Hellevoet is het ook ongeveer 18quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Die kans is klein.
De tempratuur is daarvoor teveel gezakt.
Maar als de zon er weer bijkomt, en de lucht warm weer op rond de 25 graden.
Dan sluit ik niets uit!
[afbeelding]
Hoorde het net op de Belgische radioquote:Op maandag 4 juli 2005 14:04 schreef Allan24 het volgende:
[b]De provincie West-Vlaanderen bereidt intussen al de aanvraag voor om door het rampenfonds erkend te worden als rampgebied.
hoera, ik zit vannacht de hele nacht op weg zoals het er nu uitzietquote:Op maandag 4 juli 2005 14:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
Boven Belgie beweegt anders weer een nieuwe kleinere formatie die zich ontwikkelt, en behoorlijk noordelijk trekt. Te zien op de beelden van 13:45.
Maar ze trekken allemaal te snel over voor het echte werk. Volgens mij zit er trouwens ook nog genoeg boven Frankrijk dat deze kant op komt vanavond/vannacht.
De zon komt rustig doorquote:Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef -Mk- het volgende:
De lucht ziet er echt heel mooi uit
Had ik m'n digicam maar
Tering.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:09 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
De schade bij ons, de partytent van de buren 2 deuren verderop is in onze tuin beland.
tofquote:Op maandag 4 juli 2005 14:09 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
De schade bij ons, de partytent van de buren 2 deuren verderop is in onze tuin beland.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:09 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:10 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Omfg, ik bloed aan alle kanten, kreeg ik een ijzeren pot met bloemen tegen me gezicht aan door die wind.
In Leeuwarden kan inmiddels ook het lampje aan.quote:
Ow, met Real Player lukt het, als het goed is downloadt hij automatisch extra software als dat nodig is...quote:
Bij Hannover (D) ligt ook een plukje uren stil. Wat is daar aan de hand? Of is het gewoon windstil?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:12 schreef DemonRage het volgende:
Er komt nog een plukje vanuit België deze kant op trekken... denk dat ZO-Brabant en Limburg er nog wat van mee kunnen krijgen.
[afbeelding]
Laat ik die player nou nét niet hebbenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, met Real Player lukt het, als het goed is downloadt hij automatisch extra software als dat nodig is...
lijkt me een valse echo.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bij Hannover (D) ligt ook een plukje uren stil. Wat is daar aan de hand? Of is het gewoon windstil?
het einde nadertquote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
komt er bij jou lava uit de lucht
Bij de andere al krokodillentranen
En dat deel je door minstens 10 nieuwsgierige users... krijg je een download op modemsnelheden.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Party_P het volgende:
url van filmpjes:
http://213.93.212.26/
Is vanaf mijn eigen laptop gehost dus tja, verwacht geen hoge snelheden (max 60kb/s)
Hier in Vroomshoop zowat niks nog geen5 km verder uhzm nu ik dit zeg begint het wat harder.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vriezenveen is nou op z'n toppunt, het komt met bakken uit de hemel.
Inmiddels zijn die krokodillen ook aan het grommen. Het gerommel wordt steeds harderquote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef AMD64 het volgende:
[..]
komt er bij jou lava uit de lucht
Bij de andere al krokodillentranen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |