Gewoon 1 klikje, je drukt toch ook op het knopje van invoerenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef Tique het volgende:
om een PI in te stellen moet je te vaak klikken, dan typ ik liever
Wat was je vorrige plaatje ook alweer?quote:
Zo'n leuk plaatje links bovenaan je postquote:
Ik quote toch allesquote:
ow daar besteedt ik geen tijd aanquote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo'n leuk plaatje links bovenaan je post
Ik doe het tegenwoordig altijd, het is 0,02 seconden meer tijd dat alleen op invoeren klikkenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow daar besteedt ik geen tijd aan
dan kan ik minder posten
Ik herkende je al niet meerquote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat waren carambola's, mooie dingen waren dat![]()
op 50 reacties is dat toch mooi een secondequote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig altijd, het is 0,02 seconden meer tijd dat alleen op invoeren klikken
Puik!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Tique het volgende:
ik quote alleen wanneer ik dat nodig vind
Ik ga de paraplu pakken..
En als je er dan 600 per dag hebtquote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op 50 reacties is dat toch mooi een seconde
ik kan niet quotenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Tique het volgende:
ik quote alleen wanneer ik dat nodig vind
Ik ga de paraplu pakken..
Geef toe, die post sloeg nergens opquote:
zaterdag 48quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat mag wel een TT voor het volgende topic worden
Linkje naar de postcounter:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57
Zegt wat over de andere dagen danquote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
zaterdag 48
zondag niet in de lijsten![]()
Maar ik heb de laatste week mijn gemiddelde wel met 2 posts per dag omhooggekrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |