idd, was aan de waterkant ook al zo stil. En toch was het water al 3 hele gradenquote:
kun je zonder probleem zelf doen. Moment kijk ik nooit naar. Handvast en dan met steeksleutel klein tikje om vast te zetten. Ga jij maar eens in een duikzaak kijken hoevaak ze daar met een momentsleutel bezig zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
inflatorslang aan de eerste trap schroeven, is dat zelf te doen? volgens de instructie bij het trimvest + inflatorslang moet dat met een bepaald moment worden aangedraait, komt dat erg krap? handvast? muurvast? beter naar de dealer?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:35 schreef Keios het volgende:
Yes!!! Deze week bevestiging gehad voor mn duikreis: Sardinië, grotduiken! Ik kan niet wachten tot juli om te vertrekken!!!
Waar precies ga je, en bij wie ga je het doen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:35 schreef Keios het volgende:
Yes!!! Deze week bevestiging gehad voor mn duikreis: Sardinië, grotduiken! Ik kan niet wachten tot juli om te vertrekken!!!
Das de kou, zal jou wel niks zeggen denk ikquote:
Persoonlijk zou ik voor HID gaan. Mijne is net ter reparatie weg en eerlijk gezegd twijfel ik of ik weer zo'n kanon neem (Halcyon Pro14 18w HID) maar hid is wel erg prettig. Gebruik nu momenteel weer even mijn 50 Watt halogeen kop en het valt toch tegen na een paar jaar met HID gedoken te hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef nielsgeode het volgende:
Ik ben aan het denken over een lamp. Ik begin nu met orienteren en over en jaar ofzo ga ik eens wat kopen.
-HID vind ik te duur
-LED vind ik zeer interessant ivm de lange brandtijd
Wat voor lamp zouden jullie me aanraden? Ik vind de eLED C8 erg mooi (en lekker goedkoop) maar geeft die wel voldoende licht? Wie heeft zo'n ding en wat vind je ervan?
Ik kan van iemand de Treble Light Silverline MX14 overnemen. Wat vinden jullie van die lamp?
Wat is HLX eingelijk? Is dat gewoon Halogeen ofzo?
Wat vinden jullie van de kleur licht van Halogeen onderwater? HID is natuurlijk veel mooier maar net even boven mijn budget![]()
kwaliteit zal ongetwijfeld goed zijn, maar ik zou het niet kopen, ben niet zo weg van die handlampen.quote:Op zondag 2 april 2006 22:56 schreef nielsgeode het volgende:
Ik ben op marktplaats een interessante lamp tegengekomen:
http://www.marktplaats.nl(...)xLkHFFHyESblp9qAcXl7
Om even iedereen neutraal te houden geef ik mijn mening niet
Wat vinden jullie van deze lamp, wat kost ie nieuw (kan het nergens vinden) en wat zou een redelijke prijs voor op marktplaats zijn?
Bij Capo Galera, aan de overkant van de baai van Alghero.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:42 schreef stinkie het volgende:
Waar precies ga je, en bij wie ga je het doen?
quote:Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef Rhinestone het volgende:
Voor wie het interesseert: Ik heb vandaag m'n eerste duik van het jaar weer gemaakt. Erg prettig in Slijk-Ewijk, vooral omdat het een clubduik was en alleen m'n buddy en ik er waren (en m'n pa, maar die ging niet duiken dus was maar geïmproviseerde duikleider) . Duikleider is op vakantie ook![]()
Maargoed, veel grote kreeft gezien, water 12 graden, zonnetje + koffie. Mijn duik was prima.
Volgende week weer, Groene Heuvels.
erg leuk daarquote:Op zondag 30 april 2006 23:38 schreef octopussy het volgende:
Ik ga over 2 weken naar een steengroeve in La Gombe in Belgie om te duiken.
Ben benieuwd!
mm voor mij is het te weinig. Die 21-23 graden zijn wel leuk aan de oppervlakte, maar op 20 meter diepte wordt het toch wel wat kouder. Ik heb daar altijd gedoken met een 7 mm pak en de kap soms op en soms niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
Iemand ervaring met de pakken van Lidl? 5 mm zonder kap, is dat voldoende voor middellandse zee bij 21-23 graden?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar twee clubgenoten welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
Iemand ervaring met de pakken van Lidl? 5 mm zonder kap, is dat voldoende voor middellandse zee bij 21-23 graden?
Basset denkt aan de tijd dat ie alleen in zn zwembroek op 28m diepte een paar mooie duiken heeft kunnen makenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:19 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar twee clubgenoten welVerwacht maar niet dat die pakken te lang meegaan. Maargoed, dat hoef je natuurlijk ook niet te verwachten van prut van de Lidl.
Wees blij dat je niet hoefde te stoppen met rokenquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:07 schreef basset het volgende:
[..]
Basset denkt aan de tijd dat ie alleen in zn zwembroek op 28m diepte een paar mooie duiken heeft kunnen maken![]()
Ok was wel Aruba![]()
Maar voor de middelandse zee lijkt 5mm mij wel genoeg. Ik heb er in Nederland ook mee gedoken, dus het moet kunnen. (Wel blij dat ik nu een 7mm pak heb overigens hoor)..... Als ik er nog inpas :
+
+ 2 keer
= +10 kilo
.......
EN dan heb ik niet eens hoeven te werpen![]()
Maar jij hebt dan weer niet die 2 xquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef stinkie het volgende:
Wees blij dat je niet hoefde te stoppen met roken
* stinkie 's droogpak zit zelfs al strak
Hoe kun je nou strak in een droogpak zitten????quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hoefde te stoppen met roken
* stinkie 's droogpak zit zelfs al strak
Trilaminaat krimt ook merk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:28 schreef Ronhui het volgende:
Hier heerst de Neopreenkrimp dus ook merk ik!
Dat worden late duikjes wil je het donker hebbenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:32 schreef Rhinestone het volgende:
Deze week begonnen aan me 2*. Binnenkort maar ff 2 nachtduikjes maken en dan heb ik die module voor de zomer alvast![]()
La Gombe is een leuke duikstek, ik kom er graag alleen het nadeel is dat er minimaal een 4* duiker bij de groep moet zijn die de groep kan aanmelden.quote:Op zondag 30 april 2006 23:38 schreef octopussy het volgende:
Ik ga over 2 weken naar een steengroeve in La Gombe in Belgie om te duiken.
Ben benieuwd!
Schemer schijnt ook goed genoeg te zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat worden late duikjes wil je het donker hebben
Dat zou ik niet doen, een maat van mij heeft dat een keer gedaan omdat hij het echt niet kon ophouden. Hij vertelde dat het niet echt fijn duiken meer was..quote:
P-Valve aansluiten. Mijn best investering ooitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, een maat van mij heeft dat een keer gedaan omdat hij het echt niet kon ophouden. Hij vertelde dat het niet echt fijn duiken meer was..
En het gaat tevens enorm stinken in een droogpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |