Wie vertrouwd er nu een hondquote:Op maandag 4 juli 2005 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
De Hond zegt dat het Noordoosten ook iets zal gaan krijgen ..
Is het een strandlaken?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een strandlaken die ook als poncho is te gebruiken ofzo
Denk dat sommigen er vandaag wel veel plezier van hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een strandlaken die ook als poncho is te gebruiken ofzo
Nee, we willen nu foto's! Of live streaming beelden, daarna mag je genieten!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:06 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Pics onderweg! ben eerst ff genieten, de lucht is compleet groen/geel en draaiend.
waar is hier? in de buurt van Oss hoop ik?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Het begint hier weer harder te regenen en te onweren
De vorige deel was in 1 uur volquote:Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef MikelenniuM het volgende:
Dat gaat hard vandaag met het topic!! Zo halen we de 100 nog wel voor 3 uur vanmiddag!![]()
In Amerongen begon het omstreeks half 1 flink te regenen, maar nu zijn het nog wat flinke druppels en wat gerommel in de verte.
Is het een poncho?quote:
Jaaa. u gaat voor de bliksem!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef Waxxer het volgende:
Kutbui... k-u-t-b-u-i...
*piep*piep*piep*piep*piep*piep*.....
Jah en nu is het echt zwaar onweer .. terwijl de lucht niet eens heel donker isquote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef LissaP het volgende:
[..]
waar is hier? in de buurt van Oss hoop ik?
Als iedreen hier lingo gaat spelen lukt dat wel jaquote:
Draaiende groengele luchten........ *eensch!! Foto's!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Nee, we willen nu foto's! Of live streaming beelden, daarna mag je genieten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |