quote:Drivetrain
Engine: W 12
Engine Location: Front , longitudinally mounted
Displacement: 5.998 liter / 366 cu in
Valvetrain: 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed: Fuel injection
Aspiration: Twin KKK Turbos
Gearbox: ZF paddle-operated 6 speed Automatic
Drive: All wheel drive
quote:Performance figures
Power: 552 bhp / 412 KW @ 6100 rpm
Torque: 650 Nm / 479 ft lbs @ 1600 rpm
BHP/Liter: 92 bhp / liter
Power to weight ratio: 0.22 bhp / kg
Top Speed: 312 km/h / 194 mph
0-60 mph Acceleration: 4.9 s
Niet hierquote:
Zeg, wat weet jij van mijn kont!?!?quote:
Meid, je weet niet wat je mist!quote:
Homofoobquote:en daar wou ik het graag bij houden
zeg, niet zo brutaal ventjequote:Op maandag 4 juli 2005 10:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Meid, je weet niet wat je mist!
[..]
Homofoob
Or else?quote:
oh. kut. jammer.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
or else.....ehhh.....nou gewoon, niet zo brutaal
was geen dreigement, was gewoon een tip
Your place or mine?quote:
de brander van mijn 2 jaar oude laptop kan alleen DVD-R branden en niet DVD+R. Achterlijke mongolen met 2 verschillende dingen, ik was vergeten welke het nou was en natuurlijk gok ik verkeerdquote:Op maandag 4 juli 2005 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je dat ook uitleggen op een manier dat ik begrijp wat je bedoeld?
Slovenie, Kroatie, Servie & Montenegro.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Over vakantie gesproken: heb je nog tips voor Sandra en mij? We willen naar Oost Europa, naar ergens met een mooie natuur en voldoende communistsche barrels.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik reed in de stad bijna achterop een invalidewagentje![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo heeft de pa van m'n ex een keer een Fiat Panda vermorzeld met zijn Range Rover
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was nog mijn schuld geweest ook moet ik eerlijk toegeven, ik zat meer op de plassen te letten waar ik doorheen wilde splashen dan wat er voor me gebeurde![]()
Hongarije zou ik niet doen, niet veel van die barrels wat jij zoekt en de taal lijkt nergens naar. Polen en Tsjechie ben ik nog nooit geweest dus kan ik er geen oordeel over vellen.quote:
Whehehehequote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
toen ik remde zat ik nog bijna met me neus tegen het stuur, klote lederenbekleding![]()
ik kan er niet tegen als ik helemaal niks herkenbaars in een taal zie. Je moet ervan houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Die taal vind Sandra juist weer wel mooi. Vage volksmuziek en zo vind ze erg mooi. We hebben thuis ook vele FInstalige muziek, die talen schijnen erg aan elkaar verwant te zijn.
Maar zonder communistenbarrels is vor mij de lol er al snel af
ja, ondanks dat het best een vette bak is, lekker rijd en ik er alleen maar complimenten op krijg.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehe
Ga je hem na je vakantie nog verkaufen of niet?
Alfa?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, ondanks dat het best een vette bak is, lekker rijd en ik er alleen maar complimenten op krijg.
Ik heb me verkeken op de benzine kosten (kan het wel betalen maar kan niet eens sparen voor andere meuk ernaast) maar ook onderhoud ( als er straks echt wat stuk gaat ), ik wil het niet weten
EN ik wil weer scheuren![]()
Saab?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel![]()
Ik vind niet zoveel andere merken wat hebben.
Daar word je mee doodgegooit daar beneden. Lijkt wel of je ze gratis bij een tetra pak melk krijgtquote:Op maandag 4 juli 2005 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind dit wel wat voor je. Kun je gewoon het terrein in blijven gaan. En gehandicaptenwagentjes rij je gewoon overheen
Stop met janken en koop een alfa danquote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee de Saabs die ik kan betalen vind ik 3x niks![]()
en Volvo geloof ik wel na het chauffeuren![]()
Waarom noemen ze hem dan Lada Niva en word ie onder die naam verkocht ?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen jammer dat de NL importeur ze niet wil verkopen. heb info aangevraagd over de Niva, maar niets gekregen. Prutsers daar in Groningen
De Niva schijnt trouwens helemaal geen Lada te zijn![]()
Okequote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop met janken en koop een alfa dan![]()
Omdat het stiekem een Mercedes is.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waarom noemen ze hem dan Lada Niva en word ie onder die naam verkocht ?
Broertje van de G-Klasse de N-Klasse ?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat het stiekem een Mercedes is.
Dat weet ik niet, ik met bij mijn terreinwgenencyclopedie nog maar bij Cournilquote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waarom noemen ze hem dan Lada Niva en word ie onder die naam verkocht ?
En terechtquote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef BoJo het volgende:
Morgen mijn Jeep uitmesten en van binnen eens grondig reinigen, ik heb er nu al geen zin in![]()
D'oh.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef BoJo het volgende:
Ik heb de G-klasse echt nog nooit als Peugeot gezien![]()
ik ben een halve rare friesquote:Op maandag 4 juli 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh.
Je moet ook vrijwel niets geloven van wat die rare fries mompelt.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef BoJo het volgende:
Ik heb de G-klasse echt nog nooit als Peugeot gezien![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijn. Vond ik 1 me:rcedes mooi, blijkt het geen me:rcedes te zijn
Ha.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
10 minuten geledne een topic geopend, nu al 3 keer bekeken
Zeg balzakquote:
Wat moet je dan ook hierquote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg balzakHoevaak ga je dat nog melden godnondeju!
Er zijn mensen die hier vanmorgen om 5:45 opstonden om vervolgends 3 uur in de file naar amsterdam te staan![]()
Nu ben ik thuisquote:Op maandag 4 juli 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook hier
ik heb lekker vakantie
werk je in Amsterdam?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu ben ik thuis
En over 2 weken heb ik ook vakantie!
Ennn vrijdag om 15:00 auto ophalen !![]()
gewoon terug doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
voor de context: ik zit nu bij mn ouders thuis te internetten, en mn vader is zonet bij mij thuis geweest om een paar zakken afval op te halen
Komt mn vader net de kamer binnengewandeld met de mededeling dat hij ons tuinhek plat heeft gereden![]()
dat zal die 1700 kilo niet tegen houden hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe gewoon een poncho aan.
Het begint er wel op te lijken ja dat werken in amsterdamquote:Op maandag 4 juli 2005 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
werk je in Amsterdam?
heerlijk die vakantie joh
En als ik m door Jomanda in laat stralen?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zal die 1700 kilo niet tegen houden hoor![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik m door Jomanda in laat stralen?
valt die bovenop jequote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik m door Jomanda in laat stralen?
Ach, ik ben al eens besprongen door een heroïnehoer, dan kan dit er ook nog wel bijquote:
coolquote:Op maandag 4 juli 2005 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Audio Visuele media, beamers, plasmaschermen, geluid en aansturing daarvan.
omdat je blijft haken met je oren achter de deurkruk.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef Fugie het volgende:
waaorm ram ik altijd met me kop tegen de deur
gewenning van je geboortequote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef Fugie het volgende:
Kom maar bij ons langs, er moet namelijk nog een half tuinhekje weggeramd wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef Fugie het volgende:
ik doe alleen deurenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar bij ons langs, er moet namelijk nog een half tuinhekje weggeramd worden
waarom ram je bewust met je kop tegen de deur dan? Gooi het in de groep jongenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik doe alleen deuren
en nee bo, komt niet door me oren, het is namelijk bewust
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, je ramt bewust met je hoofd tegen de muur? Dat deed mijn broer ook toen hij kleuter was. Ging ze naar de dokter . "hoe leer ik hem dat af?"
"Zet hem met zn kop tegen een stel grindtegels aan"
"maar dat doet pijn!"
"inderdaad, maar daarna doet hij het nooooit meer"
En inderdaad, die keer met de grindtegels was de laatste keer.
dan hoef ik mijn handen niet te gebruikenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom ram je bewust met je kop tegen de deur dan? Gooi het in de groep jongen![]()
dan zijn ze ook niet open lijkt mequote:Op maandag 4 juli 2005 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Verdorie, ik heb zin in CHinees, maar de Chinees hie rin het dorp heeft geen kok op maandag
dan ken je Avex ook wel denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Audio Visuele media, beamers, plasmaschermen, geluid en aansturing daarvan.
zit niet echt lekker volgens mij zo'n blokquote:Op maandag 4 juli 2005 18:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan ken je Avex ook wel denk ik![]()
ik heb btw vrijdag de hele dag in een S80 T6 gereden272pk 6 lijn
[afbeelding]
twinturbo
neh dat gaat ie vast niet tof vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef ook_gek het volgende:
teletubbies
YMCAquote:
Ja dat is iets wat je nog niet mee gemaakt hebt. Maar dat betekent dat je nie mag neuken van je vriendin omdat je stout geweest bent.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat je nog niet mee gemaakt hebt. Maar dat betekent dat je nie mag neuken van je vriendin omdat je stout geweest bent.
Maar als je het ooit mee gaat maken moet je gewoon elke keer met een stijve leuter voor haar gaan staan en je gruwelijk gaan staan te rukken. En gruwelijk klaar komen. Op zeker dat ze dan snel weer wilt neuken. Want ja ook vrouwen worden BLOED geil soms.....
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef ook_gek het volgende:
je hebt nog nooit een tank dop gezien?
quote:mooiere auto's binne der niet dan de golf volkswagen!
voor 5 euro doe ik hetquote:Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
voor een paar tientjes kan je vast iemand vinden die er een deuk in trapt ja
Of je neukt gewoon d'r beste vriendin.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat je nog niet mee gemaakt hebt. Maar dat betekent dat je nie mag neuken van je vriendin omdat je stout geweest bent.
Maar als je het ooit mee gaat maken moet je gewoon elke keer met een stijve leuter voor haar gaan staan en je gruwelijk gaan staan te rukken. En gruwelijk klaar komen. Op zeker dat ze dan snel weer wilt neuken. Want ja ook vrouwen worden BLOED geil soms.....
Zusjes, moeders, tantes, oma's, niet te nauw kijken.quote:
oma's <--> nauwquote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zusjes, moeders, tantes, oma's, niet te nauw kijken.
quote:
het is zeer irritantquote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef hollander172 het volgende:
Doen jullie dat spelletje nou nog steeds?
Inderdaad, motor kopen en racen met die handel.quote:
nee, ze zijn al kansloosquote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inderdaad, motor kopen en racen met die handel.![]()
Neuh, dan kun je altijd een skyline r32 nemen versus gsx-r 750 http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=55BCB503-EDB9-4909-BB5D-D6B2200C2A0A&kw=9&p=6quote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inderdaad, motor kopen en racen met die handel.![]()
Jij denkt dat die R32 standaard is?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Neuh, dan kun je altijd een skyline r32 nemen versus gsx-r 750 http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=55BCB503-EDB9-4909-BB5D-D6B2200C2A0A&kw=9&p=6
Bij het blokquote:Op maandag 4 juli 2005 22:24 schreef Tjabbo het volgende:
waar rammelt het dan
Op Streetfire staat het anders. Alleen, er is 1 maar: het is ECHT een r32!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jij denkt dat die R32 standaard is?
-edit-
t is een R33 btw
zolang het bij het blok is, en niet in het blok kan het nog wel meevallen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij het blok.
Mijn vader denkt dat het de motorsteunen zijn.
Maar hij gaat er morgen even naar kijken.
Oh. En de motorkap gaat niet meer dicht.
Dat vergrendel geval wil niet meer terugZelfs niet met een schroevendraaier.
Ben benieuwd hoe Tim morgen hierheen wil komen met de Rex.
Ik hoop het ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang het bij het blok is, en niet in het blok kan het nog wel meevallen.
R33 is het, de R32 is veel ieler van achteren, aan het geluid bij overschakelen te horen is die niet bepaald standaardquote:Op maandag 4 juli 2005 22:26 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Op Streetfire staat het anders. Alleen, er is 1 maar: het is ECHT een r32!![]()
Je opmerkingen in het meet-topic en in FBquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
R33 is het, de R32 is veel ieler van achteren, aan het geluid bij overschakelen te horen is die niet bepaald standaard![]()
Whahahahahaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
klein kind van 8, dat hier over de kermis scheurde in een scootmobiel
en ik hou me nog rustig omdat ik geen ban wilquote:Op maandag 4 juli 2005 22:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je opmerkingen in het meet-topic en in FB
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en ik hou me nog rustig omdat ik geen ban wil![]()
weet je meteen waarom het gratis wasquote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop het ja.
Het blok zit er nog niet zó lang in.
Wel gratis erin gelepeld!
Zoiets dacht ik alquote:Op maandag 4 juli 2005 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en ik hou me nog rustig omdat ik geen ban wil![]()
ja daar klik ik ook steeds op, krijg last van m'n RSI. Oh nee zo mochten we het niet meer noemen hequote:
Dat laatste.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
z'n lancia was niet zo betrouwbaar als de mazda
hehehe.
of hij is gewoon chaggo
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef BoJo het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 264] Gezellig naar de PTA meeting :')
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
IK MOET GODDOMME MIJN HELE BED NOG OPMAKEN![]()
![]()
zit er geen gat in je firewall?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Dat laatste.
Ik krijg godverdomme de + kabel niet naar binnen voor mn amps
'k vond al dat ze verdacht dicht bij elkaar woondequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
Damn.
Boink heeft TF En Fugie gespot in TF's nieuwe italiaanse brik.
[afbeelding]
they wishquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
Damn.
[afbeelding]
Een ferrari kitcar op basis van een Opel Vectraquote:
karbo dood?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:06 schreef Tjabbo het volgende:
bah
een nep ferrari met voorwielaandrijvingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een ferrari kitcar op basis van een Opel Vectra
Damn! Dan kom je al op... *denk* 25,3 ... toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
Zeker
Met de speciale spoilerachterklep gaat 'ie zeker 0,1 seconde sneller naar de 100!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
Damn.
[afbeelding]
wat fugie zegtquote:
even een topic aan het broeienquote:
vind die alleen maar lekker hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
oooeeehh ahhhh.
lekker.
Nu nog ff met het sweepje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |