mm voor mij is het te weinig. Die 21-23 graden zijn wel leuk aan de oppervlakte, maar op 20 meter diepte wordt het toch wel wat kouder. Ik heb daar altijd gedoken met een 7 mm pak en de kap soms op en soms niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
Iemand ervaring met de pakken van Lidl? 5 mm zonder kap, is dat voldoende voor middellandse zee bij 21-23 graden?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar twee clubgenoten welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
Iemand ervaring met de pakken van Lidl? 5 mm zonder kap, is dat voldoende voor middellandse zee bij 21-23 graden?
Basset denkt aan de tijd dat ie alleen in zn zwembroek op 28m diepte een paar mooie duiken heeft kunnen makenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:19 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar twee clubgenoten welVerwacht maar niet dat die pakken te lang meegaan. Maargoed, dat hoef je natuurlijk ook niet te verwachten van prut van de Lidl.
Wees blij dat je niet hoefde te stoppen met rokenquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:07 schreef basset het volgende:
[..]
Basset denkt aan de tijd dat ie alleen in zn zwembroek op 28m diepte een paar mooie duiken heeft kunnen maken![]()
Ok was wel Aruba![]()
Maar voor de middelandse zee lijkt 5mm mij wel genoeg. Ik heb er in Nederland ook mee gedoken, dus het moet kunnen. (Wel blij dat ik nu een 7mm pak heb overigens hoor)..... Als ik er nog inpas :
+
+ 2 keer
= +10 kilo
.......
EN dan heb ik niet eens hoeven te werpen![]()
Maar jij hebt dan weer niet die 2 xquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef stinkie het volgende:
Wees blij dat je niet hoefde te stoppen met roken
* stinkie 's droogpak zit zelfs al strak
Hoe kun je nou strak in een droogpak zitten????quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hoefde te stoppen met roken
* stinkie 's droogpak zit zelfs al strak
Trilaminaat krimt ook merk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:28 schreef Ronhui het volgende:
Hier heerst de Neopreenkrimp dus ook merk ik!
Dat worden late duikjes wil je het donker hebbenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:32 schreef Rhinestone het volgende:
Deze week begonnen aan me 2*. Binnenkort maar ff 2 nachtduikjes maken en dan heb ik die module voor de zomer alvast![]()
La Gombe is een leuke duikstek, ik kom er graag alleen het nadeel is dat er minimaal een 4* duiker bij de groep moet zijn die de groep kan aanmelden.quote:Op zondag 30 april 2006 23:38 schreef octopussy het volgende:
Ik ga over 2 weken naar een steengroeve in La Gombe in Belgie om te duiken.
Ben benieuwd!
Schemer schijnt ook goed genoeg te zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat worden late duikjes wil je het donker hebben
Dat zou ik niet doen, een maat van mij heeft dat een keer gedaan omdat hij het echt niet kon ophouden. Hij vertelde dat het niet echt fijn duiken meer was..quote:
P-Valve aansluiten. Mijn best investering ooitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, een maat van mij heeft dat een keer gedaan omdat hij het echt niet kon ophouden. Hij vertelde dat het niet echt fijn duiken meer was..
En het gaat tevens enorm stinken in een droogpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |