Wie vertrouwd er nu een hondquote:Op maandag 4 juli 2005 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
De Hond zegt dat het Noordoosten ook iets zal gaan krijgen ..
Is het een strandlaken?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een strandlaken die ook als poncho is te gebruiken ofzo
Denk dat sommigen er vandaag wel veel plezier van hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een strandlaken die ook als poncho is te gebruiken ofzo
Nee, we willen nu foto's! Of live streaming beelden, daarna mag je genieten!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Pics onderweg! ben eerst ff genieten, de lucht is compleet groen/geel en draaiend.
waar is hier? in de buurt van Oss hoop ik?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Het begint hier weer harder te regenen en te onweren
De vorige deel was in 1 uur volquote:Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef MikelenniuM het volgende:
Dat gaat hard vandaag met het topic!! Zo halen we de 100 nog wel voor 3 uur vanmiddag!![]()
In Amerongen begon het omstreeks half 1 flink te regenen, maar nu zijn het nog wat flinke druppels en wat gerommel in de verte.
Is het een poncho?quote:
Jaaa. u gaat voor de bliksem!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef Waxxer het volgende:
Kutbui... k-u-t-b-u-i...
*piep*piep*piep*piep*piep*piep*.....
Jah en nu is het echt zwaar onweer .. terwijl de lucht niet eens heel donker isquote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef LissaP het volgende:
[..]
waar is hier? in de buurt van Oss hoop ik?
Als iedreen hier lingo gaat spelen lukt dat wel jaquote:
Draaiende groengele luchten........ *eensch!! Foto's!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Nee, we willen nu foto's! Of live streaming beelden, daarna mag je genieten!![]()
Zo leek het er hier ook p, alleen de lijnen waren wat strakker.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef Poerkie het volgende:
[afbeelding]
Ik weet alleen niet waar die gemaakt is.
Wow. Ik ga nog misschien onweer krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:12 schreef KillerDream het volgende:
Status om 13:00 uur
[afbeelding]
De buienlijn lijkt zich te gaan splitsen in 2 delen.
De koerst van beide delen is wel gelijk.
De bui boven Almere neemt in activiteit toe door het water uit het ijselmeer.
het achterveld van de bui boven Arhem neem weer in kracht toe.
Dus de lijn Eindhoven - Nijmegen kan nog wel wat gaan verwachten?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:12 schreef KillerDream het volgende:
Of het gaat net onder mij door of het gaat recht over mijquote:Op maandag 4 juli 2005 13:12 schreef KillerDream het volgende:
[afbeelding]
De buienlijn lijkt zich te gaan splitsen in 2 delen.
De koerst van beide delen is wel gelijk.
De bui boven Almere neemt in activiteit toe door het water uit het ijselmeer.
Ja, dat zou kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus de lijn Eindhoven - Nijmegen kan nog wel wat gaan verwachten?
Gaaf man! Hier in M'streech keek ik net om door het raam, en het is hier bijna droog en het wordt lichter! Damn, was echt niets dit...quote:
Zo zag het in het echt ook uit, uitzicht werd ineens een stuk kleinerquote:Op maandag 4 juli 2005 13:16 schreef Zephyrus het volgende:
In dat filmpje lijkt het net alsof er een aswolk over je stad trekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |