ok thanks, er komt nu net een zeer pik zwarte lucht aanquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Nee, lange sluitertijd, lage ISO waarde en klein diafragma.
Bliksem geeft genoeg licht om de foto goed te belichten.
Maar dat willen wij nietquote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef Masegate het volgende:
Hey, ik zie weer blauwe lucht!
f-o-t-o.....aarrrrghhhhhhquote:
Hmm. Komen na die wolken, nieuwe?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:45 schreef KillerDream het volgende:
Status om 13:30 uur
[afbeelding]
De buienlijn lijkt zich weer aan elkaar te voegen.
De ruimte tussen de buien is nog maar een kleine 5-10 KM.
De activiteit en de dikte van de buien nemen weer toe zoals voorspeelt.
De snelehid is nog steeds rond de 30 - 35 KM/h.
Het was een reactie op een foto van een user. Echt mooi gewoon.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef anneja het volgende:
[..]
f-o-t-o.....aarrrrghhhhhh
en mijn perenijsjes zijn op. En het duurt nog vijf uur voor die lijn hier is.
Nee, niet direct.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef AMD64 het volgende:
Hmm. Komen na die wolken, nieuwe?
Jammer. Ook geen verrassingen? (wolken die plots ontstaan?)quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Nee, niet direct.
Het is nu namelijk redelijk schoon boven Belgie.
voor mijn gevoel is het weinig afgekoeld.......quote:Op maandag 4 juli 2005 13:54 schreef someone24 het volgende:
Hier in eindhoven is het ook helemaal over, maar gelukkig wel lekker afgekoelt
Het is hier nog steeds 20-24 graden.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor mijn gevoel is het weinig afgekoeld.......
Die kans is klein.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:54 schreef AMD64 het volgende:
Jammer. Ook geen verrassingen? (wolken die plots ontstaan?)
Krokodillentranen? Waar woon je? In de oase?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:56 schreef Oldbie het volgende:
Grote krokodillentranen vallen nu uit de lucht. En veel.
Geen onweer helaas
20 km ten noordwesten ookquote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef Mordreth het volgende:
Hier in Zwolle kan het zo te merken ook elk moment gaan losbarsten
hmm... ik vind het nog wel meevallen hier (ook lwd)quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef -Mk- het volgende:
Eindelijk begint het hier in Lwd donker te worden
Het waait ook aardig trouwens.
ik heb geen betrouwbare thermometer maar mijn gevoel zegt nog ergens halverwege de 20, en de wind is gaan liggen dus nog wat benauwder....quote:
Ik zit 4 hoog, dus kan het mooi zien.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
hmm... ik vind het nog wel meevallen hier (ook lwd)
*mee eens isquote:Op maandag 4 juli 2005 13:58 schreef Waxxer het volgende:
Zwolle: gewoon een eehhh... een bui.
Mensen in andere delen van het land werken ook nog. Die hebben niet tijd om alleen maar foto's te maken en op Fok rond te hangenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:02 schreef man_in_love het volgende:
Nu blijkt trouwens wel dat de in Zuidelijk Nederland wonende mensen de beste posters zijn. Toen de bui er aan kwam was deeltje 96 in een uur vol. Dit deel loopt alweer veel langer, en we wachten nog op diverse foto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |