Moet geduld hebben, met beetje geluk in twente erg veel regen, en flink hard ookquote:Op maandag 4 juli 2005 13:25 schreef Robje23 het volgende:
Kan Twente nog wat verwachten of waait het weer is voorbij?
Denk je dat ik eeuwig achter me comp zit met zo een weer, Ik was net buiten! En nu komt er weer een shelfje over!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja wathet wordt in de bilt juist nu weer wat droger hoor
quote:
In Vroomshoop net zo het lijkt alleen maar benauwder te worden!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:30 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nu moet het verdomme is afgelopen zijn met die 30 graden hier in Vriezenveen.
Nee momenteel nog geen druppel hier gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik zie hier in Vriezenveen een paar wolken uit de richting van Vroomshoop komen, zit daar regen bij?
Nee, lange sluitertijd, lage ISO waarde en klein diafragma.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef JPM01 het volgende:
korte sluitertijd voor bliksem?
Lange sluitertijd en heel dicht diafragma toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef JPM01 het volgende:
korte sluitertijd voor bliksem?
Ging je met het vliegtuig?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga zo samen met mijn pa vanuit Hengelo naar Renesse om mijn zusje op te halen, dwars door die rolwolk heen
yupquote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lange sluitertijd en heel dicht diafragma toch?
Yepz... zo hoog mogelijke F-waarden. Meeste (compact) toestellen kunnen hoogstens F/8 aan als ze handmatig bediend worden... DSLR camera's kunnen hogere waarden aan (= nauwer diafragma).quote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lange sluitertijd en heel dicht diafragma toch?
Laat het kaartje eens zien....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:39 schreef -Mk- het volgende:
De lijn lijkt weer te sluiten.
Het komt nu eindelijk in de buurt van Friesland
Tnxquote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
http://www.weeronlinebv.nl/radar/
Code:
630647
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |