Html heb ik wel redelijk onder de knie, de basis dan. Van de rest weet ik nog niet echt veel af.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je leert gewoon wat talen enzo. Je begint met html, dan wat css en javascript, dan wat php. Na een tijdje gaan dit soort dingen vanzelf. Is voornamelijk logisch nadenken.
Oké, tofquote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef Tique het volgende:
Ik ben weer terug! De hond heeft weer lekker gerend
Ik ga kijken of ik een leuke foto kan maken
Het waait hier nu wel redelijk hardquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef Tique het volgende:
T wil niet echt lukken...
K heb geen dig cam, gebruik die van mijn telefoon en die is niet goed genoeg
Ach ja, we hebben ten minste een fotootjequote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Tique het volgende:
Idd, sorry dat ik geen volledige drankverzameling foto kan maken
Dat had ff beter gestaan!
+Tietenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef So_Addictive het volgende:
Hallo is dit nog het bier en frituur topic
Tof.quote:
2 kroket en bier Bittequote:Op maandag 4 juli 2005 15:47 schreef Tique het volgende:
Mensen..ik heb honger, wie frituurt er mee?
Daar werk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 15:49 schreef So_Addictive het volgende:
* So_Addictive gaat na het werk even langs de Mac
cafeïne en bier, afgekort tot cafeïnebier.quote:
Cool.quote:
JDude is er weer, Tique is er weer, hopelijk kunnen we weer een beetje een rappe chat opzettenquote:
Lijkt me toch niet zo'n goed brouwsel, drink je je 's avonds helemaal klem en lig je daarna nog 4 uur wakker.quote:
Bijlezen lijkt me iig niet zo'n goed idee om aan te beginnenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef star_gazer het volgende:
De reeksch gaat hard. Ben zo druk bezig op mijn stage dat ik amper tijd heb om bij te blijven
Ik ben vandaag traag als stront door een trechter, vakantieritme begint er al aardig in te komenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
JDude is er weer, Tique is er weer, hopelijk kunnen we weer een beetje een rappe chat opzetten
Ja tuurlijk, en nu moet en zal het me lukken eens een goede [me] te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:54 schreef Tique het volgende:
Zebbie, dan drink je dan toch ander bier...
* Tique] koffie neemt[/me]
Bij mij ook, 12 uur 's ochends beginnen en 's nachts om half 4 stoppenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vandaag traag als stront door een trechter, vakantieritme begint er al aardig in te komen
Ipv een koffie automaat een caffeinebier tap op m'n stage... Enne dan zuip je s'avonds toch gewoon bier...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo'n goed brouwsel, drink je je 's avonds helemaal klem en lig je daarna nog 4 uur wakker.
Ja, maar dan loop je overdag dus alsnog dronken door, wil je niet, en 's avond wil je ook niet wakker blijven, dus dan wil je het ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Ipv een koffie automaat een caffeinebier tap op m'n stage... Enne dan zuip je s'avonds toch gewoon bier...
[me= Ik doe het gewoon lekker zoals vanoudsquote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Tique het volgende:
Kom op zebbie..zo moeilijke is het niet
* Tique] doet het wel even voor[/me]
"/me" aan het begin van de zin zetten
Jou me's verpesten het weerquote:Op maandag 4 juli 2005 15:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
* Ik doe het gewoon lekker zoals vanouds
![]()
Die hele [ me = toestand is er alleen ingestopt om bij quotes de goeie me weer te geven. Vroeger was er een bug, waardoor als je iemand quote met een me-tag je eigen naam daar kwam te staan. Als je de / me wilt gebruiken, inderdaad gewoon slash me (aan elkaar) en dan je tekst.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, en nu moet en zal het me lukken eens een goede [me] te maken![]()
* Zebbie Probeert
![]()
ik ga een nieuwe ontwikkelen.... Caffienealcoholvrijbierquote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je overdag dus alsnog dronken door, wil je niet, en 's avond wil je ook niet wakker blijven, dus dan wil je het ook niet.
* Zebbie lust bier?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Die hele [ me = toestand is er alleen ingestopt om bij quotes de goeie me weer te geven. Vroeger was er een bug, waardoor als je iemand quote met een me-tag je eigen naam daar kwam te staan. Als je de / me wilt gebruiken, inderdaad gewoon slash me (aan elkaar) en dan je tekst.
Van bovenstaande zin klopt grammaticaal geen hol trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |