1700 euro is alleen het huisquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:21 schreef scubagirl het volgende:
Wonko, tis de 28 augustus a.s., moet gezellig worden, maja als je moet werken....:-(
Vissie.. omdat de combi van een digitale en een ow huis mij te duur was. 1700,00 eurries is geen kattenpies zeg maar. Ik heb nu een set voor 500,00 en gisteren getest en het werkte primaaaaaaaaaaa! Nu nog een videocapturecard voor analoge / digitale bewerking.
Bij de Lidl 10 euroquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
1700 euro is alleen het huis
probleem wat ik van voordeligere huizen vond is dta het kunstof is en de max diepte niet denderen is. Voor wrakduiken heb ik er dan al niks meer aan en de diepe duiken ook niet. ALU kan nu eenmaal wel wat meer hebben. Daanaast zorde die investering er ook voor dat ik niet aan een bepaalde camera gebonden ben. Maar ik geef toe dat het een smak geld was. Zou het nu ook niet meer doen. 2900 euro totaal exclusief verlichting
Als je een lap tekst getikt heb en de server klapt eruit, gewoon F5 of back (dan kun je de boel copy & pasten)
die zijn voor peuterzwemmenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef basset het volgende:
[..]
Bij de Lidl 10 euroMet flits
(Ahum.....alleen niet dieper dan 10 meter gaan)
Maar goed, je kan rolletjes wisselen en leuk voor bij hele ondiepe duiken.......Henschotermeer of zo![]()
En laten we er daar nou net 1 van hebben rondlopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
die zijn voor peuterzwemmen
tsjonge, iedereen doet tegenwoordig maar. Huizen, auto's, kan niet op. En dan nog zeggen dat de economie slecht gaatquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:36 schreef basset het volgende:
[..]
En laten we er daar nou net 1 van hebben rondlopen
Ik ga binnenkort wellicht het duiken weer opnemen. We hebben net een Honda Jazz gekocht..........RUIMTE![]()
![]()
![]()
![]()
Tja.....daarentegen ben ik vorige maand wel na 9 trouwe dienstjaren ontslagen........quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tsjonge, iedereen doet tegenwoordig maar. Huizen, auto's, kan niet op. En dan nog zeggen dat de economie slecht gaat
daar heb ik dan geen 9 jaar op hoeven wachten. Maar leverde wel een andere auto opquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:38 schreef basset het volgende:
[..]
Tja.....daarentegen ben ik vorige maand wel na 9 trouwe dienstjaren ontslagen........
Maar goed, ik moet ook nog een nieuwe fiets, dell axim x50v en een pc kopen![]()
Mooie Giant gezien helemaal alluminium.
Helaas zullen nieuwe duikspulletjes op zich moeten laten wachten, dus als ik weer ga duiken moet ik mn leven wagen met de mares spulletjes waar jij zo dol op bent
Ja ik heb idd een andere baan. Liep perfect in elkaar over en ik ging er nog op vooruit ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:47 schreef scubagirl het volgende:
heb nu een ow huis wat voor 60 meter diepte is afgeperst... moet wel goed komen dus, hoop ik althans..
he he!! ik heb mijn set tweedehands gekocht he! was net iets goedkoper dan de Lidl hahaha....
Balen van je ontslag, heb je al een nieuwe job?
Ach tis altijd wel lekker die oprotpremie, maar je schiet er niet zoveel op.
Jordanie... njet... wel Egypte, Israel..
Staat nog wel op de lijst... net als sudan... maja... beetje onstabiel daar...
wel kunstof? dan zou ik uitkijken, dat gaat zich zetten onder grotere druk en na verloop van tijd sluit de boel dan niet meer goed afquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:47 schreef scubagirl het volgende:
heb nu een ow huis wat voor 60 meter diepte is afgeperst... moet wel goed komen dus, hoop ik althans..
he he!! ik heb mijn set tweedehands gekocht he! was net iets goedkoper dan de Lidl hahaha....
Balen van je ontslag, heb je al een nieuwe job?
Ach tis altijd wel lekker die oprotpremie, maar je schiet er niet zoveel op.
Jordanie... njet... wel Egypte, Israel..
Staat nog wel op de lijst... net als sudan... maja... beetje onstabiel daar...
Ik ben in Marsa Shagra geweest, en dat was toen (2002) nog klein en rustig, is nu ook al aardig uitgebouwd. Vorig haar in Wadi Lahami geweest, en daar alles met zodiacs gedoken. Dat is echt heel goed bevallen, zou ik zo nog een keer doen., Ik zat trouwens beide keren in een kamp van Red Sea dinvin safari. Weinig luxe, maar daar heb ik op een duikvakantie ook weinig behoefte aan. Het eten, de gids en de 'schipper' waren wel goed, en dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:18 schreef scubagirl het volgende:
@Mark: zit te verzinnen waar ik heen ga, twijfel ben 3 x in Hurghada geweest, 1 x sharm, 1 x Eilat. Denk dat ik nu maar naar Marsa Alam of Sagra ga of mss wel Dahab... Iemand bekend daar mee?
staan je ontluchters open?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Simbaa het volgende:
Ff n vraagje...
heb sinds kort n diva semi wing vest maar wat n ramp...
trimmen gaat veel lastiger lijkt t wel, soms ga ik zo maar omhoog terwijl ik daarvoor nog goed was uitgetrimd, vooral als je even verticaal bent gaan hangen en dan weer weg wil zwemmen, erg link,
heeft iemand ervaring met dit fenomeen? ik kan wel wat tips gebruiken geloof ik, want ben tot nu toe niet tevreden... misschien dat t met wat tips beter gaat?
help
Het is te doen op een enkele 12 ja, uitzemmen en meteen teruggaan als je de diepte hebt gehaald. Je komt dan met een nagenoeg lege fles aan. Je zult er echt een bouncedive van moeten maken wil je daar uberhaupt nog een beetje rond kunnen kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:41 schreef scubagirl het volgende:
ligt volledig aan je luchtverbruik, in het buitenland gaan ze ook met een enkele fles naar die diepte, echter het is van een aantal factoren waaronder ervaring afhankelijk.
In Nederland wordt er nauwelijks naar die dieptes gedoken, ja als tecdives b.v. in Vinkenveen, in het buitenland wel, hoofdzakelijk op wrakken of andere bezienswaardigheden. B.v. Bonaire, windjammer (die overigens nu niet meer bedoken mag worden).
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:26 schreef Mark het volgende:
"Hallo, ik ben medisch getraind! Ik ga U helpen!"
* octopussy trekt latex handschoenen aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:26 schreef Mark het volgende:
"Hallo, ik ben medisch getraind! Ik ga U helpen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |