Puik plan! Hopelijk zal hij nooit meer eenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:52 schreef noepsoep het volgende:
we kunnen ons in rechtzaak mengen die de staat aanspant tegen hem om geld te eisen zei me pa dus we gaan hem nog ff goed leeg proberen te zuigen
Ik zie zulke figuren het liefst tegen een boom rijden. Die geven niet mee.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef Farao het volgende:
Uiteraard heel vervelend voor jullie, maar 'k ben wel blij dat ie op een stilstaande auto is geknald ipv op een rijdende of op een fietser ofzo.
Hebben ze hem begraven? Of maar gewoon in de berm laten liggen wegrotten?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zie zulke figuren het liefst tegen een boom rijden. Die geven niet mee.
Over sjonnies gesproken. Ik werd laatst op een onverlichte 80km weg links ingehaald door een golf, ongeveer 200 meter voor een gevaarlijke bocht met adviessnelheid 30.
Ik gok dat dat de maat van Sjonnie is, want Sjonnie zelf was dus gearresteerd, als ik het goed begreep?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef AcidTrance het volgende:
Op die 1ste foto met dat mouwloos shirtje is dat die sjonnie
Hij was op een haar na terug op zn eigen baan, nipt voor drie opleggers.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef daReaper het volgende:
[..]
Hebben ze hem begraven? Of maar gewoon in de berm laten liggen wegrotten?
nee dat was de sjonnie idd die het ongeluk veroorzaakte in het hempje zn maat werd al eerder afgevoerd door de jutenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik gok dat dat de maat van Sjonnie is, want Sjonnie zelf was dus gearresteerd, als ik het goed begreep?
Dat zou inderdaad een Nederlandse straf zijn, jaquote:Op maandag 4 juli 2005 15:09 schreef AcidTrance het volgende:
Typisch sjonnie outfit, mouwloos ding ketting altijd in het zichtvolgens was ie meer bezig met zijn eigen auto
![]()
Maarja best kut voor jou, hoop dat ze sjonnie hard aanpakken (half jaar ontzegging en opnieuw cbr)
Onzin dus. Of zaten ze met zen 2en achter het stuur?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef noepsoep het volgende:
De rijbewijzen van die 2 gozers zijn gelukkig ingenomen belachelijk dat mensen zo hard rijden in een woonwijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |