abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28499961
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:31 schreef jeloo het volgende:

[..]

jij ging toch CE doen @ hanze?
Ik zei toch dat ik geen homo was! .
pi_28501497
Heb m'n profiel op RP ook maar weer eens actueel gemaakt, leuk en leerzaam topic!
Tevens tvp
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28501504
gewoon kijken, mailen en neuken! Works for me!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:33:09 #79
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28501523
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Kwestie van goed fatsoen, vind ik...
[..]

Nou jáá zeg... Wat hebben sommige mensen toch een rare eisen. Ik heb maar enkele keiharde eisen:

- Geen kinderwens
- Moet van dieren houden
- Hoger opgeleid
- Niet (actief) religieus

Verder kun je met mij heel veel kanten op.
Je kunt binnenkort een mailtje van mij verwachten!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28501555
Wat is er zo leuk aan datingsites? Kunnen jullie niet gewoon je woonwijk/plaatselijke discotheek scannen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28501621
Die datingsites zijn niks, volgens mij is 90% niet waar en het overige is HOPELOOS GEVAL!!!!!
pi_28501624
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:24 schreef meissie24 het volgende:
Die datingsites zijn niks, volgens mij is 90% niet waar en het overige is HOPELOOS GEVAL!!!!!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28501626
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten
  dinsdag 5 juli 2005 @ 06:59:33 #84
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28501772
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:24 schreef meissie24 het volgende:
Zijn dit je eigen ervaringen, of klets je nu maar wat?
pi_28501882
Ik heb een heel leuk, heel lang mailtje gekregen van mijn Leuke Man.
pi_28501898
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kunt binnenkort een mailtje van mij verwachten!
Oh, ik vergat nog eentje:

- Niet harig

pi_28501906
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:52 schreef cultheld het volgende:
Wat is er zo leuk aan datingsites? Kunnen jullie niet gewoon je woonwijk/plaatselijke discotheek scannen?
Kun je lezen? Sommige mensen vinden een dscotheek een straf, geen bron van vermaak en plezier.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:22:03 #88
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28501992
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een heel leuk, heel lang mailtje gekregen van mijn Leuke Man.
Geduld is een schone zaak.
pi_28502040
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh, ik vergat nog eentje:

- Niet harig

pi_28502074
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Kun je lezen? Sommige mensen vinden een dscotheek een straf, geen bron van vermaak en plezier.
Toch is dat kennelijk lastig voor velen. Zoals ik al eerder zei: je wordt vaak saai gevonden. En meissie24, er is niks mis met datingsites vanwege de al genoemde redenen. Het heeft z'n voordelen. Ook z'n nadelen natuurlijk, maar dat heeft bijvoorbeeld uitgaan toch net zo goed?
pi_28502110
Ik werd door leeftijdsgenoten ook vaak saai gevonden. Maar gelukkig vind ik mijn eigen leven allesbehalve saai.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:34:22 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28502135
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werd door leeftijdsgenoten ook vaak saai gevonden. Maar gelukkig vind ik mijn eigen leven allesbehalve saai.
Je zou hem natuurlijk ook eens om kunnen draaien. Waarom zou je een discotheek nodig hebben om aan saaiheid te ontkomen?
pi_28502179
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En daar gaat het om. Alsof je slechts een boeiend leven kunt hebben door geregeld in een discotheek rond te hangen.
pi_28502189
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
Je zou hem natuurlijk ook eens om kunnen draaien. Waarom zou je een discotheek nodig hebben om aan saaiheid te ontkomen?
Inderdaad. En als ik mij in een discotheek bevind, verveel ik me dood. Wat een stomme meat market daar. Heb ik echt geen zin in. Als je op casual sex uit bent, is het prima te doen, maar als je naar een serieuze relatie op zoek bent, dan kun je dat beter op andere manieren doen.
pi_28502256
quote:
Of je nu met een dame praat die het VMBO niet heeft afgemaakt of met een dame die de HAVO keurig heeft afgemaakt... Dat verschil merk je echt wel.
HAVO is niet hoger opgeleid.

Dat zijn de kansloze eeuwige studenten die 7 jaar over een 4 jarige WO opleiding doen terwijl ze beter een keer wat vaker konden neuken dan zaten ze nu ook niet kansloos te wezen op een datingsite.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28502306
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
...kansloos te wezen op een datingsite.
We weten het wel nu, dat we allemaal een stelletje kansloze lelijkerds zijn. Bedankt en tot ziens.
pi_28502335

Van een keer vaker neuken wordt je wijzer van dan een universitaire studie te volgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28502377
Ja hoor lieverd, van neuken word je slim.

Wanneer heb jij voor het laatst geneukt? Is zeker lang geleden?
pi_28502425
Ik ga dadelijk neuken

Maar op stap gaan met vrienden(vriendinnen) en het spelenderwijs leren om te versieren(of om versierd te worden) hoort gewoon bij je ontwikkeling als mens.

Mensen die dat niet meemaken en dus niet leren komen op www.datingsite.nl terecht

Maar die hebben wel een universitaire opleiding gedaan en denken te kunnen neerkijken op mensen die slechts MBO gedaan hebben
pi_28502518
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga dadelijk neuken
Feli
quote:
Maar op stap gaan met vrienden(vriendinnen) en het spelenderwijs leren om te versieren(of om versierd te worden) hoort gewoon bij je ontwikkeling als mens.
Je bent geen volwaardig mens als je stappen niet leuk vindt? Toen ik een jaar of 20 was, ging ik regelmatig op stap. Omdat het 'zo hoorde'. Omdat iedereen het deed. Ik heb er echter nooit een zak aan gevonden. Ik geloof niet dat ik 'in mijn ontwikkeling als mens' ben achtergebleven omdat ik mij niet thuisvoel op een vleesmarkt waar mensen elkaar alléén maar op uiterlijk beoordelen.
quote:
Mensen die dat niet meemaken en dus niet leren komen op www.datingsite.nl terecht
Kan het ook zijn dat de hang-in-een-discotheek-en-versier-iemand-met-te-veel-drank-op-tactiek eentje is die bij een bepaalde leeftijd hoort? Die je op een gegeven moment wel gezien hebt omdat je er alleen maar oppervlakkige contacten aan overhoudt?
quote:
Maar die hebben wel een universitaire opleiding gedaan en denken te kunnen neerkijken op mensen die slechts MBO gedaan hebben
Dat maak jij ervan en het is onzin. Ik zoek iemand die op dezelfde golflengte zit. En daarop is nu eenmaal meer kans bij hoger opgeleide mensen dan bij mensen die in de bouw werken. Dat heeft niks met neerkijken te maken, dat heeft te maken met het type dat je zoekt. Ik zoek iemand die net als ik houdt van kunst, lezen, filosofie etc. Die vind je weinig in het MBO, dat is nu eenmaal een feit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')