Puik plan! Hopelijk zal hij nooit meer eenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:52 schreef noepsoep het volgende:
we kunnen ons in rechtzaak mengen die de staat aanspant tegen hem om geld te eisen zei me pa dus we gaan hem nog ff goed leeg proberen te zuigen
Ik zie zulke figuren het liefst tegen een boom rijden. Die geven niet mee.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef Farao het volgende:
Uiteraard heel vervelend voor jullie, maar 'k ben wel blij dat ie op een stilstaande auto is geknald ipv op een rijdende of op een fietser ofzo.
Hebben ze hem begraven? Of maar gewoon in de berm laten liggen wegrotten?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zie zulke figuren het liefst tegen een boom rijden. Die geven niet mee.
Over sjonnies gesproken. Ik werd laatst op een onverlichte 80km weg links ingehaald door een golf, ongeveer 200 meter voor een gevaarlijke bocht met adviessnelheid 30.
Ik gok dat dat de maat van Sjonnie is, want Sjonnie zelf was dus gearresteerd, als ik het goed begreep?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef AcidTrance het volgende:
Op die 1ste foto met dat mouwloos shirtje is dat die sjonnie
Hij was op een haar na terug op zn eigen baan, nipt voor drie opleggers.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef daReaper het volgende:
[..]
Hebben ze hem begraven? Of maar gewoon in de berm laten liggen wegrotten?
nee dat was de sjonnie idd die het ongeluk veroorzaakte in het hempje zn maat werd al eerder afgevoerd door de jutenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik gok dat dat de maat van Sjonnie is, want Sjonnie zelf was dus gearresteerd, als ik het goed begreep?
Dat zou inderdaad een Nederlandse straf zijn, jaquote:Op maandag 4 juli 2005 15:09 schreef AcidTrance het volgende:
Typisch sjonnie outfit, mouwloos ding ketting altijd in het zichtvolgens was ie meer bezig met zijn eigen auto
![]()
Maarja best kut voor jou, hoop dat ze sjonnie hard aanpakken (half jaar ontzegging en opnieuw cbr)
Onzin dus. Of zaten ze met zen 2en achter het stuur?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef noepsoep het volgende:
De rijbewijzen van die 2 gozers zijn gelukkig ingenomen belachelijk dat mensen zo hard rijden in een woonwijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de 1 reed achter de ander aanquote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Onzin dus. Of zaten ze met zen 2en achter het stuur?
krijg je dan 1750 vergoed of de dagwaarde?!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef noutie het volgende:
Ik heb 2 weken terug met een zon zelfde Starlet een kettingbotsing gehad op de snelweg wat niet mijn schuld was. En de schade expert heeft het schade bedrag toen op 1750 euro vastgesteld wel total loss, was er 1 uit 1992.
Sterkte ermee
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
wat een kutsysteem eigenlijk.. als een of andere geuk je auto total loss knalt krijg je de zgn dagwaarde terug.. maar hoe komen ze daarbij? van dat zielige bedragje genaamd ''dagwaarde'' kan je van je levensdagen geen auto kopen die even goed is als die die je had..
Maar stel. Jij hebt een auto die je geheel hebt opgeknapt.quote:Onder dagwaarde wordt overigens verstaan de nieuwwaarde onder aftrek van een bedrag wegens waardevermindering door ouderdom en/of slijtage volgens (algemeen in Nederland) erkende maatstaven, oftewel het bedrag wat nodig is om een gelijkwaardige auto te kunnen aanschaffen.
Ja klopt vriend van me zijn Golfquote:Op maandag 4 juli 2005 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Maar stel. Jij hebt een auto die je geheel hebt opgeknapt.
Dan kan je deze laten taxeren, waarna je het bedrag krijgt wat er op je taxatierapport staat vermeld.
Mits deze nog een beetje klopt (aangezien de auto daarna weer slijt)
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef Classic-PC het volgende:
Zoudne verboden moeten worden die kut golfjes. Altijd hetzelfde tuig dat erin zit.
Misschien leuk idee om een Dodge W200 te kopen met een bullbar en daarme de nederlandse wegen schoon te vegen van die tuning bakken.
We hebben toch leiders nodig in Nederland.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:04 schreef DeLeugen het volgende:
ach is dat toyota'tje ook uit zijn leiden verlost![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |