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:10 schreef Sjoe538 het volgende:
deel 10, 11 en 12 missen nog.. het bier-lied en de smileys.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
Ik zie nu pas dat ik post 299 had ipv 300volgens mij zit Ijsmijs zich nu uit te leven op een volwaardige OP
Daar valt niet over te twisten!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:10 schreef tho_Omas het volgende:
Kroketten zijn heerlijk
ik hoorde van de week een ongeluk, op drie meter van mijn achterdeurquote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Tique het volgende:
* Tique ziet net bijna een auto+brommerongeluk
Zag je het bijna als in, het gebeurde net buiten je gezichtsveld, of als in het gebeurde net niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Tique het volgende:
* Tique ziet net bijna een auto+brommerongeluk
De lay-out is wel tof zoquote:
een bijna brommer, een fiets dusquote:Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Tique het volgende:
wat zeg ik..ik zie net een bijna brommer met auto ongeluk..
is ff wat anders als het bijna zien
Het regent hier
Net zei je iets andersquote:Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Tique het volgende:
wat zeg ik..ik zie net een bijna brommer met auto ongeluk..
is ff wat anders als het bijna zien
Het regent hier
Het werd ook al vrij rustig hierquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef kanaiken het volgende:
Kutpc, wilde niet meer opstarten
ff nieuwe opstartsector gemaakt
dat wijffie was zo aan het janken, ik moest wat doenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Tique het volgende:
snellejelle! Dat doe je toch niet
Een beetje kroketten weggeven
Het was dus als in het gebeurde net niet, op de webcam zeg maar
Ik moest lachenquote:
wees maar blij dat ik dat zo snel ff gefixed hebquote:
Anders had je nog een topic gemistquote:Op maandag 4 juli 2005 14:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
wees maar blij dat ik dat zo snel ff gefixed heb
(gemiddeld 8 per dag)quote:
Dat moeten we niet hebbenquote:
nee, alleen d'r bierquote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef Tique het volgende:
Anders verdraaien jullie mijn woorden even![]()
en snellejelle, heb je der tieten nog mogen zien?
Nee hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
Ik zie nu pas dat ik post 299 had ipv 300volgens mij zit Ijsmijs zich nu uit te leven op een volwaardige OP
en dan?quote:
Alle frikandellen van een ander opeten is écht not-donequote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef So_Addictive het volgende:
OKÉ Ik heb een gegronde reden om vandaag flink te bieren!!
Ik heb een flat gekregen
lekker frituren zonder pa en ma (die vreten al mijn frikandellen op)
De topics gaan snel tegenwoordigquote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben
nah, dat had ik een andere pc uitgezocht
In een dergelijke bevinding kan ik mij volledig vinden, mijn waerde [14.gif]quote:
zal eens tijd wordenquote:
not even closequote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef Zebbie het volgende:
Kwartet
wel een minpuntje...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Alle frikandellen van een ander opeten is écht not-done
Ik had het over jouquote:
oh gelukkig maarquote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik was even bezig met een nieuw icoontje.
zeg jij met die ppdquote:
die kan ik wel regelen voor je, maar dan moet je niet gaan zeuren over de smaakquote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
wel een minpuntje...
ik moet ze wel voortaan zelf betalen![]()
weet iemand een illegaal goedkope frikandellen adresje?
En dan komt er een snellejelle meet?quote:
quote:
In tig keer zoveel tijdquote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow
maar ik wel twee keer zoveel posts
Met bier, frikandellen en zoete pinda's?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]een meet voor alle jelle's van het forum
quote:
voor de 3000 moet ik er nog 450 postenquote:
Ik vind van welquote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
oh gelukkig maar![]()
best goeie OP al zeg ik het zelf
Ah ja, dat heb ik vaker gehoordquote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]ik was vroeger een echte kwaliteitsposter
zoiets jahquote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met bier, frikandellen en zoete pinda's?
Ga je vandaag halenquote:
kwaliwatquote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]ik was vroeger een echte kwaliteitsposter
Dan wil ik ook wel komen, dan ko ik wel gekleed als een echte jellequote:
Ik heb zelf ook al zitten denken, maar ik ben een noob in het topic openenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef Sjoe538 het volgende:
Goed en nu nemen we allemoal even een break en gaan we proberen een échte TTT te bedenken.
Kijk terug in de oude topics in de TTT lijst.
-12000 nog watquote:
je bent een jelle of je bent geen jellequote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel komen, dan ko ik wel gekleed als een echte jelle![]()
Valt er voor mij geen uitzondering te maken?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent een jelle of je bent geen jelle
Én ik lach je uitquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Valt er voor mij geen uitzondering te maken?
Nouja, dan regel ik de zoete pinda's wel en dan moet je maar met de andere jelle's genieten.quote:
Ik kijk wel ffquote:Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef Tique het volgende:
weet iemand toevallig hoe warm het buiten is?
Anders ga ik wel in m'n korte broek ofzo.. scheelt weer kleding dat nat wordt
Hier in het westen 15,7quote:
ik spreek je over een jaar nog wel esquote:Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Sorry dat ik ook nog een leven buiten Fok! heb![]()
Dat dacht ik in het begin ook, en kijk wat er van me geworden isquote:Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Sorry dat ik ook nog een leven buiten Fok! heb![]()
Okequote:Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik spreek je over een jaar nog wel es
Je gebruikt wel PI'squote:
Dat is dan wel weer tofquote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Tique het volgende:
15,7 is me toch net iets te koud
naja..dan maar naar buiten met de kingsize Heineken paraplu
Dat mag wel een TT voor het volgende topic wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
Dit topic gaat haaaard, dit is nog erger dan de Pottekijkers-reeks
En wat vinden jullie van mijn filosofische uitspraak, daar wordt net helemaal overheen gespamd
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
Jij hebt je avatar veranderd toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef tho_Omas het volgende:
Het wordt tijd voor de 2000
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
Dit topic gaat haaaard, dit is nog erger dan de Pottekijkers-reeks
En wat vinden jullie van mijn filosofische uitspraak, daar wordt net helemaal overheen gespamd
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils slikt!
Nachtelijke slowchatquote:
Wél na 12 uurquote:
En verduidelijken de posts zeerquote:
Gewoon 1 klikje, je drukt toch ook op het knopje van invoerenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef Tique het volgende:
om een PI in te stellen moet je te vaak klikken, dan typ ik liever
Wat was je vorrige plaatje ook alweer?quote:
Zo'n leuk plaatje links bovenaan je postquote:
Ik quote toch allesquote:
ow daar besteedt ik geen tijd aanquote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo'n leuk plaatje links bovenaan je post
Ik doe het tegenwoordig altijd, het is 0,02 seconden meer tijd dat alleen op invoeren klikkenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow daar besteedt ik geen tijd aan
dan kan ik minder posten
Ik herkende je al niet meerquote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat waren carambola's, mooie dingen waren dat![]()
op 50 reacties is dat toch mooi een secondequote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig altijd, het is 0,02 seconden meer tijd dat alleen op invoeren klikken
Puik!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Tique het volgende:
ik quote alleen wanneer ik dat nodig vind
Ik ga de paraplu pakken..
En als je er dan 600 per dag hebtquote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op 50 reacties is dat toch mooi een seconde
ik kan niet quotenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Tique het volgende:
ik quote alleen wanneer ik dat nodig vind
Ik ga de paraplu pakken..
Geef toe, die post sloeg nergens opquote:
zaterdag 48quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat mag wel een TT voor het volgende topic worden
Linkje naar de postcounter:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57
Zegt wat over de andere dagen danquote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
zaterdag 48
zondag niet in de lijsten![]()
Maar ik heb de laatste week mijn gemiddelde wel met 2 posts per dag omhooggekrikt
Hier ook, misschien ga ik naar het strandquote:
gefeliquote:
Jezus wat een dingquote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Tique het volgende:
Dit is mijn plu.
Als je een foto in de op wilt moet je ff een half uurtje wachten, dan pak ik mijn andere Heineken spulletjes en andere bierglazen/pullen/pitchers er wel bij
[[url=http://img286.imageshack.us/img286/1760/foto0589ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
tis geen 'pimp met je heineken spullen topic'quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Tique het volgende:
Dit is mijn plu.
Als je een foto in de op wilt moet je ff een half uurtje wachten, dan pak ik mijn andere Heineken spulletjes en andere bierglazen/pullen/pitchers er wel bij
[[url=http://img286.imageshack.us/img286/1760/foto0589ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wat zit er ín de frituur?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Molluck het volgende:
*signing off...ff naar de frituur
Daar kan een heel gezin onder schuilenquote:
Wel een pimp met je bierspullen topicquote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis geen 'pimp met je heineken spullen topic'
Betekent dat nee?quote:
nou..bijnaquote:
ziet er goed uitquote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef Tique het volgende:
Dit is mijn plu.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
[..]
nou..bijna
Alleen nu is hij ff bedoeld voor mij en de hond.
De honddenk je dan.. Ja, de hond..die houd niet van regen en komt straks tegen me aanlopen zodat hij ook kan schuilen onder de plu
![]()
![]()
*Biertje taptquote:
Ik alleen maar Grolschquote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow, ik heb alleen maar heinekenbier
nvm.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:52 schreef Sjoe538 het volgende:
is mijn usericon stuk of ligt het aan mij.
Nu doet ie het weerquote:Op maandag 4 juli 2005 14:52 schreef Sjoe538 het volgende:
is mijn usericon stuk of ligt het aan mij.
Dat ziet er zeer modern uitquote:Op maandag 4 juli 2005 14:53 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een mooie frituurpan gekocht![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:53 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
![]()
Mooiiiquote:Op maandag 4 juli 2005 14:53 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ja, nu je t zegtquote:
*stil*quote:
Ik durfte net al haast niet meer naar boven te lopen omdat ik bang was iets te missenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, ben je een paar uur weg, mis je een compleet deel
3,5 literquote:Op maandag 4 juli 2005 14:53 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
![]()
SC m'n jongen, SCquote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Tering, deel 13 alweer. Ik dacht ik lees me weer eventjes in vanaf deel 6, deel 6 uitgelezen, toch maar niet verder gegaan..
Heb ik veel gemist?
Oke, doe nu maar met je king-size plu voor het harder gaat regenenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Tique het volgende:
die frituurpan wil ik ook niet!
Geef mij maar een patatzaakfrituurpaninstallatie
ok..ik ga de hond uitlaten.. zo beter?
het is hier zojuist gestopt met regenenquote:
[14.gif]quote:
Als ik je icoon verander, is dat dan voor iedereen?quote:
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ik je icoon verander, is dat dan voor iedereen?
Wij hebben een oude rot, vele duizenden kilo's frituursel zijn daar al mee bereidquote:Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
3,5 liter
ik zoek een plaatje van mijn friteuse maar kan niet vinden
Je kan er toch ook gewoon een stel nieuwe icoontjes neerzetten?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik ben dit eigenlijk best wel zat, misschien dat ik eens wat nieuws ga verzinnen voor mijn usericon.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik durfte net al haast niet meer naar boven te lopen omdat ik bang was iets te missen
Alsof jij nog niet genoeg pauze hebt gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef snellejelle het volgende:
kee, ik ben even met pauze
cappuccinodrinken
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik had ook al m'n 5000ste in dit topic
![]()
Ik heb vannacht maar een half deeltje gemistquote:
nu mag ik zelfs van mijn werkplek afquote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Alsof jij nog niet genoeg pauze hebt gehad
Nouja, nogmaals gefeliciteerd dan maarquote:
ctrl+F5quote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan hem niet veranderen bij je.
Kan, maar ik zit te bedenken om iets nieuws te maken ofzo...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan er toch ook gewoon een stel nieuwe icoontjes neerzetten?![]()
Een kans die je niet mag missen natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nu mag ik zelfs van mijn werkplek af![]()
damn..quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb vannacht maar een half deeltje gemist![]()
![]()
BIER!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nu mag ik zelfs van mijn werkplek af![]()
Aan wat zat je te denken?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ctrl+F5
[..]
Kan, maar ik zit te bedenken om iets nieuws te maken ofzo...
Nouja, nog 7quote:
Dan wordt dat wel veel [BeF] !quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat denken jullie van een tekst in mijn UI plaatsen? is makkelijk te maken...
Heb je er voorbeelden van?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat denken jullie van een tekst in mijn UI plaatsen? is makkelijk te maken...
Hier is nu een licht briesje, de stilte voor de storm?quote:
Heb het vaak als sign gehad op fora waar je plaatjes als sign mag. Op een ander forum heb ik een sign waar je in kan tekenen. Maar daar is een usericon te klein voor.quote:
Je kan natuurlijk met een .gif een soort filmpje maken, als ik naar je andere creaties kijk moet je dat kunnen denk ik?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Of een uhmmm, uhmmm, stel eens iets voor. Iets dynamisch graag..
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb het vaak als sign gehad op fora waar je plaatjes als sign mag. Op een ander forum heb ik een sign waar je in kan tekenen. Maar daar is een usericon te klein voor.
Je kan dus gewoon tekst invoerne op een pagina die dan voor iedereen te zien is in mijn sign.
Of de laatste 3 teksten die ingevoerd zijn in een gifje.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk met een .gif een soort filmpje maken, als ik naar je andere creaties kijk moet je dat kunnen denk ik?
Ja, een soort combinatie van de 2quote:Op maandag 4 juli 2005 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of de laatste 3 teksten die ingevoerd zijn in een gifje..
En trots dat ie is hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
En je mag een kleur kiezen als achtergrond bij je tekst. als er dan 3 teksten zijn met verschillende kleuren krijg je nog steeds zo'n irritant flashend usericon..
Jammer dat ik zelf totaal geen verstand heb van het maken van .gif jesquote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ach, je moet toch wat te doen hebben naast bier en frituur..
Met dat soort dingen heb ik echt totaal geen ervaringquote:Op maandag 4 juli 2005 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Dit heeft nu weinig te maken met gifjes..
Ik moet nu 3 sliders maken waarmee je door rood groen en blauw te mengen kleuren kan maken. En dan als dat allemaal klaar is een stukje veld waarin je tekst in kan voeren en dan komt het simpelste, de tekst in een plaatje zetten..
Nieuwe inputquote:
Je leert gewoon wat talen enzo. Je begint met html, dan wat css en javascript, dan wat php. Na een tijdje gaan dit soort dingen vanzelf. Is voornamelijk logisch nadenken.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik echt totaal geen ervaring, hoe heb je dat geleerd?
Html heb ik wel redelijk onder de knie, de basis dan. Van de rest weet ik nog niet echt veel af.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je leert gewoon wat talen enzo. Je begint met html, dan wat css en javascript, dan wat php. Na een tijdje gaan dit soort dingen vanzelf. Is voornamelijk logisch nadenken.
Oké, tofquote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef Tique het volgende:
Ik ben weer terug! De hond heeft weer lekker gerend
Ik ga kijken of ik een leuke foto kan maken
Het waait hier nu wel redelijk hardquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef Tique het volgende:
T wil niet echt lukken...
K heb geen dig cam, gebruik die van mijn telefoon en die is niet goed genoeg
Ach ja, we hebben ten minste een fotootjequote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Tique het volgende:
Idd, sorry dat ik geen volledige drankverzameling foto kan maken
Dat had ff beter gestaan!
+Tietenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef So_Addictive het volgende:
Hallo is dit nog het bier en frituur topic
Tof.quote:
2 kroket en bier Bittequote:Op maandag 4 juli 2005 15:47 schreef Tique het volgende:
Mensen..ik heb honger, wie frituurt er mee?
Daar werk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 15:49 schreef So_Addictive het volgende:
* So_Addictive gaat na het werk even langs de Mac
cafeïne en bier, afgekort tot cafeïnebier.quote:
Cool.quote:
JDude is er weer, Tique is er weer, hopelijk kunnen we weer een beetje een rappe chat opzettenquote:
Lijkt me toch niet zo'n goed brouwsel, drink je je 's avonds helemaal klem en lig je daarna nog 4 uur wakker.quote:
Bijlezen lijkt me iig niet zo'n goed idee om aan te beginnenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef star_gazer het volgende:
De reeksch gaat hard. Ben zo druk bezig op mijn stage dat ik amper tijd heb om bij te blijven
Ik ben vandaag traag als stront door een trechter, vakantieritme begint er al aardig in te komenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
JDude is er weer, Tique is er weer, hopelijk kunnen we weer een beetje een rappe chat opzetten
Ja tuurlijk, en nu moet en zal het me lukken eens een goede [me] te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:54 schreef Tique het volgende:
Zebbie, dan drink je dan toch ander bier...
* Tique] koffie neemt[/me]
Bij mij ook, 12 uur 's ochends beginnen en 's nachts om half 4 stoppenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vandaag traag als stront door een trechter, vakantieritme begint er al aardig in te komen
Ipv een koffie automaat een caffeinebier tap op m'n stage... Enne dan zuip je s'avonds toch gewoon bier...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo'n goed brouwsel, drink je je 's avonds helemaal klem en lig je daarna nog 4 uur wakker.
Ja, maar dan loop je overdag dus alsnog dronken door, wil je niet, en 's avond wil je ook niet wakker blijven, dus dan wil je het ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Ipv een koffie automaat een caffeinebier tap op m'n stage... Enne dan zuip je s'avonds toch gewoon bier...
[me= Ik doe het gewoon lekker zoals vanoudsquote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Tique het volgende:
Kom op zebbie..zo moeilijke is het niet
* Tique] doet het wel even voor[/me]
"/me" aan het begin van de zin zetten
Jou me's verpesten het weerquote:Op maandag 4 juli 2005 15:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
* Ik doe het gewoon lekker zoals vanouds
![]()
Die hele [ me = toestand is er alleen ingestopt om bij quotes de goeie me weer te geven. Vroeger was er een bug, waardoor als je iemand quote met een me-tag je eigen naam daar kwam te staan. Als je de / me wilt gebruiken, inderdaad gewoon slash me (aan elkaar) en dan je tekst.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, en nu moet en zal het me lukken eens een goede [me] te maken![]()
* Zebbie Probeert
![]()
ik ga een nieuwe ontwikkelen.... Caffienealcoholvrijbierquote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je overdag dus alsnog dronken door, wil je niet, en 's avond wil je ook niet wakker blijven, dus dan wil je het ook niet.
* Zebbie lust bier?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Die hele [ me = toestand is er alleen ingestopt om bij quotes de goeie me weer te geven. Vroeger was er een bug, waardoor als je iemand quote met een me-tag je eigen naam daar kwam te staan. Als je de / me wilt gebruiken, inderdaad gewoon slash me (aan elkaar) en dan je tekst.
Van bovenstaande zin klopt grammaticaal geen hol trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |