Ik ga überhaupt niet stappen want ik hou er niet van.quote:Ja maar we zitten nog in het stadium voor het eerste contact leggen, stappen ga je niet alleen doen, dan heb je al leuke vriendschappen (of ga je met iemand stappen die je niet moet?)
En dan staat er ook nog zo lekker demonstratief hartje bij...quote:Beste #####,
Ik heb je bericht gelezen en wil je toch even laten weten dat ik momenteel helaas niet geïnteresseerd ben om met jou in contact te komen.
Veel succes verder bij het vinden van een leuk contact!
Gewoon stug volhouden. Ik vond je er trouwens leuk uitzien, dus er zullen er vast meer zijn die dat vinden.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef Abonides het volgende:
Zozo... het topic kent al een vervolg...
Ik kan al een best boekwerk drukken met de volgende mailtjes....
En dan staat er ook nog zo lekker demonstratief hartje bij...
Dank je...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden. Ik vond je er trouwens leuk uitzien, dus er zullen er vast meer zijn die dat vinden.
Dat hartje is belachelijk idd.
Oh, ik wist dat ook nog niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:33 schreef Abonides het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd wel om lachen. Sinds gisterochtend weet ik pas hoe ik het verschil tussen gratis members en full members kan zien (zilveren bolletje zijn gratis members en gouden bolletjes zijn full members). Het blijkt dat ik bijna alle berichten naar gratis members heb zitten sturen...
Hij is zeker erg intelligent?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik wist dat ook nog niet.Ik heb inmiddels dus een serieuze reactie van een betalend lid, iemand die graag op korte termijn een date wil. Spannend!
Herkenbaar .. het is dat ik tegenwoordig een aso grote mailbox heb anders zou die overlopen met dit soort berichjesquote:Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef Abonides het volgende:
[..]
Cool.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vannacht tot kwart voor 6 met iemand zitten chatten ( niet van Lexa) en vanochtend belde hij me en donderdag gaan we elkaar ontmoeten
Is het diezelfde?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt z'n profiel toch gezien?![]()
Spannend.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vannacht tot kwart voor 6 met iemand zitten chatten ( niet van Lexa) en vanochtend belde hij me en donderdag gaan we elkaar ontmoeten
Jij weet zeker meer dan dat de rest weet?quote:
Stiekem wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:16 schreef Abonides het volgende:
[..]
Jij weet zeker meer dan dat de rest weet?![]()
Ik ga ook niet veel stappen maar ik ga geen geld uitgeven aan een datingsitequote:Op maandag 4 juli 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vervolg van Wat zijn de betere datingsites?
Kfaessen schreef:
[..]
Ik ga überhaupt niet stappen want ik hou er niet van.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef Abonides het volgende:
Zozo... het topic kent al een vervolg...
[..]
En dan staat er ook nog zo lekker demonstratief hartje bij...
Nee, nog niet. Hij vroeg wat ik wilde; eerst een paar keer over en weer mailen of meteen een afspraak. Heb gezegd dat ik meteen een afspraak stiekem wel een beetje eng vond, maar dat ik er zeker voor in ben om op korte termijn iets af te spreken.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef heiden6 het volgende:
Lupa, ook al een datum geprikt?
Ik wel eens, een keer in de drie maanden ofzo. Ben er ook geen fan van. Helaas word je vaak saai gevonden als je niet gaat stappen. Gelukkig kun je op bijvoorbeeld RelatiePlanet gewoon iemand uitzoeken die er niet van houdtquote:Op maandag 4 juli 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vervolg van Wat zijn de betere datingsites?
Ik ga überhaupt niet stappen want ik hou er niet van.
Mannen die weten dat ze mooi zijn, zijn doorgaans erg vervelend.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb alleen nog maar positieve reacties gekregen eigenlijk. Uiteraard.![]()
Vrouwen ook hoor. Vaak reageren vrouwen niet eens op datingsites.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mannen die weten dat ze mooi zijn, zijn doorgaans erg vervelend.![]()
Daarom vind ik zo'n datingsite dus veel prettiger. In een kroeg ga je puur op uiterlijk af; karakter is maar afwachten. Op zo'n site weet je meteen of je interesses een beetje op één lijn liggen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef UncleFunk het volgende:
Ik wel eens, een keer in de drie maanden ofzo. Ben er ook geen fan van. Helaas word je vaak saai gevonden als je niet gaat stappen. Gelukkig kun je op bijvoorbeeld RelatiePlanet gewoon iemand uitzoeken die er niet van houdt
Ik reageer sowieso altijd. Soms met zo'n standaardberichtje, soms met een persoonlijk mailtje, hangt er van af hoe serieus ik de reactie neem.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef UncleFunk het volgende:
Vrouwen ook hoor. Vaak reageren vrouwen niet eens op datingsites.
Ik ga hier op beiden af, voorzover mogelijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom vind ik zo'n datingsite dus veel prettiger. In een kroeg ga je puur op uiterlijk af; karakter is maar afwachten. Op zo'n site weet je meteen of je interesses een beetje op één lijn liggen.
Gelukkig ben jij dan wel zo netjes. Velen zijn het echter nietquote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik reageer sowieso altijd. Soms met zo'n standaardberichtje, soms met een persoonlijk mailtje, hangt er van af hoe serieus ik de reactie neem.
Uiteraard. Ik reageer ook alleen maar op mensen met foto. Uiterlijk (of beter - fysieke aantrekkingskracht) is wel degelijk van belang.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga hier op beiden af, voorzover mogelijk.
Als iemand een leuk profiel heeft, maar geen foto, dan houdt het sowieso op. Een leuk uiterlijk met een slecht karakter is jammer, maar andersom ook.
Met één of twee berichtjes per dag vind ik dat ik wel de moeite kan nemen om ze even te beantwoorden.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:23 schreef UncleFunk het volgende:
Gelukkig ben jij dan wel zo netjes. Velen zijn het echter nietKan natuurlijk ook zijn vanwege de grote hoeveelheid berichten die ze krijgen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mannen die weten dat ze mooi zijn, zijn doorgaans erg vervelend.![]()
Op dit moment ben ik aan 't mailen met twee meiden. Ze zijn allebei serieus, maar ik heb eigenlijk 't idee dat 't met beiden niks gaat worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef heiden6 het volgende:
UncleFunk, hoezo heb je er geen vertrouwen in?
Nou ja, op naar de volgende dan toch? Je komt er vanzelf eentje tegen met wie het wel iets wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef UncleFunk het volgende:
Op dit moment ben ik aan 't mailen met twee meiden. Ze zijn allebei serieus, maar ik heb eigenlijk 't idee dat 't met beiden niks gaat worden.
Dat is wel zo hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, op naar de volgende dan toch? Je komt er vanzelf eentje tegen met wie het wel iets wordt.
Wat voor auto hebben we het hier precies over?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is wel zo hoorMaar vind 't jammer, 't zijn allebei erg leuke meiden. Heb trouwens al eerder een relatie overgehouden aan Relatieplanet. Maar daar ben ik na een paar weken gedumpt via de telefoon met als redenen dat ik een verkeerde autokeuze had, niet ambitieus genoeg was (ben maar leraar Nederlands) en een rood linnen tasje voor m'n portemonnee had.
WTF? Nou, die was het dus ook niet waard. Wat een domme doos. En leraren Nederlands zijn cool (ik doe HBO Nederlandsquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef UncleFunk het volgende:
Dat is wel zo hoorMaar vind 't jammer, 't zijn allebei erg leuke meiden. Heb trouwens al eerder een relatie overgehouden aan Relatieplanet. Maar daar ben ik na een paar weken gedumpt via de telefoon met als redenen dat ik een verkeerde autokeuze had, niet ambitieus genoeg was (ben maar leraar Nederlands) en een rood linnen tasje voor m'n portemonnee had.
Daewoo Leganza. Ze hield van merken, en mijn auto viel daar niet echt onder. Nog een foto:quote:Op maandag 4 juli 2005 19:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wat voor auto hebben we het hier precies over?![]()
Even weggehaaldquote:Op maandag 4 juli 2005 19:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
WTF? Nou, die was het dus ook niet waard. Wat een domme doos. En leraren Nederlands zijn cool (ik doe HBO Nederlands).
Wat is jouw nummer op RP?
Zelfs al ging het hier om een gare Opel Kadet was het al een domme muts... maar dit is gewoon een sjieke auto!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Daewoo Leganza. Ze hield van merken, en mijn auto viel daar niet echt onder. Nog een foto:
[afbeelding]
Ze was me inderdaad niet waard. Ben blij dat ik van haar af ben, hier kan ik niets mee.
Dank jequote:Op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Zelfs al ging het hier om een gare Opel Kadet was het al een domme muts... maar dit is gewoon een sjieke auto!![]()
Hoe zit dat trouwens met jou, ben jij al een leuk iemand tegengekomen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, op naar de volgende dan toch? Je komt er vanzelf eentje tegen met wie het wel iets wordt.
Ik had deze week gereageerd op een zeer interessante man, hij heeft teruggemaild, wil wel een date.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe zit dat trouwens met jou, ben jij al een leuk iemand tegengekomen?
Ben je op zoek naar een docent? Kun je wel lekker met mekaar babbelen over je vakquote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had deze week gereageerd op een zeer interessante man, hij heeft teruggemaild, wil wel een date.7 jaar ouder dan ik, docent, twee kinderen. En helemaal mijn type als ik zijn profiel zo eens lees... Ben heel benieuwd...
Nee, ik ben niet op zoek naar een docent. Was toeval. Maar ik denk niet dat ik zelf het onderwijs in ga.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef UncleFunk het volgende:
Ben je op zoek naar een docent? Kun je wel lekker met mekaar babbelen over je vak
Ik ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op zoek naar een docent. Was toeval. Maar ik denk niet dat ik zelf het onderwijs in ga.
Nee, uiteindelijk klikte het gewoon niet en ze wilde de redenen benoemen. Uiteindelijk resulteerde dat in een lijstje met dingen die ze allemaal iets minder vondt en dat heeft ze verward met redenen waarom de klik niet doorzette.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan ben je wel heel oppervlakkig, als je mensen op dat soort gronden gaat afwijzen.
Zit wat in. Maar blijf het een belachelijke opmerking vinden.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef MouseOver het volgende:
Nee, uiteindelijk klikte het gewoon niet en ze wilde de redenen benoemen. Uiteindelijk resulteerde dat in een lijstje met dingen die ze allemaal iets minder vondt en dat heeft ze verward met redenen waarom de klik niet doorzette.
That's all. Dus --> een niet-klik vooral niet uit proberen te leggen
Ach, zo iemand is gewoon niet verliefd, en zoekt voor zichzelf dan een reden, terwijl die er niet is.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan ben je wel heel oppervlakkig, als je mensen op dat soort gronden gaat afwijzen.
Ik heb dan het idee dat je bij de top 1% van de vrouwen hoort die dat doet. Ik vind het iig ontzettend netjes van je.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik reageer sowieso altijd. Soms met zo'n standaardberichtje, soms met een persoonlijk mailtje, hangt er van af hoe serieus ik de reactie neem.
Kwestie van goed fatsoen, vind ik...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:08 schreef Abonides het volgende:
Ik heb dan het idee dat je bij de top 1% van de vrouwen hoort die dat doet. Ik vind het iig ontzettend netjes van je.
Nou jáá zeg... Wat hebben sommige mensen toch een rare eisen. Ik heb maar enkele keiharde eisen:quote:Op zich ook wel humor. Een vrouw waarna ik een berichtje heb gestuurd (en die niet heeft geantwoord) heeft plots haar profiel aangepast. Beetje kalende mannen die werkend zijn in de ict (of 1 van beide) zijn turn-offs!!!![]()
Ja, een meid die hierin rijdt heeft toch wel meer klasse en stijl dan een meid die rijdt in een afgetrapte en mislukt uitgebouwde Kadett van 1986.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Zelfs al ging het hier om een gare Opel Kadet was het al een domme muts... maar dit is gewoon een sjieke auto!![]()
Sociale intelligentie misschien niet nee. Maar daar is het Lupa vast ook niet om te doen als ze die eis erbij zet. Ik zou zelf ook niets moeten hebben van een vent die ik moeilijke woordjes moet uitleggen en die totaal niet algemeen ontwikkeld is.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoger opgeleid is ook zo kansloos. Net of sociale intelligentie is af te meten is aan een papiertje
Of je nu met een dame praat die het VMBO niet heeft afgemaakt of met een dame die de HAVO keurig heeft afgemaakt... Dat verschil merk je echt wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoger opgeleid is ook zo kansloos. Net of sociale intelligentie is af te meten is aan een papiertje
Zo werk ik dus, maar het is geen garantie dat meiden erop reageren...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:19 schreef Melusine het volgende:
Maar waar ik bijna altijd wel op reageerde waren berichtjes die een specifiek punt uit mijn profiel pakten en daar een leuke opmerking over maakten. Bijvoorbeeld, ik had een lijst met dingen waar ik van hou, en daar zat Age Of Empires toen bij (don't ask). Iemand reageerde toen dat hij me echt enorm ging inmaken omdat hij heel goed was in AoE - dat was persoonlijk en grappig, dus so wie so een antwoord waard. Het hoeft dus ook geen lap tekst te zijn, als het alleen maar aantoont dat je het profiel hebt gelezen en dat je er iets in ziet.
Dit heb ik meegemaakt met een meid die de havo had afgemaakt. Ze kende een woord als cliché niet, en vond dat ik maar normaal Nederlands moest spreken. Echt een afknapper eerste klas. Met haar opmerking dat ik me moest verlagen tot haar niveau, liet ze blijken dat het haar geen hol interesseerde.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef Melusine het volgende:
Sociale intelligentie misschien niet nee. Maar daar is het Lupa vast ook niet om te doen als ze die eis erbij zet. Ik zou zelf ook niets moeten hebben van een vent die ik moeilijke woordjes moet uitleggen en die totaal niet algemeen ontwikkeld is.
En nee, daar heeft een opleiding niet alles mee te maken maar het geeft in ieder geval een indicatie van waar je naar op zoek bent.
Tja, 't blijft een Daewoo. Dat merk heeft geen status... Haar vader zat in de leaseauto's. Het eerste wat hij zei over mijn auto: wat een statusloze auto. Met andere woorden: ze heeft 't met de paplepel ingegoten gekregen. Over "haar" automerk kotsen ook genoeg mensen heen. Alsof Renault zo bijzonder statusvol is.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, een meid die hierin rijdt heeft toch wel meer klasse en stijl dan een meid die rijdt in een afgetrapte en mislukt uitgebouwde Kadett van 1986.
Grappig is dat.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nu ben ik bezig met het mailen met een meisje dat mbo doet, en die schrijft echt fantastisch. Af en toe een spelfoutje, maar dat maakt me niet zo uit. Ze doet duidelijk haar best erop, als dat er maar in zit. Geen desinteresse.
Waar gáát dat over.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Tja, 't blijft een Daewoo. Dat merk heeft geen status... Haar vader zat in de leaseauto's. Het eerste wat hij zei over mijn auto: wat een statusloze auto. Met andere woorden: ze heeft 't met de paplepel ingegoten gekregen. Over "haar" automerk kotsen ook genoeg mensen heen. Alsof Renault zo bijzonder statusvol is.
Maar ja, ik trek me er niets van aan. Ik heb er nooit om gegeven, en zal dat ook nooit doen. Ik ben hartstikke tevreden met m'n auto. Da's 't belangrijkste.
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:55 schreef UncleFunk het volgende:
Dit heb ik meegemaakt met een meid die de havo had afgemaakt. Ze kende een woord als cliché niet, en vond dat ik maar normaal Nederlands moest spreken. Echt een afknapper eerste klas. Met haar opmerking dat ik me moest verlagen tot haar niveau, liet ze blijken dat het haar geen hol interesseerde.
Dat soort dingen bedoel ik dus precies! Ik denk niet dat ik ooit een relatie zou beginnen met zo iemand. En inderdaad zegt opleiding niet alles - op de universiteit lopen zo ongelooflijk veel imbecielen rond (en sommige opleindingen stellen echt niet veel meer voor). Aan het andere uiterste zit iemand als mijn beste vriendin, die begonnen is op de LBO maar altijd heel erg geïnteresseerd is geweest in van alles en die altijd erg leergieig is geweest. Inmiddels is ze bijna klaar met een HBO-opleiding.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef Lápiz het volgende:
Grappig is dat.Ik merk dat ik zelf ook wel gevoelig ben voor een enigszins correct grammatica- en taalgebruik. Ik kan er niets aan doen, maar als iemand met zinnetjes komt als "ik vindt jouw wel leuk", dan kan ik daar gigantisch op afknappen. Ik maak zelf ook heus wel fouten, maar als mensen 't Kofschip niet eens fatsoenlijk kunnen/willen toepassen, dan kijk ik wel even verder. Overigens hoeft dat niet eens per sé met opleiding te maken te hebben, ik heb wel 'ns contracten onder m'n neus gehad, waarbij ik een acute aanval van plaatsvervangende schaamte kreeg, tenenkrommend slecht!
Haha, eindelijk een man die dat ook vindt! Je wil niet weten hoeveel mannen dat woord gebruiken. Creepy is inderdaad de goede term... ik krijg een beetje een associatie met zo'n 06-afspraakjeslijn van vroeger (die belde iedereen toch toen ze 12 waren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:31 schreef heiden6 het volgende:
Wat Melusine zegt sluit ik me ook bij aan. 'Dame' krijg ik ook spontane rillingen van; een beetje creepy.![]()
jij ging toch CE doen @ hanze?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:26 schreef Sport_Life het volgende:
haha zitten best wel mooie meiden tussen op die datingsites.. hahahaha.
Je kunt binnenkort een mailtje van mij verwachten!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kwestie van goed fatsoen, vind ik...
[..]
Nou jáá zeg... Wat hebben sommige mensen toch een rare eisen. Ik heb maar enkele keiharde eisen:
- Geen kinderwens
- Moet van dieren houden
- Hoger opgeleid
- Niet (actief) religieus
Verder kun je met mij heel veel kanten op.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:24 schreef meissie24 het volgende:
Die datingsites zijn niks, volgens mij is 90% niet waar en het overige is HOPELOOS GEVAL!!!!!
Zijn dit je eigen ervaringen, of klets je nu maar wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:24 schreef meissie24 het volgende:
Die datingsites zijn niks, volgens mij is 90% niet waar en het overige is HOPELOOS GEVAL!!!!!
Oh, ik vergat nog eentje:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kunt binnenkort een mailtje van mij verwachten!![]()
![]()
Kun je lezen? Sommige mensen vinden een dscotheek een straf, geen bron van vermaak en plezier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:52 schreef cultheld het volgende:
Wat is er zo leuk aan datingsites? Kunnen jullie niet gewoon je woonwijk/plaatselijke discotheek scannen?
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een heel leuk, heel lang mailtje gekregen van mijn Leuke Man.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik vergat nog eentje:
- Niet harig
Toch is dat kennelijk lastig voor velen. Zoals ik al eerder zei: je wordt vaak saai gevonden. En meissie24, er is niks mis met datingsites vanwege de al genoemde redenen. Het heeft z'n voordelen. Ook z'n nadelen natuurlijk, maar dat heeft bijvoorbeeld uitgaan toch net zo goed?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kun je lezen? Sommige mensen vinden een dscotheek een straf, geen bron van vermaak en plezier.
Je zou hem natuurlijk ook eens om kunnen draaien. Waarom zou je een discotheek nodig hebben om aan saaiheid te ontkomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werd door leeftijdsgenoten ook vaak saai gevonden. Maar gelukkig vind ik mijn eigen leven allesbehalve saai.
En daar gaat het om. Alsof je slechts een boeiend leven kunt hebben door geregeld in een discotheek rond te hangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werd door leeftijdsgenoten ook vaak saai gevonden. Maar gelukkig vind ik mijn eigen leven allesbehalve saai.
Inderdaad. En als ik mij in een discotheek bevind, verveel ik me dood. Wat een stomme meat market daar. Heb ik echt geen zin in. Als je op casual sex uit bent, is het prima te doen, maar als je naar een serieuze relatie op zoek bent, dan kun je dat beter op andere manieren doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
Je zou hem natuurlijk ook eens om kunnen draaien. Waarom zou je een discotheek nodig hebben om aan saaiheid te ontkomen?
HAVO is niet hoger opgeleid.quote:Of je nu met een dame praat die het VMBO niet heeft afgemaakt of met een dame die de HAVO keurig heeft afgemaakt... Dat verschil merk je echt wel.
We weten het wel nu, dat we allemaal een stelletje kansloze lelijkerds zijn. Bedankt en tot ziens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
...kansloos te wezen op een datingsite.
Feliquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga dadelijk neuken
Je bent geen volwaardig mens als je stappen niet leuk vindt? Toen ik een jaar of 20 was, ging ik regelmatig op stap. Omdat het 'zo hoorde'. Omdat iedereen het deed. Ik heb er echter nooit een zak aan gevonden. Ik geloof niet dat ik 'in mijn ontwikkeling als mens' ben achtergebleven omdat ik mij niet thuisvoel op een vleesmarkt waar mensen elkaar alléén maar op uiterlijk beoordelen.quote:Maar op stap gaan met vrienden(vriendinnen) en het spelenderwijs leren om te versieren(of om versierd te worden) hoort gewoon bij je ontwikkeling als mens.
Kan het ook zijn dat de hang-in-een-discotheek-en-versier-iemand-met-te-veel-drank-op-tactiek eentje is die bij een bepaalde leeftijd hoort? Die je op een gegeven moment wel gezien hebt omdat je er alleen maar oppervlakkige contacten aan overhoudt?quote:Mensen die dat niet meemaken en dus niet leren komen op www.datingsite.nl terecht
Dat maak jij ervan en het is onzin. Ik zoek iemand die op dezelfde golflengte zit. En daarop is nu eenmaal meer kans bij hoger opgeleide mensen dan bij mensen die in de bouw werken. Dat heeft niks met neerkijken te maken, dat heeft te maken met het type dat je zoekt. Ik zoek iemand die net als ik houdt van kunst, lezen, filosofie etc. Die vind je weinig in het MBO, dat is nu eenmaal een feit.quote:Maar die hebben wel een universitaire opleiding gedaan en denken te kunnen neerkijken op mensen die slechts MBO gedaan hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |